Παρασκευή, Μαΐου 19, 2006

...Συμβουλή του Πυθαγόρα

προσοχή στο μανδραγόρα,
προσοχή στο μανδραγόρα,
κρύβει μυστικά και δώρα...


Ώρα έξι και μισή, στην Πλατεία Αμερικής.

-Ούτε και σήμερα με βλέπω να δουλέψω, μονολογώ.
Πρέπει να νιώθω ενοχές;

-Ενοχές; Αφού δε θα δουλέψεις που δε θα δουλέψεις, οι ενοχές είναι άχρηστες, απαντάει ο Νίκος.

-Καλά σου λεει, ρε! συμπληρώνει η Γιάννα.

Το φιλοσοφώ για λίγη ώρα (περίπου δυόμισι δευτερόλεπτα).

-Σωστοί, απαντώ.

Ωραίο πράγμα οι φίλοι τελικά. Ωραίο και που αύριο είναι Σάββατο.
Κι ακόμα ωραιότερο που τα φυτά στο μπαλκόνι μου έχουν πάρει τα πάνω τους...

4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Οι φίλοι είναι μεγάλοι υπόθεση φιλενάδα. Και τα Σάββατα και οι Κυριακές για τους εργαζόμενους. Και τα φυτά μεγάλη υπόθεση. Αν δεις τον κήπο μου αυτή την εποχή, θα πάθεις! Τριαντάφυλλα ότι χρώμα θες. Πρώτη φορά τόσο τριαντάφυλλο. Ως κι η γειτονιά χαζεύει. Όσο για μένα έχω χαζέψει προ πολλού. Από τότε που τα φύτεψα την άνοιξη.
Να περάσετε καλά με την Γιάννα.

Unknown είπε...

τα Σαββατοκύριακα είναι καλά, οι φίλοι όμως είναι το καλύτερο ;)

Μπακαλόγατος είπε...

Με φίλους εμεγάλωσα
με φίλους θα πεθάνω
και αν είναι για τους φίλους μου
και τη ζωή μου χάνω!

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! Huf freelancer

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...