Δευτέρα, Μαΐου 31, 2010

Life is...

Φίλοι και φίλες,

ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω και όσοι θέλετε, κάντε μια αναπαραγωγή κι εσείς.
Αξίζει τον κόπο.
Μη σας πω δηλαδή, πως άρχισαν να μου μπαίνουν κι εμένα ιδέες τώρα που με χαιρετάει από απόσταση βολής η ανεργία, και ένα τεράστιο -για τις αντοχές της τσέπης μου- χρέος στο Δημόσιο, κρέμεται σαν τη Δαμόκλειο σπάθη πάνω απ' το κεφάλι μου...

Life is what happens to you, while you're busy making other plans...


Υ.Γ. Ευτυχώς που είναι νύχτα, Δημήτρη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτή την ευχάριστη έκπληξη! Εύχομαι όλοι να βρούμε λύσεις στα προβλήματά μας που μονοπωλούν την καθημερινότητά μας και αδίκως δεν μας επιτρέπουν να χαρούμε την μοναδικότητα των στιγμών. Ελπίζω να σου κρατήσει ευχάριστη συντροφιά το κείμενο σε όλη την διάρκεια της προσπάθειας και αν αποτελέσει έμπνευση και για εσένα ο τρόπος αυτός, θα είναι ακόμα μεγαλύτερη η χαρά μου!

People I know

Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...