Τετάρτη, Νοεμβρίου 16, 2005

Τα χω παίξει....



Όμως εντελώς αυτή τη φορά λέμε.
Αλλού πατάω κι αλλού βρίσκομαι. Κυκλοφορώ (και δεν οπλοφορώ -ακόμη), σαν αυτόματο, ξεχνάω πράγματα μονίμως, νυστάζω συνεχώς, δεν προλαβαίνω να πάρω πρέφα τι μέρα είναι, τι ώρα είναι και τί καιρός.
Αν αυτή τη φορά καταφέρω να μη σαλτάρω, να μην καταρρεύσω και να μην ψοφήσω στην τελική,

...απο το καθημερινό τρέξιμο στη δουλειά,
( βλέπε: Ο Πανικός. Απ' την ώρα που μπαίνω στο γραφείο, το μεσημέρι, ως και τις εννιά, εννιάμιση που φεύγω συνήθως το βράδυ, δεν προλαβαίνω σχεδόν να σηκώσω κεφάλι.
Ούτε καφέ δεν προλαβαίνω να φτιάξω),
...απο το συνεχόμενο ξενύχτι κάθε βράδυ και το άγχος, προκειμένου να προλάβω τη δεύτερη δουλειά μου,
(είπαμε Τύπος Νυχτερινός, οκ, αλλά άλλο αυτό κι άλλο ζόμπι στην εικοστή συνέχεια της Νύχτας των Ζωντανών Νεκρών),
...απο τις τράπεζες που μου χουν ζαλίσει τον έρωτα στα καθημερινά τηλεφωνήματα για το χρέος της πιστωτικής κάρτας,
(τώρα άρχισαν κι οι επιστολές με απειλές για νομικές κινήσεις και τα απόκρυφα του Τειρεσία),
...απο το μονίμως -τελευταία- άδειο πορτοφόλι μου και τους λογαριασμούς που συσσωρεύονται στο γραφείο
(απ' όλα έχει ο μπαξές: ΟΤΕ, κινητό, ΕΥΔΑΠ, κοινόχρηστα, ίντερνετ, νοίκι του επομένου μήνα, τη ΔΕΗ ευτυχώς την πρόλαβα εγκαίρως),
...απο τις μαλακίες που βλέπω καθημερινά να συμβαίνουν γύρω μου,
(αυτό έχει ευρεία έννοια, ο καθένας συμπληρώνει ό,τι θέλει),
...κι απο τη δίαιτα αποτοξίνωσης,
(βρήκα κι εγώ η μουρλέγκω την ώρα... πέντε φρούτα τη μέρα και 3 λίτρα νερό...έλεος!)

ε, τότε, τι να πω!
Αν μη τι άλλο, θα μαι πολύ τυχερό πλάσμα!

Βοηθάτε συντρόφοι!
Στείλτε καφέδες, στείλτε τσιγάρα, στείλτε ταπεράκια με σαλάτες (είπαμε είναι κι η αποτοξίνωση στη μέση), στείλτε μου κανά μασέρ για τη μέση μου, στείλτε κανένα άνεργο μεταφραστή να τελειώσει το βιβλίο, στείλτε καμιά επιταγή, στείλτε κανά δικηγόρο για όταν θα με τραβάνε οι τράπεζες, στείλτε τέλος πάντων ό,τι έχετε ευχαρίστησις, δώστε και σώστε!

Άϊνταααα










10 σχόλια:

kaltsovrako είπε...

Δεν είσαι η μόνη.
Και γινόμαστε και περισσότεροι!
:(

---. είπε...

Αν στείλω μόνο ένα φιλάκι, φτάνει;

Johny είπε...

Με πρώτη σε ανηφόρα πως να μην κουραστείς;


Μμμμμ... σκέψου ότι μετά την ανηφόρα θα σε βρει μια κατηφοριά για να ξεκουραστεί ο κινητήρας σου.

Καλή συνέχεια :)

Marina είπε...

Κούραση ή έρωτας?

Unknown είπε...

σου στέλνω το πιο αστραφτερό μου χαμόγελο ;) και τη πιο θετική μου ενέργεια τι άλλο μπορώ να κάνω;

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Kaltsovrako, αστα να παν στο διάολο...
Costantina, φτάνει, φτάνει...
Johny, αυτό προσπαθώ να σκεφτώ.
Marina και τα δυο!
Φίλε street spirit σ' ευχαριστώ για το κουράγιο και τη θετική σου ενέργεια.
Τι άλλο μπορείς να κάνεις; Όταν και άμα βγω απ' το λούκι, να με πας μια μεγάλη βόλτα με τη μηχανή σου :)
(δεν ξεχνάω το κωλόπαιδι)

Ανώνυμος είπε...

Σαν πολλοι εχουμε μαζευτει σε αυτο το λουκι...τουλαχιστον προσπαθησε να μην ξεμενεις απο χαρτακια :-)

mindstripper είπε...

Τί την θες αυτή την δίαιτα μάτια μου; Δεν σου φτάνουν όλα τ' άλλα... Να τρως σαν άνθρωπος κι άστα τα φρούτα για main course, μόνο σαν συνοδευτικά θα σου τα επιτρέψω. ;-)
Πολλά φιλιά, πολλά χαμόγελα, και μία μεγάλη αγκαλιά. Κι αφού υπάρχει έρωτας να μη φοβάσαι καθόλου. :-)

Johny είπε...

Εεεε! Τι κάμνεις εσύ καλε;
Ανόρθωσες ανάστημα;

Dellaporta είπε...

Ασε με στον πόνο μου κι εσύ που έχεις 2 δουλειές κι εγώ καμμία :( και μιλάς κι απο πάνω. Υπάρχουν και χειρότερα.

Τώρα άνεργη είμαι, βιβλίο δεν έχω μεταφράσει αλλά έχω το Proficiency (τρομάρα μου). Τι να σου πω, θες καμμία βοήθεια μήπως?

Εγώ εδώ είμαι ...

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...