Τετάρτη, Νοεμβρίου 23, 2005

Θαύμα! Θαύμα σας λεω καλέεε....



Ναι, βρε σκασμένα. Μην κουνάτε το κεφάλι με δυσπιστία.
Σας λεω, υπάρχει Θεός.
Κι όχι μόνο υπάρχει, αλλά έτρεξε και να με σώσει. Καλά, όχι ο ίδιος ο Μεγαλοδύναμος, δεν ασχολείται με μικροπράγματα σα τα δικά μου, πάντως έστειλε κάποιον αντιπρόσωπό του.

Τι νομίζατε δηλαδή;

Δεν έχετε διαβάσει τον Μεγάλο Κουέλιο (πως λέμε Μέγας Αλέξανδρος), τι έγραψε;
Εκείνο μωρέ, για το σύμπαν που άμα θέλουμε κάτι πολύ συνωμοτεί για να το αποκτήσουμε;
Μην ακούω βλακείες τώρα πως συνήθως συνωμοτεί για να γίνει η ζωή μας κώλος.
Είναι που είστε δύσπιστοι και δεν έχετε ακόμα αντικρίσει ένα αληθινό θαύμα.

Αρχίσατε ν' ανησυχείτε για τη διανοητική μου κατάσταση;
Μα γιατί δε με πιστεύετε; Το πράγμα είναι απλό.
Έβαλα μια φωνή, είπα ώπα αδέλφια, δεν αντέχω τα χω φτύσει τα χω παίξει, βοήθεια, τρέξτε φίλοι και γειτόνοι, και ιδού!
Το θαύμα!
Σήμερα το πρωί, ανοίγοντας ένα απ' τα ημέιλια μου, να το, ολοζώντανο το θάμα μπροστά μου. Σας το λέω καλέ κι ανατριχιάζω! Είναι ολοζώντανη η θρησκεία μας, κι ο Θεός μας, ο μοναδικός Θεός δηλαδή, ξέρετε της χριστιανικής ορθοδόξου εκκλησίας μας, είναι όχι μόνο ζωντανός, αλλά πανταχού παρών και τα πάντα πληρών! Εμένα λέτε ν' άφηνε παραπονεμένη;

Κι επειδή έχω χαρά μεγάλη και είμαι σίγουρη πως πλέον όλα μου τα προβλήματα θα λυθούν, θέλω να μοιραστώ και τη χαρά και το θαύμα μαζί σας.
Κι όχι μόνο το θαύμα, αλλά μή σας πω πως μαζί με μένα θα σωθεί κι άλλος κοσμάκης κοντά μου. Αμ, τι, εδώ ολόκληρο θαύμα έγινε, να μη βοηθήσω κι εγώ τους συνανθρώπους μου;
Αλλά μεγάλη η εισαγωγή και θα σας έχει φαει η αγωνία. Σας παραθέτω το μέιλι και θα δείτε και μόνοι σας γιατί έχω δίκιο και δεν τα παραλέω καθόλου:

URGENT ASISTANCE

MRS.ELIZABETH TAYLOR
EMAIL;
TEL; DATE; 23/11/2005

ATTN. SIR/MADAM

HELP NEDDED
THIS LETTER WAS BOUND OUT OF MY SINCERE DESIRE TO ESTABLISH A BUSINESS
RELATIONSHIP WITH YOU.
I GOT YOUR CONTACT THROUGH THE INTERNATIONAL TRADE COMMERCE CHAMBER (ITCC) IN KENYA. MY NAME IS MRS ELIZABETH KUNDE TAYLOR THE WIFE OF LATE BATURE KUNDE, WHO WAS THE DEPUTY MINISTER OF FINANCE UNDRE THE CIVILIAN GOVERNMENT OF PRESIDENT TIJAN KABA.
MY HUSBAND WAS KILLED AND MUTILATED BY THE MILITARY JUNTA LED BY MAJOR PAUL KOROMA WHEN HE OVERTHREW PRESIDENT TIJAN KABA LED CIVILIAN GOVERNMENT IN SIERRA LOENE.
WELL I DON'T KNOW HOW MUCH YOU KNOW ABOUT THE CIVILIAN WAR AND THE ENSUING POLITICAL CRISIS IN SEIRRA LEONE THEN AND NOW.

THIS PRESSURE OF WAR FORCED MY AND ME FAMILY INTO EXILE IN DIFFERENT COUNTRIES. AFTER THE DEATH OF MY HUSBAND, WE DISCOVERED AMONG MY HUSBAND'S DOCUMENTS, THAT HE HAS KEPT SOME FUNDS TOTALING
EIGHT MILLION UNITED STATE DOLLAR (US$8.000.000.00)
WITH A PRIVATE SECURITY COMPANY IN EUROPE. I AM NOW UNDER POLITICAL ASYLUM IN THE KENYA WITH TWO OF MY SON WHILE THE ELDEREST SON IS IN ASYLUM IN THE NETHERLANDS.

MY FAMILY AND I ARE SEEKING FOR A RELIABLE AND TRUSTED PERSON WHO CAN HELP US CLAIM AND INVEST THIS FUND.

WE HAVE PROPOSED 30% OF THE TOTAL SUM TO YOU WHILE 65% FOR MY FAMILY AND 5% WILL BE FOR ANY MISCELLENIOUS EXPENCES THAT MIGHT COME DURING THE PROCESS OF CLAIMING AND INVESTING THE FUND.

PLEASE KINDLY CONTACT MY SON IN THE NETHERLANDS AS MY POLITICAL SITUATION HERE IS NOT CONVINIENT FOR THIS TRANSACTION.
YOU MAY CALL MY SON MR. FAMOUS KUNDE TAYLOR WITH THIS TELEPHONE NUMBER; +31 61...... OR EMAIL US WITH THE EMAIL ADDRESS ABOVE.

PLEASE MAINTAIN ABSOLUTE CONFIDENTIALITY TO ENSURE SUCCESS IN THIS TRANSACTION. WE HAVE EVERY NECESSARY DOCUMENT TO RELATING TO THE DEPOSITING OF THE FUNDS TO THE SECURITY COMPANY IN EUROPE,

SIR WE ARE COUNTING ON YOU IN THIS BUSINESS RELATIONSHIP. I WILL EXPLAIN FULLY AS SOON AS YOU CONTACT US.

YOURS FAITHFULLY,

MRS. ELIZABETH TAYLOR

Λοιπόν, αδέλφια, τι λέτε τώρα;
Δεν πειστήκατε πως υπάρχει Θεός υπάρχουν και θαύματα;
Οχτώ εκατομμυριάκια είναι αυτά... το τριάντα τοις εκατό...χμμ δεν είναι κι άσχημα.

Τι λέτε ρε; Να κάνουμε μπίζνες; Είμαι σίγουρη πως αυτοί οι καλοί ανθρώποι θα ξέρουν κι άλλους καλούς ανθρώπους που θα ξέρουν άλλους καλούς ανθρώπους και που θα θέλουν να μας δώσουν το 30% διαφόρων ποσών, μη σας πω πως αν είμαστε καλά παιδάκια, έξυπνα και γατιά με πέταλα, θ' ανεβάσουμε σιγά σιγά και το κασέ...

Ορίστε λοιπόν, άπιστοι Θωμάδες.
Η λύση τόσον καιρό ήταν μπροστά στα μάτια μου... Και περίμενε τόσο καιρό ο καλός Θεούλης να έρθει η κατάλληλη στιγμή να μου την εμφανίσει.

Αμ πως!

Τώρα πια μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη.... HALLELUIA!!!!!!

7 σχόλια:

twocows είπε...

http://skepdic.com/nigerianscam.html

---. είπε...

Αυτό είναι τύχη ρε γαμώτο! Όχι σαν τα δικά μου, που είναι για να μου μεγαλώσουν το πουλί!

:))))

Johny είπε...

Τύπε νυχτερινέ.... θέλω και εγώ
λίγα από τα πλούτη σου...

Θα μου δώκεις και εμένα κάτι τις;

Unknown είπε...

Μιλώντας για θαύματα:

Έχει πιάσει φωτιά το μοναστήρι και ο ηγούμενος έχει σκαρφαλώσει στο καμπαναριό. Όλοι οι μοναχοί απο έξω μαζεμένοι, το ίδιο και οι πυροσβέστες που είδαν και απόειδαν αλλά δεν κατάφεραν να σβύσουν την φωτιά.

Φωνάζει ο πύραρχος: Πάτερ κατέβα όσο είναι καιρός.
- Όχι τέκνο μου, ο θεός θα με σώσει.
Περιμένοντας βλέπουν ότι δεν γίνεται το θάμα και η φωτιά αρχίζει και πλησιάζει επικίνδυνα. Φωνάζει ο πύραρχος να φέρουν μια σκάλα και ταυτόχρονα φωνάζει στον ηγούμενο: Πάτερ κατέβα, σε λίγ οθα κλειστείς επάνω και θα καείς ζωντανός
- Όχι τέκνο μου, ο θεός θα με σώσει

Η φωτιά πλέον έχει αρχίσει να καίει τη βάση του καμπαναριού και φτάνει η σκάλα. Απελπισμένος ο πύραρχος την βάζει στον τοίχο και ανεβαίνει, φτάνοντας κοντάσ τον ηγούμενο του λέει: Πάτερ έλα να σε κατεβάσω κάτω θα καείς ζωντανός.
- Τέκνο μου, έχω πίστη, ο θεός θα με σώσει.

Πάει να κατέβαι κάτω ο πύραρχος, οι τύψεις όμως δεν τον αφήνουν και ανεβαίνει πάλι πάνω με κίνδυνο της ζωής του για μια τελευταία προσπάθεια: Σε παρακαλώ πάτερ, έλα να σε κατεβάσω κάτω.
- Όχι τέκνο μου έχω πίστη...

Κατεβαίνει ο πύραρχος μήν μπορώντας να κάνει τίποτε άλλο και περιμένει το θάμα....

Φυσικά, μετά από λίγο η φωτιά καίει εντελώς και το μοναστήρι και τον ηγούμενο...

Στον παράδεισο ο ηγούμενος συναντά τον Κύριο που τον ρωτάει αν είναι ευχαριστημένος...

- Ευχαριστημένος είμαι Κύριε αλλά έχω ένα παράπονο από εσένα. Εγώ με την μεγάλη μου πίστη περίμενα να στείλεις ένα θάμα να με σώσει αλλά εσύ τίποτε.

- Πώς δεν έστειλα; του απαντάει....
Δύο φορές δεν σου έστειλα εκείνον τον άμοιρο πυροσβέστη;

didymous skulls είπε...

μάλον είναι μεγάλο σόι αυτή η οικογένεια του θεού που σου έστειλε το μαιλ. το έστειλαν και σε μένα, με άλλο επίθετο, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία... ποιος τυφλός δεν θέλει το φως του???

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Τελαμώνας, μα αυτό λεω κι εγώ!
Twocows, το είχα υπόψη μου.
Constantina, να σου κάνω φόργουορντ τα επόμενα ρε!
Johnny, αφού προσφέρθηκα εξ' αρχής. Δεν είμαι μονοφαγού εγώ.
Darthiir, λολ λολ λολ.
Didymous, μεγάλο σοι δε θα πεις τίποτα. Τύφλα να χουν οι Παπαδοπουλαίοι.

Dellaporta είπε...

Ε δεν θα το πιστέψετε κάτι παρόμοιο μου συνέβη κι εμένα!!!

Στην περίπτωσή μου όμως ξεκληρήστηκε ολόκληρη η οικογένεια και θέλαν να μου δώσουν οι τραπεζίτες το 60% και τα υπόλοιπα να τα κρατήσουν αυτοί!

Ε, ρε πλούτη! και είμαι και άνεργη. Θα κάνω Χριστούγεννα της προκοπής.

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...