Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Μου βγήκαν δέκα, να τις αφήσω;

Πήρα κι άλλη πάσα, για καινούρια 5αδα από την Witch of daffodis.

Αυτή τη φορά η πεντάδα αφορά στις πιο αγαπημένες μας ταινίες.
Έσπασα το κεφάλι μου, στάθηκε όμως αδύνατο να διαλέξω μονάχα πέντε, κι έτσι θα κάνω ζαβολιά και θα τις διπλασιάσω, ξέροντας πως και έτσι έχω αφήσει ένα σωρό απ' έξω.

Αυτές που αναφέρω εδώ είναι αυτές που μου έρχονται με τη μία στο μυαλό όταν σκέφτομαι 'αγαπημένες ταινίες' και 'ταινίες που θα έβλεπα ξανά'.

City Lights (1931) Σενάριο, σκηνοθεσία, πρωταγωνιστής: Charlie Chaplin



The Godfather (Τριλογία) Σκηνοθεσία: Francis Ford Coppola
Πρωταγωνιστές: Marlon Brando, Al Pacino, Robert Duvall, Diane Keaton, James Caan



The Color Purple (1985) Σκηνοθεσία: Steven Spielberg
Σενάριο βασισμένο σε νουβέλα της Alice Walker
Πρωταγωνιστούν: Danny Glover, Whoopi Goldberg, Oprah Winfrey



Barfly (1987) Σκηνοθεσία:Barbet Schroeder, παραγωγή: Francis Ford Coppola
Σενάριο: Charles Bukowski
Πρωταγωνιστές: Mickey Rourke,Faye Dunaway




Raise the Red Lantern (1991) Σκηνοθεσία: Zhang Yimou
Πρωταγωνιστούν: Gong Li


Βram Stoker's Dracula (1992) Σκηνοθεσία: Francis Ford Coppola
Πρωταγωνιστές: Gary Oldman, Keanu Reeves, Anthony Hopkins, Winona Ryder



The Lover - L'Amant (1992) Σκηνοθεσία: Jean-Jacques Annaud
Σενάριο βασισμένο στην αυτοβιογραφική νουβέλα της Marguerite Duras,
Πρωταγωνιστές: Jane March και Tony Leung Ka Fai



The Crow (1994) Σκηνοθεσία: Alex Proyas
Πρωταγωνιστές: Brandon Lee, Rochelle Davis



The Sixth Sense (1999) Σκηνοθεσία: M. Night Shyamalan
Πρωταγωνιστές: Bruce Willis, Haley Joel Osment, Toni Collette



The Quiet American (2002) Σκηνοθεσία: Phillip Noyce
Πρωταγωνιστούν: Michael Caine, Brendan Fraser, Do Thi Hai Yen


Και τώρα καλώ με τη σειρά μου τους εξής:

Κουρούνα
Yellow Kid
Nanakos
Meet the clown
Κυκλάμινο

Αν μπορείτε, καλώς.
Αν δεν μπορείτε, δεν πειράζει, είμαι σίγουρη πως παίζουν κι άλλα παιχνίδια στη μπλογκόσφαιρα, οπότε όλο και σε κάποια άλλη πεντάδα, δεκάδα, κάτι-άδα θα συναντηθούμε επίσης.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε νόμιζα πολύ διαφορετικό χαρακτήρα από μένα αλλά νά που συμφωνούμε σε κάμποσες από τις αγαπημένες σου ταινίες.
Με το θάρρος αυτής της διαπίστωσης, σου προτείνω να δεις το "Οι ζωές των άλλων" (άνευ σχολίων,δεν μπορώ να παριστάνω τον κριτικό κτλ κτλ)

Μια περαστική

Ελπίδα είπε...

Να τις αφήσεις, να τις μελετήσω αύριο, γιατί με ξημέρωσαν τα κοκόρια! Θα λαλήσω εγώ, πριν τον κόκορα! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου!
Σου έχω κοκοροταινία που μάλλον, δεν την έχεις ξαναδεί.
Φιλιά, θα έρθω κι αύριο.

witchofdaffodils είπε...

:) :)

Yellow Kid είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλα είμαι λίγο ζαβολίαρης!

Ελπίδα είπε...

Τύπε μου, μου φαίνεται πως δεν έχω δει καμία απ' αυτές. Εκτός αν δεν θυμάμαι, γιατί δεν συγκρατώ ξένους τίτλους και ονόματα. Ότι είδα, είδα στο παρελθόν. Μετά τα βιβλία και το μπλογκ το ντι βι ντι έχει πιάσει αράχνες. Άσε που όσες καλές ταινίες είχα, μου τις πήρε η κόρη μου στην Αθήνα.
Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Κάτι σωστό θα γράψω το βράδυ.
Φιλιά πολλά!

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Περαστική,
είδες τελικά; Ποτέ δεν ξέρεις. Ακόμα κι οι φαινομενικά διαφορετικοί άνθρωποι μπορεί να έχουν κάποια κοινά.
Για τις "ζωές των άλλων" το έχω κατά νου :)

Ελπίδα, θα περάσω απ' τη σελίδα σου να δω τις επιλογές σου.

Μαγισάκι, θενκς.

Yellow kid, είσαι ζαβολιάρης όντως, αλλά κι εγώ το ίδιο οπότε δεν πειράζει

Λιπαρδόνιος είπε...

Μα δεν είναι κατάσταση αυτή...Να μην έχω δει ούτε μία από τις προτάσεις σου!

αμμος είπε...

Το Barfly είναι και δική μου πολύ αγαπημένη τανία, δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή, αλλά παίζουν εξαιρετικά και οι δυο τους (ειδικά η σπασμένη ομορφιά της Dunaway είναι όλα τα λεφτά).
Την καλησπέρα μου

ralou είπε...

Τα Φανάρια και η εκτη αίσθηση και το κοράκι και δικές μου αγαπημένες.

Χάθηκα για λίγο καμάρι μου, αλλά υπάρχει λόγος

Agobooks είπε...

Καλημέρα, νυχτερινέ μου τύπε(το είπα ότι, μου αρέσει τόσο πολύ αυτό;)
Είμαι κλασηκούρα και βλέπω παλιά έργα.
Και αυτές, όταν παλιώσουν κι άλλο, σίγουρα θα τις δω.
Πολλά φιλιά!

Zaphod είπε...

Καλές επιλογές! Ψηφίζω Δράκουλα, κοράκι, νονό και 6η αίσθηση δαγκωτό!

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Βρε Απόλλωνά μου, ούτε τον Νονό;

Άμμος, συμφωνώ απόλυτα, αν και η ταινία δεν είναι και τόσο άγνωστη όσο νομίζεις... ή ίσως οι δικοί μου φίλοι και γνωστοί είναι "ρεμάλια", λολ.
Συμφωνώ για τη Ντάναγουέι, αλλά κι ο Ρούρκ, έδινε ρέστα εδώ. Μαζί με τον Δαιμονισμένο Άγγελο, ίσως οι καλύτερες στιγμές του.

Ραλού μου, καλώς ήρθες. Ελπίζω να είσαι καλά. Όποτε έχεις χρόνο γράψε δυο γραμμές. Η πρόσκληση για καφέ είναι ανοιχτή.

N.ago μου, πόσο περισσότερο να παλιώσουν οι ταλαίπωρες; Ο Τσάρλι Τσάπλιν κοντεύει να...ογδονταρίσει, όσο για τον Νονό έχει πάνω κάτω τα χρόνια μου (τουλάχιστον η πρώτη ταινία της τριλογίας).

Zaphod μου, και αφήνεις το Barfly απ' όξω; Τς,τς,τς, κι είστε και πότες, πανάθεμά σας... Θα τρίζουν τα κόκαλα του Μπουκόφσκι :P
Τις καλημέρες μου :)

Ανώνυμος είπε...

nice...

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...