Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

Ayo


Γεννήθηκε στη Γερμανία στις 14 Σεπτέμβρη του 1980.

Ο πατέρας της κατάγεται από τη Νιγηρία, και είχε βρεθεί στην Κολωνία για σπουδές στη δεκαετία του '70.
Η μητέρα της είναι τσιγγάνα.

Τη μεγάλωσε ο πατέρας της, γιατί η μητέρα της αντιμετώπιζε για χρόνια πρόβλημα λόγω χρήσης ναρκωτικών.

Το όνομά της σημαίνει Χαρά στη γλώσσα Yoruba.
Μεγάλωσε στη Γερμανία, επισκέφτηκε κάποια στιγμή την Νιγηρία, έζησε κάμποσο διάστημα στο Λονδίνο και τώρα μοιράζει τη ζωή της ανάμεσα στην Ν. Υόρκη και το Παρίσι.
Έχει ένα γιο, τον Nile, ο οποίος γεννήθηκε το 2005.

Η ίδια θεωρεί τον εαυτό της ελεύθερο πνεύμα, λέγοντας χαρακτηριστικά: Το να μην έχει κανείς σπίτι είναι ο ορισμός της ελευθερίας.

Είναι μόλις εικοσιέξι χρόνων, κι η φωνή της μου θυμίζει ζεστή σοκολάτα με μπαχαρικά, ενώ σε κάποιες φωτογραφίες της μου θυμίζει πολύ τη Minnie Ripperton.

Αν δεν την έχετε ανακαλύψει ακόμη, κάντε το.

Ακούστε την στο And it's supposed to be love, και διαβάστε για 'κεινη στο επίσημο site της.

11 σχόλια:

philos είπε...

Εγώ την ανακάλυψα μέσα από το Down on my knees! Εκπληκτική! Να στο στείλω αν δεν το έχεις.

Τυπος Νυχτερινος είπε...

philos, το έχω ακούσει το Down on my knees, αλλά δεν το έχω, οπότε αν θέλεις στείλτο μου.

Παρόλα αυτά εμένα το αγαπημένο μου είναι το Without you. Θα το βρεις στο λινκ "το κόλλημα της εβδομάδας".

Είναι όντως εκπληκτική η μικρή :)

kerasia είπε...

Είναι πολύ καλή. Thanks

philos είπε...

Συγγνώμη που άργησα. Το κομμάτι σου είναι εδώ
Είναι από την συλλογή Nova Tunes 1.4, που παρουσιάζει αγαπημένα κομμάτια ενός γαλλικού μουσικού σταθμού με προτίμηση σε Electronica, Soul, funk, hip hop.
όταν καταφέρω να το ανεβάσω όλο θα στο δώσω να ακούσεις.

Ανώνυμος είπε...

Να το και όλο το cd!
εδώ

Unknown είπε...

πολύ καλή, αυτό το Down on my knees έχει κάψει πολλές καρδιές ;)

YO!Reeka's είπε...

απίστευτο το τραγούδι!!!!

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Philos, σ' ευχαριστώ πολύ :)

Street, τώρα θα το ακούσω το κομματάκι ολόκληρο.

Gelial ποιο σ' άρεσε περισσότερο απ' όλα;

Jason είπε...

Κι εγώ στο Down on my knees την έχω ακούσει και είναι καταπληκτική.
Βγάζει έναν πολύ ιδιαίτερο jazz πόνο σε ένα διαφορετικό, όμως, άκουσμα. Πολύ καλή.

Agobooks είπε...

Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Pe?i και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
Φιλικά Ν.Ago

Ανώνυμος είπε...

και εγώ απο το down on my knees.
ολύ πλύ καλή!!!

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...