Κυριακή, Φεβρουαρίου 18, 2007

Πέντε πράγματα για μένα ή αλλιώς η πυραμίδα των μπλόγκερς


Γιατί πέντε κι όχι έξι, εννιά ή τρία δεν έχω ιδέα, αυτό το ξέρει μόνο εκείνος που πρωτοξεκίνησε αυτό το παιχνίδι.

Ένιγουέι, αφού λοιπόν πήρα πάσα απ' την Κουρούνα , τη Ραλού, και τον Στριτ Σπίριτ,
(με προλάβατε μπαγάσηδες, είχα σκοπό να σας κάνω εγώ πάσα) , παίζω μπάλα:

1. Φοβάμαι μέχρι αυτοκτονίας τις ακρίδες. Μια φορά μάζευα ρούχα στην ταράτσα του πατρικού μου σπιτιού και μια ακρίδα είχε χωθεί στις πτυχές μιας κουβέρτας. Καθώς τινάχτηκε στον αέρα, εγώ βρέθηκα να πηδάω κάτω απ' την ταράτσα. Ευτυχώς το πατρικό μου είναι μονοκατοικία.


2. Έχω πλακώσει στο ξύλο μια κοπέλα και μάλιστα μες τη μέση του δρόμου, γιατί τάχα λεει γέλασε κοροϊδευτικά πίσω απ' την πλάτη μου καθώς διασταυρωθήκαμε.
Η αληθινή αιτία ήταν ότι την είχε πέσει στο γκόμενό μου.
Όλα αυτά στην "τρυφερή" ηλικία των δεκαπέντε χρόνων.


3. Στα δεκαεννιά μου ερωτεύτηκα τον κολλητό μου, με τον οποίο ουσιαστικά είχαμε μεγαλώσει μαζί, αφού γνωριζόμασταν από τότε που ήμουν δεκατριών.
Κόντεψε να μου στρίψει όταν το συνειδητοποίησα κι αντιδρούσα σαν νευρόσπαστο απ' το φόβο μου μην με καταλάβει, μέχρι που ήρθε και μου είπε ότι με κατάλαβε με τη μία απ' το βλέμμα μου και πως με το ζόρι κρατιόταν να μη σκάσει απ' τα γέλια με τον πανικό και την αμηχανία μου. Γλίτωσε τις σφαλιάρες γιατί πρόλαβε να μου πει ότι ήταν κι εκείνος ερωτευμένος μαζί μου.


4. Έχω σώσει έναν άνθρωπο από πνιγμό. Ήμουν κοντά στα δεκατέσσερα τότε, στην παραλία του Πλαταμώνα και το κοριτσάκι που πνιγόταν κάπου στα έντεκα. Οι μεγάλοι είχαν πάθει παράκρουση και φώναζαν απ' την παραλία, χωρίς να κάνουν τίποτα. Όταν πια την είχα βγάλει στα τρία μέτρα απ' την ακτή ξύπνησαν κι εκείνοι κι έσπευσαν να δώσουν χέρι βοηθείας.


5. Γύρω στα δέκα μ' έχουν διώξει κλωτσηδόν από το κατηχητικό, γιατί λεει έκανα "αιρετικές ερωτήσεις". Εγώ το μόνο που είχα ρωτήσει ήταν γιατί εφόσον ο χριστούλης θυσιάστηκε για χάρη μας και έτσι συγχωρέθηκαν οι αμαρτίες του ανθρώπινου γένους, συνεχίζαμε να θεωρούμαστε καταραμένοι εκ γενετής, λόγω του προπατορικού αμαρτήματος.


Κάνω πάσα στους Ray of Light, Άει σιχτίρ, N.Ago, Katerina ante portas, και Δερβενιώτη.

Για παίξτε μπάλα :)

7 σχόλια:

Agobooks είπε...

Τύπε μου νυχτερινέ:
Είδα τη πάσα σου, όταν είχα βάλει γκολ.
Μια όμως που ο…κόραξ(διαιτητής) δεν βλέπει, τη παίρνω και σε αναφέρω για το ωραίο σου ασιστ!
Κι εσύ όμως, παιδί του κατηχητικού!

ralou είπε...

Τελικά είναι απίστευτο πόσα πράγματα μαθαίνει κανείς από ενα απλό παιχνίδι!
Ειναι λές και όλοι περιμέναμε την ευκαιρία να πουμε πράγματα για τον ευατό μας.
Σε φαντάζομαι μικρό μου να φοβάσαι τις ακρίδες, να πλακώνεις μία στο ξύλο, να ερωτεύεσαι και να σλψζεις μια ζωή.
Αλλά το 5, το έχω πάθει και εγώ, αλλά στην Β Λυκείου από την θεούσα θεολόγο. Αντίστοιχη ερωτηση και μονοήμερη αποβολή!
ΧΧ

Katerina ante portas είπε...

Οκ ξαναπαίζω το παιχνίδι για χάρη του ..Lucio!
Eίδες, για να περάσεις από το κατηχητικό, κάτι έμεινε, ουσιώδες, η Αγάπη για τον άλλο, ώστε να ξεπεράσεις τον εαυτό και τους φόβους σου και να σώσεις μια ζωή.. :))

Unknown είπε...

είμαι και γω από αυτούς που δεν τα πηγαίνανε καλά με τους θεολόγους, ήμουν ο μοναδικός στην ιστορία του γυμνασίου που έμεινε γι'αυτόν τον λόγο στα θρησκευτικά, αλλά μιλάμε για γερές κόντρες, κρίμα και νόμιζα ότι ήμασταν φίλοι όταν ήμουν μικρός με φωνάζανε ακρίδα ;)

Yellow Kid είπε...

Ντροπή σας Τύπε Νυχτερινέ για τις αιρετικές σας ερωτήσεις...Τσ τσ τς!
Εχετε όμως υπόψην σας οτι ο Χρίστόδουλος έχει μάτια παντού! ΒΛΕΠΕΙ! και ξέρει τις αμαρτίες ΟΛΟΥ του κόσμου (Οπως και ο Bill Gates,εξ' αλλου).
ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ! Γιατι η Αποκάλυψις (όπως ακριβώς επροφήτευσε ο Γιάννης μόλις ξεκινάει!)
ΟΥΕ ΟΥΕ ΟΥΕ!

Zaphod είπε...

Ευχαριστω για την πάσα....την μεταβίβασα ήδη...μου άρεσε το πέντε σου....τα βρίσκουμε :-)

Klearchos είπε...

Μπορείς να ρωτήσεις γιατί 5 και όχι ένα άλλο νούμερο, πράγματι αυτή που ξεκίνησε το παιχνίδι

http://sharon-jacobsen.co.uk/thewaterbutt/2006/5-things-people-collection-tag/

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...