Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007

Τα αγαπημένα

Γάτες απ' τη ζωή μου περάσαν αμέτρητες, σκύλοι μόνο δύο.
Όλα μου τα ζώα τ' αγαπούσα. Αυτά όμως είναι τα πιο αγαπημένα.


Ο Boy. Το γατί που με συντρόφεψε στα χρόνια του Λυκείου.
Ήταν τζέντλεμαν. Με όλη τη σημασία της λέξης.



Ο Μάρκος (αν και θηλυκό).
Απ' τα πιο καλά ζωντανά που πέρασαν απ' τα χέρια μου. Η συντροφιά μου σε πολύ δύσκολα χρόνια, όσο σπούδαζα.



Η Ρόζα, η ναζιάρα.
Το πρώτο γατί που πήρα όταν ήρθα στην Αθήνα.



Η Ραΐσα. Το πρώτο σκυλί της ζωής μου και το πιο αγαπημένο. Μήπως την έχει βρει κανείς;



Ο Εκτωράκος μου.



Ο Μπιτιγιού, το πανθηράκι μου, κι η μεγάλη αγάπη της ζωής μου.



Ζωηρός, ζημιάρης, ανυπάκουος και πάντα έτοιμος για εξερευνήσεις...



Η Λούνα στις ξάπλες της.



Και η γατοοικογένεια. Τα παιδιά του Μπιτιγιού και της Λου.



Απ' όλα μου τα ζωντανά, μόνο η Λούνα έχει μείνει σήμερα στη ζωή μου.



Άλλοτε να με κοιτάει όλο τσατίλα κι απαξίωση που δεν της δίνω ΚΙ ΑΛΛΟ φαγητό..



Κι άλλοτε να πλένει αμέριμνη τη γούνα της στην καρέκλα της δίπλα στο γραφείο μου...


Να τα χαιρόμαστε όσο μας κάνουν τη χάρη να συντροφεύουν τις μέρες μας γεμίζοντάς τες αγάπες, σκανταλιές, παιχνίδια...

8 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ειναι ολα τους απιστευτες φατσουλες!!!

Niemandsrose είπε...

Ο/Η Μάρκος φαίνεται πάντως μεγάλο μούτρο! :)

Τυπος Νυχτερινος είπε...

O Mάρκος ήταν όντως φάτσα, στη συγκεκριμένη φωτογραφία όμως έχει βάλει στο μάτι ένα περιστέρι που ήταν πάνω στο δέντρο!

Λιπαρδόνιος είπε...

Γεια σου κι από μένα μετά από καιρό!(φαντάρος γαρ...)Ολα τους είναι υπέροχα! Το πιο ωραίο όμως είναι να βλέπεις να υπάρχουν
τόσο ζωόφιλοι άνθρωποι...Νομίζω είναι δείγμα πολιτισμού.Θυμαμαμαι ένα παλιότερο κείμενό σου για τον Έκτορα,που με έκανε να κλάψω... Όσο για το δικό μου...από γατούλης έγινε πλέον γάτος κανονικός,αν και δεν τον βλέπω συχνά τώρα...Ευχομαι να είσαι και να περνάς καλά! Υ.Γ. Τη Λούνα και τα μάτια σου!

Ανώνυμος είπε...

εμένα μου αρέσουν τα σκυλιά πιο πολύ :-) αν και οι γάτες είναι πιο ναζιάρες!

ralou είπε...

Ω! πως μου ξέφυγε η γατοσκυλοπαρέλαση;!
Ο πρώτος σου ο Boy υπέροχος!
Αλλά και η γατοοικογένεια.
Και ο/η μάρκος
και η ροζα
και η ραϊσα
και ο μπιτιγιου (τι όνομα!)
και ο εκτωράκος σου
αλλά και η Λούνα σου βέβαια.
Υπάρχουν γάτες, σκύλοι που να μην είναι υπέροχοι/χες. Δεν υπάρχουν.
Οπως λέει και ο απόλλων παραπάνω :Την Λούνα και τα μάτια σου!
ΧΧ

Ανώνυμος είπε...

Ti mou thimises tora.... (spania parakoloytho blog, alla kati link apo edo kai apo ekei me eferan stis gates sou), pleon den exo gates logo siniditis epilogis kai oxi diathesimou xoroy, alla tha stis perigrapso san na itan oi adistoixes dikes mou opos tis kobo apo tis fotographies


Boy -> den lerone pouthena, erxotan etroge kai efeuge, pada taktikos sto fai kai sta xadia kai meta tin kopanage.. (an kai pou kai pou erixne kamia agria matia)
Markos -> paixnidiara alla agria, an tis xaideues tin koilia tha se gemize gratzounies, alla kato apo ton laimo mia xara
Roza -> paixnidiara kai iremi, ipion tonon me polla niaourismata otan pinage
mpitigioy -> fobitsiariko gati xoris prosopikotita, latreue mono to afediko tis...
louna -> kapote eixa kai ego gati me diaforetika matia, paneksipno gati kai agapisiariko alla apomakro opos oles oi gates alloste, kai pano apo ola den borouses na to psixologiseis me tipota
gia tin gatoeikoegeia tin po -> glikes na ta blepeis na koimoudai otan kanei krio to ena pano sto allo :)


elpizo na ta xeraisai, kai an eisai kali me tis gates tha exeis brei tropous na min se gratsounane pote, akoma perissotero an exeis ftasei sto simeio i gata na paradinetai (akoma kai na sou gourgourizei, na sou deixnei ta dontia kai na min borei na kanei tipota kai na ypoxorei) tote eisai gata!!!


TO WEB EINAI SPATALI XRONOY, XRISINIPOIISTE TO OTAN APAITEITAI KAI OSO TO DINATON LIGOTERO

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Η αγάπη για τα ζώα, (τις γάτες και τους σκύλους εν προκειμένω)έχει μια άλλη ποιότητα, ένα κέφι ν' αγαπάς.

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...