Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2007

Tellas ΠΑΡΤ ΤΟΥ

Μας δουλεύετε ρε;

ΑΛΗΤΕΣ

ΛΑΜΟΓΙΑ

ΚΟΠΡΙΤΕΣ

ΧΑΜΟΥΡΟΣΚΥΛΑ
(ευγενική χορηγεία του πατρός μου αυτό)

ΟΥΣΤ ΡΕ, ΟΥΣΤ

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ

ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΙΟ

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΩΛΟΧΩΡΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ


Καλημέρα σας, κυρίες και κύριοι

Συνήθως είμαι πράος άνθρωπος. Καμιά φορά πάλι, μου ξεφεύγει λιγάκι το πράγμα.
Κυρίως στις περιπτώσεις που ή με περνάνε για μαλάκα και με δουλεύουν μπροστά στα μούτρα μου, ή με εμπαίζουν με ύφος σαρανταπέντε καρδιναλίων κάτι κοπρίτες και λαμόγια.
Στην περίπτωση αυτή ισχύουν και τα δύο.

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι ρίχτε μια ματιά εδώ ΚΙ εδώ ΚΙ εδώ, και ακολούθως ρίχτε φάσκελα και με τα δυο χέρια προς τα γραφεία των ΞΥΣΤΟ ΖΗΣΤΟ ΤΕΛΛΑΣ

Σήμερα, Δευτεριάτικα, πρωινιάτικα, πρωτομηνιάτικα και με δική μου διάθεση σκατά συν ένα ατύχημα χτες βράδυ που είχε ως αποτέλεσμα να πηγαίνω κούτσα-κούτσα γαμοσταυρίζοντας και κατεβάζοντας ευαγγέλια πίσω απο χαμόγελο τύπου δρόμο και σας έφαγα, λαμβάνω συστημένη επιστολή με κούριερ. Της ΤΕΛΛΑΣ.

Πάντα είχα εμπιστοσύνη στο χιούμορ του Υψίστου. Δεν μπορεί να νομίζεις πως η μέρα σου είναι σκατά. Ο καλός θεούλης είναι πάντα κοντά σου για να σου δείξει το λάθος της σκέψης σου και τη μεγάλη σου αχαριστία: μπορεί πάντα να γίνει πιο σκατά, γουέιτ εντ σι.

Η ΤΕΛΛΑΣ είχε λοιπόν την ευγενή καλοσύνη να απαντήσει με συστημένη επιστολή καθώς είπα (μην τυχόν χαθεί και διαδίδω μετά η μουλάρα ότι ουδέποτε απάντησαν!), στην καταγγελία μου.
Όχι βέβαια στην καταγγελία που τους είχα στείλει προσωπικά ως πελάτης τους με φαξ στην εταιρία, ζητώντας έγγραφη απάντησή τους, σιγά μην έκαναν τον κόπο ν' ασχοληθούν με τον πελάτη τους, γραμμένη στ' αρχίδια τους με έχουν εξ' αρχής όπως και όλα τα υπόλοιπα καρακορόιδα που γεμίζουν τις τσέπες τους ευράκια.

Έκαναν τον κόπο όμως ν' απαντήσουν αναφερόμενοι στην καταγγελία που είχα στείλει (και) στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ιδού τι απέφερε το μπρέινστόρμινγκ τριών μηνών (τόσο τους πήρε ν' απαντήσουν).

Όσον αφορά στον τηλ. αριθμό 210-86****, δηλαδή στο νούμερο που διατηρήθηκε ως είχε με την φορητότητα η υπηρεσία του ίντερνετ (dsl), διακόπηκε για τους εξής χρόνους:

 Από 3/5/2007 μέχρι 5/5/2007 (τρεις ημέρες)
 Από 17/5/2007 μέχρι 21/5/2007 (πέντε ημέρες)
 Από 26/5/2007 μέχρι 27/5/2007 (δύο ημέρες)

Όσον αφορά στην τηλ. αριθμό 211-400****, δηλαδή το νούμερο που απέκτησα μέσω της αριθμοδότησης της Tellas
Ουσιαστικά σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα (από 5/5/07 μέχρι 5/6/07), η dsl λειτούργησε κανονικά μόνο για 12 ημέρες.

Απάντηση των λαμόγιων

Αναφορικά με τις επιπλοκές που παρουσιάστηκαν στην ομαλή λειτουργία τηλεφωνικής σας γραμμής, θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας ότι έτυχαν εξ αρχής της άμεσης προτεραιότητας του τεχνικού τμήματος της εταιρείας μας, καθώς σκοπός μας είναι η άρτια και αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών της εταιρείας μας.
... η tellas καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι διαδικασίες αυτές να έχουν ολοκληρωθεί σε συντομότατο χρονικό διάστημα.

Στις συνεχόμενες και επανειλλημένες προσπάθειες επικοινωνίας μου (οι οποίες σημειωτέον είχαν χρόνο αναμονής το ελάχιστο 30 λεπτά και το μέγιστο 6 (!) ώρες) είτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της TELLAS, είτε με το τμήμα Internet, είτε με το τμήμα Βλαβών...

....Λίγες μέρες αργότερα διαπιστώνω προβλήματα στην χρήση του ίντερνετ κι έπειτα από μαραθώνιο τηλεφωνημάτων ενημερώνομαι πως το σετάρισμα του μόντεμ είχε γίνει «λάθος» από τον εκπρόσωπό σας και προχωρούμε ξανά σε δεύτερο σετάρισμα προκειμένου να λειτουργήσει κανονικά το ίντερνετ.


Απάντηση των λαμόγιων

Όσον αφορά την αναμονή σας στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της ΤΕΛΛΑΣ, σας ζητούμε συγνώμη και σας αναφέρουμε ότι λόγο του μεγάλου και διαρκώς αυξανόμενου πελατολογίου της εταιρείας, η εν λόγω υπηρεσία, αναβαθμίζεται διαρκώς και εμπλουτίζεται με καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό....
... για τις περιπτώσεις καθυστέρησης αποδοχής των κλήσεών σας, οι οποίες προφανώς πραγματοποιήθηκαν σε ώρα αιχμής.

(σημ. του μεταφραστού:
Διευκρίνηση έκφρασης ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ: ΑΠΟ ΤΙΣ 11 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΩΣ ΤΙΣ 3:30 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ... όσο να πεις, είναι ώρες αιχμής, δεν είναι;)

Συμπέρασμα των λαμογιών

Μας χρωστάτε μέχρι τώρα τα τιμολόγια που έχουμε εκδώσει, κοιτάξτε να εξοφλήσετε το συντομότερο μη σας πάρει και σας σηκώσει που μας κουνιέστε κιόλας...

Μας δουλεύετε ρε;

ΑΛΗΤΕΣ

ΛΑΜΟΓΙΑ

ΚΟΠΡΙΤΕΣ

ΧΑΜΟΥΡΟΣΚΥΛΑ

ΟΥΣΤ ΡΕ, ΟΥΣΤ

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ

ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΙΟ

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΩΛΟΧΩΡΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ

Να τα ξαναπώ ή τα εμπεδώσατε;

Άι στο γέρο διάολο

Και καλό μήνα στους υπολοίπους.

16 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Δωσε και χωσε!!!Ωραια τα λες,αλλα που να βρεις το δικιο σου...

Pan είπε...

Σε διαβάζω αρκετό καιρό αλλά σήμερα ΕΠΡΕΠΕ να σου γράψω!
Λοιπόν, την περασμένη εβδομάδα μου τηλεφώνησαν από την Tellas. Για διαφήμιση και καλά.
Τους ξεκινάω ευγενικά λέγοντας ότι δεν ενδιαφέρομαι.
Η κοπελιά επιμένει. Επιμένω και εγώ.
Συνεχίζει.
Με καβαλάει ο δαίμονας.
Ανοίγω το μπλόγκ σου.
Της περιγράφω όσα τράβηξες με την πάρτη τους. Εννοείται δεν ανέφερα οποιοδήποτε στοιχείο.
Θες να ξέρεις την απάντηση;

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ!!!

Error είπε...

εσύ είσαι ο νυχτερινός τύπος, αλλά αυτοί έχουν 'άγρια μεσάνυχτα'....

Zaphod είπε...

Και λίγα λες.

Αει σιχτιρ λαμόγια του κερατα!

Niemandsrose είπε...

Τα νεύρα μου!!! Μου ανάψαν όλα τα γλομπάκια κόκκινα. Λοιπόν, μπες σε αυτό το blog και γράψε ποστ με την καταγγελία σου:
http://katageliess.blogspot.com/
Και αν θέλεις βάλτο στο blogroll σου να ανεβαίνουν τα credits του.
Καλά ξεμπερδέματα με τους εκμεταλλευτές.

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Πρέζα, πουθενά δεν θα το βρώ, γιατί δεν έχω τα ανάλογα φράγκα να τους αρχίσω στις μηνύσεις...

Pan, έπρεπε να έχω ποστάρει και τον αριθμό των καταγγελιών που έστειλαν οι διάφοροι οργανισμοί μαζί με τη δική μου καταγγελία, και να της το έλεγες της κυριούλας...
Το πολύ πολύ βέβαια να σου απαντούσε πως είναι πολλοί οι κακόβουλοι σ' αυτόν τον τόπο.

Error, έτσι ή αλλιώς εγώ την πληρώνω τη νύφη.

Zaphod το ξερα πως θα συμφωνήσεις.

Niemandrose, αυτό έχει γίνει εδώ και μήνες. Δες τα λινς που υπάρχουν στο ποστ.

Niemandsrose είπε...

έχεις δίκιο! δεν τα πρόσεξα!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα και απο εμενα ...ΡΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΑΛΙΟ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ.(ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ).ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕLLAS.

Ανώνυμος είπε...

εχω να πω τοσα πολλα αλλα δεν ξερω απο που να ξεκινησω και αν τελικα θα τελειωσω(με την καλη εννοια).
οταν με ενημερωσαν για το συμβολαιο μου ειπαν οτι οι μερες συνδεσης θα ηταν 20-25 το πολυ.
αμ δε...να σας πω?ηταν 4 μηνες ναι σωστα διαβαζετε 4!!!!!!!!μηνες που να τουσ πανε 4...ΘΕΕ μου συγχωρα με.
αφου λοιπον εγινε η συνδεση(εκανα παρτυ με φιλους)..μετα απο 8 μηνες,ΞΑΦΝΙΚΑ!!!no internet.για να μην το κανω παραμυθι μετα απο πααρα πολλα τηλ και πολλες ωρες αναμονης και μετα απο 23 ημερες χωρις συνδεση...εξακολουθω να μην εχω internet.βαρεθηκα,σιχαθηκα,...αλλα αυτοι ουτε βαρεθηκαν ουτε σιχαθηκαν να μου λενε πως τελος της εβδομαδας θα ειναι ολα ενταξει..αναθεμα,ποσες εβδομαδες εχουν περασει...δεν ξερω.

Ανώνυμος είπε...

Ως πρώην εργαζόμενος στη Tellas (τηλεφωνητής 13800)έχω να πω ότι η εταιρεία συμπεριφέρεται σαν εταιρεία "φούσκα" βάζοντας τηλεφωνητές με ελλειπή εκπαίδευση να ακούνε παράπονα που θα έπρεπε να ακούνε διευθυντές στελέχη και executives που κοροϊδεύουν τον κόσμο.

Ανώνυμος είπε...

Μην περιορίζεστε σε όμορφα και έξυπνα λόγια. Υπάρχει πλέον ο φορέα μας, η "Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών", που συντονίζει, παρέχει δωρεάν νομικές και άλλες συμβουλές στα μέλη της και αποτελείται μόνον από παθόντες! Τηλ. 210-3315993-4
Ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί !!!

Ανώνυμος είπε...

http://wwwtellasgr.blogspot.com/2008/08/e-mail.html

Ανώνυμος είπε...

http://wwwtellasgr.blogspot.com/2008/08/e-mail.html

Ανώνυμος είπε...

http://wwwtellasgr.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ 18 10ΥΝΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΗΛ.ΤΑΧ.
http://wwwtellasgr.blogspot.com/
ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ
. . .ΤΟ ART ACT ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΤΕΧΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΟΣ . ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ .ΤΟ ΖΩ ΑΛΛΑ TELLAS ZISTO
http://wwwtellasgr.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ: TELLAS
KOIN: - Παράπονα – Καταγγελίες ( http://katageliess.blogspot.com/ http://stofresko.blogspot.com/)
ΟΝΟΜΑ: ΠΝΑΚΑΣ ΛΙΑΚΟΣ
E-MAIL: pnakasliakos@hotmail.com

ΚΥΡΙΟΙ..
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 11/2008 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 2,422 ΚΒ/ς ΕΝΩ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 13,655 ΚΒ/ς ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!
Η ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ 02/01/2009 ΟΠΟΥ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΘΕΙ ΒΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ!
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ ΤΟ ΝΕΤ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΜΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ.
ΜΕΤΑ ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ , ME ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΦΕΡΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΟΡΩΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΟ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ.
ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΩΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΕΩΣ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ , ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗΣ!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΗ!
ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΛΑΒΩ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ.

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΠΝΑΚΑΣ Λιάκος

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...