Πέμπτη, Ιουλίου 05, 2012

Διάλειμμα για διαφημίσεις


Τα χειροποίητα σαπούνια μου απέκτησαν επιτέλους το δικό τους σπίτι. 


Μόλις μπήκαμε βέβαια στο καινούριο σπιτικό, οπότε και σιγά - σιγά θα το διακοσμήσουμε, θα του περάσουμε χρωματάκια, φωτογραφίες, θ' ανοίξουμε παράθυρα με θέα, θα κάνουμε γενικώς τα δέοντα.

 Για την ώρα όμως, με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω την Καλλιστώ, το αγαπημένο μου "παιδί", δημιουργημένο απ' τα χεράκια μου.

 Κοπιάστε να το καμαρώσετε κι εσείς (είπε η κουκουβαγιομάνα) και κατεβάστε τον κατάλογο.

Περιμένω γνώμες και κριτικές, πείτε μου ποια σας άρεσαν, ποια λιγότερο, γενικώς δώστε σχόλια στο δημιουργό :)

20 σχόλια:

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

Καλορίζικο και καλοτάξιδο :)))

Φαίνονται υπέροχα τα σαπουνάκια!!!

mamma είπε...

εγώ που τα έχω ήδη δοκιμάσει δεν έχω λόγια να περιγράψω την αίσθηση που δίνει η χρήση των σαπουνιών σου. τα μαλλιά μου λαμπερά και πανάλαφρα, το πρόσωπό μου χωρίς ίχνος λιπαρότητας, το σώμα μοσχομυριστό. τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

να είσαι καλά και να φτιάχνεις σαπουνάκια να μας καθαρίζουν.

φιλιάααααααααα

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Μικρή Ολλανδέζα, σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! :)

mamma σμουτς!

Περαστικός είπε...

Καλορίζικο! Πολύ ωραίο μου φαίνεται :)

Tremens είπε...

Πες μου κάτι, θα δίνεις και χονδρική; Αν ναι να σε προτείνω σε κάτι φίλους που ίσως ενδιαφέρονται

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Περαστικέ μου, σ' ευχαριστώ!
Ίσως έπρεπε να σου ζητήσω να μου σκιτσάρεις την ελιά, αλλά θα βολευτούμε για την ώρα μ' αυτή που έχουμε :)

Tremens, σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόταση, αλλά για την ώρα όχι, δεν θα δίνω χονδρική. Δεν έχω ακόμα τις ανάλογες εγκαταστάσεις και το χώρο για μαζική παραγωγή.
Για τώρα σε φίλους και γνωστούς μόνο :)

Tremens είπε...

Όταν και αν το αποφασίσεις ενημέρωσέ με σε παρακαλώ! Μου άρεσαν πολύ οι δημιουργίες σου!

Σου εύχομαι τα καλύτερα!

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Να 'σαι καλά για τις ευχές tremens !

Αν πάνε λίγο καλύτερα τα πράγματα, ίσως είμαι συντομα σε θέση για μεγαλύτερη παραγωγή, θα σ' έχω στο νού μου.

Idάκι είπε...

Καλορίζικο Τύπε, τα σαπούνια σου φαίνονται καταπληκτικά! Θα υπάρχει κάποια στιγμή δυνατότητα για παραγγελία από το εξωτερικό; Ευχαριστώ!

travellerlina είπε...

γιούπιιιιιι! Καλορίζικο! Περιμένω να έρθει η παραγγελία μου!

ellinida είπε...

:)))

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Idaki σ' ευχαριστώ πολύ! Εξωτερικό στέλνω ήδη :)
Αν χρειαστείς οτιδήποτε, στείλε μου μέιλ.

Ελινάκι, το συντομότερο δυνατό :)

Μαίρη (Ginger) είπε...

Σ' έχασα βρε κορίτσι, ας είναι καλά ο Περαστικός. ΦΙΛΟΣ!
Το Καλιστώ ξεκινάει με υπέροχες προδιαγραφές. Το κατάλληλο χρώμα να θυμίζει σαπούνι από λάδι ελιάς (με την πρώτη). ΜΠΡΑΒΟ. Λοιπόν η γραμματοσειρά νομίζω δεν είναι πολύ καθαρή, κάτι χρειάζεται εκεί. Νόμισα ότι ζαλιζόμουν. Αχ να είχε και μυρωδιά το ιντερνετ!!!! Να δω πως μυρίζουν τα σαπουνια σου.

Φέτος που κατέβηκα Κρήτη επέστρεψα με ένα σωρό μυρωδιές σαπουνιών. Προσπαθώ να τα ξαναβάλλω στη ζωή μου γιατί μου αρέσει το άρωμά τους και μάθαμε πιά στα χημικά ΑΜΑΝ. Πάντως το πράσινο γιά το πρόσωπο το χρησιμοποιώ από καιρί και είναι τέλειο.

Κρίμα που είμαι μακρυά και θα στοίχιζε μια περιουσία η αποστολή εδώ.

Μεγάλη επιτυχία εύχομαι. Φιλιά!!!

Provato είπε...

καλή επιτυχία!!!!! πως θα γίνει να πάρουμε και εμείς τα πρόβατα;

Ξενικός είπε...

εφόσον προσβλέπεις σε εξαγωγική δραστηριότητα, μάλλον καλώς τα ονόμασες "soap"...
Ξενικός

Μαίρη (Ginger) είπε...

ιδέα βελτίωσης του Callisto : ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς την εκδοχή να υπάρχει και αγγλική σελίδα. Το διαδίκτυο είναι διεθνές αλλά και στην Ελλάδα υπάρχουν μη-ελληνόφωνοι. Καλή σου μέρα

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Mary-Ginger καλώς ήρθες και πάλι!
Για τη γραμματοσειρά έχεις δίκιο, αλλά ήταν στημένο εκ του προχείρου, θα το διορθώσουμε κι αυτό :)
Αχ, η μυρωδιά είναι μεγάλο πράγμα. Ακόμα και τα σαπουνάκια μου που δεν έχουν άρωμα, δεν χορταίνω να τα μυρίζω, μη σου πω πολλές φορές μου αρέσει ακόμη πιο πολύ αυτή η σκέτη, καθαρή μυρωδιά σαπουνιού...

Πρόβατέ μου, ότι θέτε, βελάξτε συνθηματικά :) Μέχρι αρχές Σεπτέμβρη θα έχω καινούρια φουρνιά και ίσως και κάποια ανακατάταξη στον κατάλογο, θα ενημερώσω ανάλογα.

Ξενικέ, καλώς ήρθες.
Τα σαπουνάκια έχουν πρωτίστως ελληνικό όνομα. Πιο ελληνικό δε γίνεται :) Ας μάθουν και στο εξωτερικό δυο πράγματα για την Καλλιστώ.

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Mary-Ginger, κυνηγάω από κοντά τον γραφίστα!
Το βράδυ θα του δείξω το σχόλιό σου, χεχε!
Μερσί :)

scalidi είπε...

Καταπληκτικό! Μπράβο σου! Καλή πορεία εύχομαι για τα σαπουνάκια σου.

zizugataki είπε...

Σε βρήκα από τον Περαστικό και σου εύχομαι τα καλύτερα για τη δουλειά σου. Μου αρέσουν τα σαπούνια ελαιόλαδου με διάφορες μυρωδιές και εγώ τα μετατρέπω μετά σε υγρό με πολύ απλό τρόπο. Μια κυρία στο κολυμβητήριο μου είπε πώς. Μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα και έχω καταργήσει όλα τα άλλα σκευάσματα. Αν μπορώ να παραγγείλω μέσω ίντερνετ πες μου.

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...