Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

3 + 3 δεν κάνει 6!

Μέχρι που έγινα δεκάξι, γιόρταζα τα γενέθλιά μου στις 17 Φλεβάρη.
Όταν χρειάστηκε να προμηθευτώ πιστοποιητικό γεννήσεως για να βγάλω ταυτότητα, στο αρμόδιο τμήμα του Δημαρχείου του Βόλου, έγινε ένας μικρός πανικός.
Δεν με είχαν πουθενά γραμμένη στα αρχεία τους. Κατ' αυτούς, δεν είχα καν γεννηθεί, τουλάχιστον όχι στις 17 Φεβρουαρίου.

Μετά από πέντε ώρες ψάξιμο στα αρχεία κι αφού κοντέψαμε να μαλλιοτραβηχτούμε με την ταλαίπωρη υπάλληλο που επέμενε να μη με βρίσκει ενώ εγώ επέμενα πως κάπου εκεί ήμουν γραμμένη και δεν με έβλεπε, ανακαλύψαμε πως τελικά είχα γεννηθεί λεει στις 15 Μάρτη.

-Μα θα με τρελάνετε εσείς εδώ πέρα; Σας λεω, έχω γεννηθεί στις 17 Φεβρουαρίου, κι όχι στις 15 Μαρτίου! Είμαι σίγουρη γι' αυτό, έλεγα και ξανάλεγα.
-Δεν ξέρω τι μου λες κορίτσι μου, όμως να, εδώ είσαι γραμμένη: Ιφιγένεια-Σοφία Τύπος Νυχτερινός, του Κωνσταντίνου και της Βικτωρίας!
-Μα δεν είναι δυνατό! Σας λεω έχετε κάνει κάποιο λάθος. Ας δούμε και τους γονείς των γονιών μου...
-Ορίστε, ο μπαμπάς σας είναι του Δημητρίου και της Ουρανίας Τάδε, και η μαμά σας του Δημητρίου και της Ιφιγένειας Τάδε! Έχεις ακόμα αμφιβολίες; Άλλωστε, πόσες λένε Ιφιγένεια-Σοφία νομίζεις; μου πέταξε φουρκισμένη η κακόμοιρη χριστιανή που της είχα βγάλει την ψυχή τόσες ώρες.

Κατάπια τη γλώσσα μου. Οι αποδείξεις ήταν εκεί μπροστά μου, αντράνταχτες κι εγώ δεν μπορούσα να πω τίποτα.
Παραζαλισμένη πήρα το δρόμο για το σπίτι, λέγοντάς της πως θα επέστρεφα την επομένη για να τελειώσουμε τις διαδικασίες.
Στο δρόμο σκεφτόμουν πως εντάξει, μπορεί η μάνα μου να είχε πέσει λίγο έξω στις ημερομηνίες, αλλά και πάλι, έναν ολόκληρο μήνα;

Η απορία μου λύθηκε σύντομα.
Η κυρία Βικτώρια μου εξήγησε με το πιο φυσικό ύφος του κόσμου ότι ο γιατρός στην κλινική είχε ξεχάσει για κάμποσο καιρό να δηλώσει τη γέννησή μου, και πως της είπε σε κάποια φάση πως θα αναγκαζόταν να με δηλώσει ένα μήνα αργότερα, για να είναι καλυμμένος ο ίδιος.

-Και το δέχτηκες; τη ρώτησα όλο απορία.
-Γιατί να μη το δεχτώ; Εμένα με ένοιαζε να είσαι γερό και δυνατό και να βγεις γρήγορα από τη θερμοκοιτίδα, τις ημερομηνίες θα κοίταζα; ήταν η απάντηση.
-Και δηλαδή τώρα, εγώ πότε έχω γεννηθεί; είπα και στο δεκαεξάχρονο μυαλό μου όλη αυτή η ιστορία φάνταζε ως βιβλική καταστροφή. Δηλαδή τόσα χρόνια γιόρταζα λάθος γενέθλια; Και τόσα χρόνια διάβαζα λάθος ζώδιο στη Μανίνα; Και... μπας και ήμουν ψαράκι αντί για υδροχόος; Αααα, όχι, όχι, δεν μπορεί! Γιατί αν ήμουν ψαράκι δεν ταίριαζα με τον Θανάση που ήταν δίδυμος, και τώρααααα;

Λίγο πριν αρχίσω να σκούζω και να κλαίω, (είπαμε, δεκάξι!) μου απαντάει η μάνα μου ατάραχη:-Ε, πώς κάνεις έτσι; Υπολόγισε. Ένα μήνα μετά σε δήλωσε ο γιατρός. Δεκαπέντε Μάρτη σ' έχουν γράψει, άρα, δεκαπέντε Φλεβάρη έχεις γεννηθεί!

Ώπα, ώπα, τώρα κάτι γινόταν.
Άρα συνέχιζα να είμαι υδροχόος, συνέχιζα να ταιριάζω με το Θανάση, διάβαζα τα σωστά ζώδια τόσο καιρό, αλλά... αλλά τελικά πότε το Φλεβάρη ήμουν γεννημένη; Στις 17 ή στις 15;

Τη λύση έμελλε να τη δώσει ο αδελφός μου. Ήταν ο μόνος που θυμόταν ακριβώς τη μέρα. Παρασκευή. Ήταν η τελευταία μέρα της δουλειάς του και περίμενε πώς και πώς την επόμενη μέρα για να ξεκουραστεί. Ρωτώντας και τον πατέρα μου, καλού κακού, ως εκ θαύματος κι εκείνος ήταν σίγουρος για την Παρασκευή, το ίδιο κι η συγχωρεμένη η γιαγιά Ουρανία...
Για την Παρασκευή όλοι ήταν σίγουροι, για το πόσο είχε ο μήνας δεν ήταν.
Βουτήξαμε λοιπόν έναν καζαμία, κι αρχίσαμε να ψάχνουμε αν τελικά ήταν Παρασκευή στις 15 ή στις 17.
Και ήταν τελικά στις 15.

Από εκείνη τη μέρα κι ύστερα, "μετακόμισα" τα γενέθλιά μου στις 15 Φεβρουαρίου.
Η ταυτότητά μου φυσικά συνεχίζει να γράφει 15 Μαρτίου. Δεν είναι λίγες οι φορές που όταν με ρωτούν ημερομηνία γέννησης σε διάφορες υπηρεσίες, λεω αυτόματα 15 Φλεβάρη κι ύστερα αμέσως διορθώνω και λεω όχι, συγνώμη, 15 Μάρτη ήθελα να πώ. Όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι με κοιτούν με ύφος "καλά βλαμμένο είναι το κοριτσάκι;" και κουνώντας το κεφάλι συμπληρώνουν το κατάλληλο κουτάκι.

Έχω περάσει γενέθλια σκατά και χάλια. Όμως απόψε δεν θυμάμαι κανένα απ' αυτά.
Γιατί έχω περάσει και γενέθλια υπέροχα που δεν έχω ξεχάσει ποτέ και χρόνια μετά ζεσταίνουν την ψυχή μου και με κάνουν να χαμογελώ οι αναμνήσεις τους.

Απόψε λίγο μετά τις δώδεκα, μου ευχήθηκες εσύ. Δεν το περίμενα. Δηλαδή, δεν το περίμενα εκείνη την ώρα... Σ' ευχαριστώ, ματάκια μου. Δεν ξέρεις πόση χαρά μου έδωσες.

Λίγη ώρα μετά μου ευχόταν κι η κολλητή μου. Το χαμόγελο εγκαταστάθηκε στη μούρη μου για τα καλά.

Και τώρα, προσκαλώ κι όλους εσάς.




Κοπιάστε, βολευτείτε σα στο σπίτι σας, αφήστε ευχές και κουβέντες, δοκιμάστε τούρτες και γλυκάκια, πιείτε ένα ποτήρι σαμπάνια, κάντε μου παρέα κι όταν έρθει η στιγμή, βοηθήστε να σβήσω τα 33 κεράκια της τούρτας.
Είστε όλοι καλοδεχούμενοι :)



25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xronia polla!oti epithimeis!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Plixroni kai Siderenia!
Sou eyxomai mesa apo tin karia moy oti epi8umeis!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά , ευτυχισμένη , και ότι επιθυμείς .
Βρε μήπως γεννήθηκες νύχτα , και νυσταγμένοι σε γράψανε αλλού αντ `αλλού :)!

Unknown είπε...

αχ βρε τύπε, χρόνια καλυτερότερα, κάθε στιγμή σου να είναι μοναδική, όπως και συ ;)

Λούκι είπε...

Καταρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!
Νομίζω όμως ότι είσαι από τις λίγες που μπορούν νόμιμα να γιορτάζουν δύο φορές το χρόνο γενέθλια...
Πως σου φαίνεται ως ιδέα;

Zaphod είπε...

Χρόνια πολλά και από εμένα!!!

Επικροτώ την πρόταση για γενέθλια 2 φορές το χρόνο...Ίσως και 3:
15/2, 17/2 και 15/3!!

Πολύχρονη!!

love&kisses
zaphod

Περαστικός είπε...

Χρόνια πολλά! Νομίζω ότι έχεις την πιο ενδιαφέρουσα ιστορία γενεθλίων που έχω ακούσει/διαβάσει :)

πνευμα είπε...

Χρόνια σου πολλά
πιο πολλά
Μια ευχή για σήμερα κάνω
να σε βρούν παραπάνω
ευτυχίας χρόνια πιο πολλά.

Τα χρόνια μου πολλά και κάθε σου επιθυμία δικιά μου ευχή.

Ένα πνεύμα.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

‘Oχι.

Eγώ θα σου πω χρόνια πολλά για τις 15 Mαρτίου. H καλή υπάληλος ξέρει καλύτερα από σενα! Άντε μπράβο. Kαι κάτσε και καλά γιατί μπορεί να ξέρει και καλύτερα από εσένα πώς σε λένε!

Xαίρετε (Xρόνια Πολλά).

mindstripper είπε...

6 κάνει! 6!

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα. Και υγεία να έχεις πάντα, για να τα γιορτάζεις με τους αγαπημένους σου δίπλα.
Κάτι έχεις κάνει τελευταία και όποτε σε διαβάζω, φεύγω από το μπλογκ σου με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο.

Καλό βράδυ Τύπε. Πάντα τέτοια. :-)

..αγγελόσκονη.. είπε...

να υποθέσω πίνεις τον πρωινό καφέ; :) χρόνια πολλά και πάντα καλά!!μου άρεσε πολύ η ιστορία σου :) κακώς δεν σε ξέχασαν καμιά 5αρια χρόνια να σε βόλευε κιολα; :) 5 χρόνια θα έκλεινες όποια ηλικία ήθελες...5 χρόνια 20 για παράδειγμα...τέλειο ε; και πάλι χρόνια πολλά!! :)

didymous skulls είπε...

Μ'αρέσει που εγώ τα'παιρνα με τη μαμά μου γιατί δε θυμόταν την ΩΡΑ που γεννήθηκα (και άρα δε μπορούσα να βρω τον οροσκόπο μου!)
Απίστευτη ιστορία!
Χρόνια σας καλά!

Provato είπε...

ε ομορφούλα! χρόνια πολλά και καλά! να έχεις όλα τα καλά του Θεού! χάπι μπεεεεε μπεεε μπεεεεερθντέι!!!!

witchofdaffodils είπε...

χρόνια πολλά κι από εδώ babe!

να ξέρεις, για την επόμενη φορά, ότι προτιμώ τη ροζέ σαμπάνια :)

Katerina ante portas είπε...

Xρόνια πολλά για όποτε διαλέξεις!
(Ωραίες οι μουσικές αφιερώσεις!)

Agobooks είπε...

Αρα, Χρόνια σου πολλά για αύριο!
Να'σαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!

Ναταλία είπε...

Λίγο καθυστερημένα αλλά....με την ίδια ζέστα ψυχής, χρόνια σου πολλά κοριτσάκι!!!

Εμένα δεν με πειράζει πότε γεννήθηκες....
Αρκεί που σε γνώρισα......:ο)

τσέλιγκας είπε...

Κι επειδή σήμερα είναι 17 μη ξεχνάς το ένοχο παρελθόν σου οπότε χρόνια πολλά και καλά και μη ξεχνάς, η τούρτα να είναι σοκολάτα :-)

ralou είπε...

Ε λοιπόν εγώ δεν τα ξέρω αυτά!

17 Φλεβάρη νόμισες ότι ήταν τα γενέθλια σου, 16 χρόνια, ακριβως την μισή ζωή σου!
Γι αυτό και εγω σήμερα σου έυχομαι να τα Πολλοστήσεις, όμορφα και χαρούμενα.
Μην ξεχνάς ότι σήμερα -καλά προχθές- είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωης σου. Και εύχομαι νάναι όσο καλύτερη θέλεις από την προηγούμενη!
Σε φιλώ σταυρωτά.

Ελα! σου έχω πρόσκληση για το παιχνίδι!

Ααα! τι εχω τραβήξει κι εγω από την αμέλεια του πατρός να με δηλώσει (24/6 γεννήθηκα 10/7 με δήλωσε)

Urfurslaag είπε...

Κυρία μου
Ευχές και τα λοιπά για τα γεννέθλια σας αλλά θα ήθελα να σχολιάσω το βλογκ σας ως συνολικό πόνημα. Είναι θαυμάσιο. Είναι, πέρα από την αισθητική και λογοτεχνική του φροντίδα και αρτιότητα, ένα χρήσιμο τολμώ να πω μπλογκ-πόρταλ που προάγει την μεταμπλόγκ σκέψη. Με την άδεια σας, σας προσέθεσα στα λινκς μου.
Φιλικά Ουρφ

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Anonymous Νο 1 και 2, ευχαριστώ πολύ.

Kris, όντως νύχτα γεννήθηκα. Τύπος Νυχτερινός από τα γεννοφάσκια λέμε.

Φιλαράκι Στριτ, να 'σαι καλά :)

Λούκι και Zaphod, μή μου βάζετε ιδέες. Φτάνει που γιορτάζω δυο φορές το χρόνο ονομαστική γιορτή.

Περαστικέ, καιρό είχες να περάσεις απ' τα λημέρια μου. Καλώς ήρθες. Να βάλω άλλο ένα ποτηράκι σαμπάνια;

Πνεύμα, σ' ευχαριστώ για τους στίχους... χάρηκα που σε 'ανακάλυψα'.

Demasame re, λες η καλή υπάλληλος να ξέρει και πού είχε κρύψει η προγιαγιά μου το κιούπι με τις λίρες;

Mind, ο έρωτας θα φταίει ;)

Αγγελόσκονη, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, αλλά δε μου 'κατσε!

Didymus Skulls είδες για να παραπονιέσαι; Πάντα υπάρχουν χειρότερα, λολ!

Funel σε συμπαθώ αλλά είσαι ολίγον εκτός θέματος.

Πρόβατε, μπεεεσμουυυτς!

Μαγισσάκι, την επόμενη φορά θα το έχω υπόψη μου. Μήπως θες και φράουλες παρέα; :)

Κατερίνα, καλώς ήρθες, κι όσο για τις μουσικές, πάντα θα υπάρχουν να μας κρατάνε συντροφιά, δε γίνεται αλλιώς. Έχεις μια "πάσα" για την πυραμίδα των πέντε.

N.ago να 'σαι καλά βρε ψυχή! Έχεις κι εσύ μια πάσα για την πυραμίδα.

Ναταλάκι, κι εγώ χάρηκα που σε "γνώρισα". Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου.

Τσέλιγκα, η τούρτα πάντα είναι σοκολάτα. Πότε θα πάμε Λάρισα;

"Θεία" Ραλού, σ' ευχαριστώ πολύ. Πότε θα περάσει η μέση σου κι η βρογχίτιδα να πιούμε εκείνο τον ρημάδι τον καφέ;

Φίλτατε Ούρφους, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, όμως μη μου μιλάτε στον πληθυντικό. Τα 33 κλείνω, όχι τα 83!
Είστε κι εσείς στα λινκς μου κι εγώ ούτε καν που πήρα την άδειά σας :)

Idάκι είπε...

Είμαι στις 16/02αι πάντα μου έκανες "κάτι" όταν σε διάβαζα... Νόμιζα ότι το είχες παρατήσει το άθλημα! Χαίρομαι που συνεχίζεις, και που θα μου κρατήσεις παρέα με τα μαγικά κείμενά σου αύριο :)

Εμείς ακόμη δεν ξέρουμε πότε γεννήθηκε ο μπαμπάς... Κάτ'απ'την αχλαδιά δεν είχε ληξιαρχείο, βλέπεις, και μέχρι να πάνε μετά το τέλος της Κατοχής είχε αρχίσει να μιλάει :Ρ

Idάκι είπε...

Εχμ... ΜΑ ΤΙ ΓΟΥΡΟΥΝΑ!!

Χρόνια πολλά, Τύπε μου, και πάντα απροσδόκητες εκπλήξεις!

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Βρε, Idaki, έχουμε γενέθλια με μια μέρα διαφορά; Κοίτα να δεις!

Χρόνια πολλά βρε ψυχή κι ό,τι επιθυμείς μέσα απ' την καρδιά μου.

Όσο για τον μπαμπά, δεν πειράζει, αποκτάει και σασπένς έτσι!

Ανώνυμος είπε...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια....

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...