Τετάρτη, Μαΐου 23, 2007
Tellas, Tellas, τι θα γίνει φίλε μου με μας;
Βραδυνή βάρδια στο ρημαδοπόστο της Tellas, στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, και μάλιστα συγκεκριμένα στο χειρότερο πόστο όλων...
Τμήμα Internet.
Τα κόκκινα κουμπάκια με τις εισερχόμενες κλήσεις αναβοσβήνουν σαν τρελά. Να το σηκώσω άραγε τώρα, ή ν' αφήσω να περάσει κανένα μισάωρο ακόμα μπας και βαρεθεί;
Ας ρίξω μια ματιά καλού κακού στο μάνιουαλ.
Τι πιο μάνιουαλ;
Αυτό που μας έδωσαν όταν κάναμε τα σεμινάρια για να πάρουμε τη θέση -που ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή....
-Βιαστικό ξεφύλλισμα του μάνιουαλ/φρικουεντλι ασκντ κουέστιονς-
Εντάξει δε βαριέσαι τα θυμάμαι πάνω κάτω. Άλλωστε τα ίδια δε λέμε κάθε φορά; Ας απαντήσω τώρα σε καμιά γραμμή να τσουλήσει η νύχτα... Τι ώρα είναι; Φτου γαμώτο, μόνο 3:30 είναι ακόμα; Κοίτα ρε παιδί μου επιμονή αυτοί οι άνθρωποι.... Να η γραμμή τρία καλεί εδώ και δυόμισι ώρες. Τι να πεις!
Ας τη σηκώσω.
-Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Τρεχαγυρευόπουλος, πώς μπόρώ να σας εξυπηρετήσω;
-*+@1/>&%?<
-Μάλιστα. Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας; (Φτου γαμώτο, πάλι αυτή η υστερική είναι που τηλεφωνεί καθημερινά από την προηγούμενη Πέμπτη... τι της λένε τώρα;)
-*+@1/>&%?<+(%@#
-Μάλιστα κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Απ' ό,τι βλέπω εδώ, η γραμμή σας έχει πρόβλημα.
-%?<+(%>-/*!+_)?<<
-Ναι, το βλέπω πως το έχετε ήδη δηλώσει από την προηγούμενη Πέμπτη. Αυτό που μπορώ εγώ....
-/>&%@+)!?<^%$@((
-Ναι, μάλιστα, φυσικά όμως δεν .......
-*+@1/>*7&%$#@?<+!#$^&*#((@%!__(@(*$
-Απ' ό,τι φαίνεται η γραμμή σας δεν μπορεί να δεχτεί αι πι. Έχουμε προωθήσει το θέμα σας στην αρμόδια υπηρεσία και όπως ξέρετε, οι τεχνικοί μας εργάζονται για να....
-$!%%^&&@@@!!!!!!!!?><"¨¨)*^^$%+)@$%&*
-Μου δίνετε μισό λεπτό παρακαλώ; Σας ευχαριστώ.
Ακολουθεί τραγουδάκι αναμονής.
Τι της λένε τώρα αυτηνής; Αφρίζει στο τηλέφωνο. Για να ξαναδώ λιγάκι το μάνιουαλ/φακ...
Ρε γαμώτ, όλες τις πιθανές απαντήσεις τις έχω δώσει. Αφού μου τηλεφωνεί κάθε μέρα. Τι λένε τώρα;
Χμμ.. τι γράφει εδώ η υποσημείωση της τελευταίας σελίδας; Για να δούμε...
"Όταν ο πελάτης δεν είναι τόσο κρετίνος όσο ελπίζετε, τότε πια κάντε τουμπεκί ψιλοκομμένο κι αφήστε τον να φρυάξει. Αν δε τον ακούτε κοντά στα πρόθυρα εγκεφαλικού, τόσο το καλύτερο. Μπορεί να τα τινάξει και να γλιτώσετε. Αν πάλι δεν τα τινάξει, παραδεχτείτε (πάντα ευγενικά παρακαλώ, διότι αλλιώς μπορεί να μας χώσουν καμιά μηνυσάρα για εξύβριση), πως έχει δίκιο και σηκώστε τα χέρια ψηλά.
Πιθανό αποτέλεσμα τακτικής: Θα σκυλοβρίσει και θα κλείσει το τηλέφωνο. Για την ώρα την έχουμε γλιτώσει. Από αύριο πάλι βλέπουμε"
Ωραία, αυτό είναι. Για να ξαναγυρίσουμε στην υστερικιά τώρα.
-Μάλιστα, κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Απ' ό,τι είδα το θέμα σας έχει προωθηθεί στην κατάλληλη υπηρεσία, στους τεχνικούς δηλαδή, και αυτό που μπορώ εγώ να κάνω από την πλευρά μου, είναι να το προωθήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται ενημερώνοντας σχετικά το αρμόδιο τμήμα. (Καλά αυτό ακούστηκε πολύ πιασάρικο και επαγγελματικό, μάλλον γλίτωσα γι' απόψε)
-#?¨Λ)*&@#!*%^%#(_+/}++(#&@#ΤΥΘΙΟ_*+@1/>*+@1/>*+@1/>
-Εχμ.. ναι, φυσικά έχετε δίκιο, όμως....
-&@#+/*@*&51-$*#+
-Όχι λυπάμαι, αυτό δεν το γνωρίζω.
-/*¨¨Π#&@$_)+!
-Όχι, δυστυχώς δεν μπορείτε να απευθυνθείτε πουθενά αλλού.
-@!)_$^^#
-Η αλήθεια είναι πώς όχι.
-&@#%*)__@&)_+@Θ&ΥΥ#ΠΠΘΥ#&^%@)_?><_)*&@++)*
((#@)_)%Ρ&&)__@(&*&^^@()_%Ρ++
(*^&@%*(Ρ%)_+_++@΅(*&
__#+_*/?Ι$ΙΟ#Π)@$#@!!&$)_$__++$
@#(())$___@&^^@()_+
-Εγώ κυρία Ταλαιπωροπούλου μου, θα κάνω ό,τι περνάει απ' το χέρι μου για να προωθήσω το....
-%Ρ&&)__@(&*&^^@()_%Ρ++
(*^&@%*(Ρ%)_+_++@΅(*&
__#+_*&#/?Ι$ΙΟ#
ΓΚΝΤΟΥΠ!
Έκλεισε το τηλέφωνο η υστέρω! Αει σιχτίρ πια. Πάω να κάνω τσιγάρο. Την επόμενη γραμμή θα κάνω πέντε ώρες να τη σηκώσω. Δεν είναι δουλειά πια αυτή! Δεν πληρώνεται με τίποτα!
Βράδυ κάπου στην Πλατεία Αμερικής.
Από τις εννιά προσπαθώ να βγάλω γραμμή στην Tellas. Στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Στο τμήμα Ίντερνετ συγκεκριμένα.
Εδώ και οκτώ ημέρες, δεν έχω Ίντερνετ. Η dsl, μουλάρωσε σαν γάιδαρος στην ανηφόρα, τα στύλωσε και δεν λεει να πάρει τα πάνω της.
Φυσικά και έχω τηλεφωνήσει ξανά και ξανά.
Στο πρώτο-πρώτο τηλεφώνημα, ο ευγενέστατος υπάλληλος -όπως πάντα- κος Τάδε (ονόματα και ώρες υπάρχουν κρατημένα αφού φροντίζω πλέον να σημειώνω σ' ένα μπλοκάκι τα πάντα, κατά το "έχω ράμματα για τη γούνα σας"), με ενημερώνει πως το πρόβλημα της γραμμής μου είναι απλό, σε αντίθεση με της πρώην συγκατοίκου μου και νυν γειτόνισσας Κουρούνας, της οποίας το πρόβλημα ήταν πολυσύνθετο.
Εκεινής η γραμμή δεν μπορούσε να συνδεθεί με τον σέρβερ (λεει)
Η δική μου (λεει και πάλι) δεν μπορούσε να δεχτεί αι πι.
Μη με ρωτήσετε χριστιανοί αν η ανωτέρω εξήγηση είναι ένα και το αυτό. Δεν είναι εκεί το ζήτημά μας.
Το ζήτημα είναι πως της Κουρούνας θα έπαιρνε (λεει) κάποιες μέρες να φτιαχτεί, αν και βέβαια, μην ανησυχείτε, όταν λέμε μέρες δεν εννοούμε ακριβώς μέρες, δηλαδή το συντομότερο δυνατό, δυο τρεις εργάσιμες το πολύ.
Το δικό μου πάλι πρόβλημα που ήταν (λεει) πιο εύκολο, το πολύ μέσα σε μια εργάσιμη ημέρα θα είχε (λεει) επιλυθεί.
Οκτώ ημέρες αργότερα το πολυσύνθετο πρόβλημα της Γιάννας έχει λυθεί (προς ώρας φυσικά, διότι ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει).
Το απλό πρόβλημα το δικό μου, ακόμη δεν έχει βρει τη λύση του.
Αφού έχω βάλει το τηλέφωνο στην ανοιχτή ακρόαση αφήνοντάς το μια ώρα τη φορά και κλείνοντάς το για να πάρω τη Γιάννα, να βρίσω και να εκτονωθώ (την Τελλάς, όχι τη Γιάννα), πήρα πλέον την απόφαση να το αφήσω ανοιχτό για όσο πάρει.
Την τελευταία φορά χρειάστηκαν κάπου 3 ώρες. Για να δούμε απόψε. Η ώρα είναι 1 μετά τα μεσάνυχτα.
Δυόμιση ώρες μετά:
-Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Τρεχαγυρευόπουλος, πώς μπόρώ να σας εξυπηρετήσω;
-Θα ήθελα να δούμε μια dsl η οποία δεν λειτουργεί εδώ και οκτώ ημέρες.
-Μάλιστα. Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας; (Φτου γαμώτο, πάλι αυτή η υστερική είναι που τηλεφωνεί καθημερινά από την προηγούμενη Πέμπτη... τι της λένε τώρα;)
-Ταλαιπωροπούλου, 211-400.........
-Μάλιστα κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Απ' ό,τι βλέπω εδώ, η γραμμή σας έχει πρόβλημα.
-Χαίρω πολύ για την πληροφορία κύριε Τρεχαγυρευόπουλε. Γι' αυτό σας καλώ, όχι γιατί δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω. Και φυσικά, το "πρόβλημα" έχει δηλωθεί από το πρωί της περασμένης Πέμπτης.
-Ναι, το βλέπω πως το έχετε ήδη δηλώσει από την προηγούμενη Πέμπτη. Αυτό που μπορώ εγώ....
-Κοιτάξτε, δεν θέλω να μου πείτε τι μπορείτε να κάνετε. Θέλω να μου πείτε ΓΙΑΤΙ δεν έχει αποκατασταθεί ακόμη η υποτιθέμενη βλάβη.
-Ναι, μάλιστα, φυσικά όμως δεν .......
-Τα λόγια περιττεύουν. Το ότι υπάρχει βλάβη το γνωρίζουμε, κατά τις δηλώσεις σας δηλαδή. Το ποιά ακριβώς είναι αυτή η βλάβη, μήπως θα μπορούσα να μάθω; Και τι έχει γίνει για το θέμα;
-Απ' ό,τι φαίνεται η γραμμή σας δεν μπορεί να δεχτεί αι πι. Έχουμε προωθήσει το θέμα σας στην αρμόδια υπηρεσία και όπως ξέρετε, οι τεχνικοί μας εργάζονται για να....
-Δεν με αφορά αν οι τεχνικοί σας εργάζονται πυρετωδώς ή όχι. Προφανώς δεν εργάζονται αρκετά, διότι εγώ εδώ και οκτώ ημέρες δεν έχω ίντερνετ. Το καταλαβαίνετε; Δεν έχω μια υπηρεσία την οποία μου πουλήσατε -όχι εσείς προσωπικά φυσικά, αλλά η Τελλάς-, και για την οποία σε λίγο καιρό θα μου στείλετε λογαριασμό και θα με χρεώσετε φυσικά. Οπότε αυτό που θέλω ν' ακούσω από εσάς είναι ΠΟΤΕ θα αποκατασταθεί η γραμμή μου.
-Μου δίνετε μισό λεπτό παρακαλώ; Σας ευχαριστώ.
Ακολουθεί τραγουδάκι αναμονής.
Τι της λένε τώρα αυτηνής; Αφρίζει στο τηλέφωνο. Για να ξαναδώ λιγάκι το μάνιουαλ/φακ...
Ρε γαμώτ, όλες τις πιθανές απαντήσεις τις έχω δώσει. Αφού μου τηλεφωνεί κάθε μέρα. Τι λένε τώρα;
Χμμ.. τι γράφει εδώ η υποσημείωση της τελευταίας σελίδας; Για να δούμε...
"Όταν ο πελάτης δεν είναι τόσο κρετίνος όσο ελπίζετε, τότε πια κάντε τουμπεκί ψιλοκομμένο κι αφήστε τον να φρυάξει. Αν δε τον ακούτε κοντά στα πρόθυρα εγκεφαλικού, τόσο το καλύτερο. Μπορεί να τα τινάξει και να γλιτώσετε. Αν πάλι δεν τα τινάξει, παραδεχτείτε (πάντα ευγενικά παρακαλώ, διότι αλλιώς μπορεί να μας χώσουν καμιά μηνυσάρα για εξύβριση), πως έχει δίκιο και σηκώστε τα χέρια ψηλά.
Πιθανό αποτέλεσμα τακτικής: Θα σκυλοβρίσει και θα κλείσει το τηλέφωνο. Για την ώρα την έχουμε γλιτώσει. Από αύριο πάλι βλέπουμε"
Ωραία, αυτό είναι. Για να ξαναγυρίσουμε στην υστερικιά τώρα.
-Μάλιστα, κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Απ' ό,τι είδα το θέμα σας έχει προωθηθεί στην κατάλληλη υπηρεσία, στους τεχνικούς δηλαδή, και αυτό που μπορώ εγώ να κάνω από την πλευρά μου, είναι να το προωθήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται ενημερώνοντας σχετικά το αρμόδιο τμήμα. (Καλά αυτό ακούστηκε πολύ πιασάρικο και επαγγελματικό, μάλλον γλίτωσα γι' απόψε)
-Καλά, τι μου λέτε τώρα; Ακούτε δηλαδή τι λέτε; Ότι θα προωθήσετε ξανά το θέμα στο αρμόδιο τμήμα; Δηλαδή εδώ και οκτώ ημέρες δεν προωθήθηκε; Τώρα θα το προωθήσετε εσείς;
-Εχμ.. ναι, φυσικά έχετε δίκιο, όμως....
-Το ότι έχω δίκιο το ξέρω. Το πού θα το βρώ το δίκιο μου δεν ξέρω, κύριε Τρεχαγυρευόπουλέ μου. Πείτε μου ξεκάθαρα, αυτό μόνο θέλω να μου πείτε: Γνωρίζετε πότε θα αποκατασταθεί η dsl;
-Όχι λυπάμαι, αυτό δεν το γνωρίζω.
-Ωραία, δεν περίμενα δηλαδή και να το γνωρίζετε. Πείτε μου όμως τώρα, εγώ ο ηλίθιος πελάτης ο οποίος ταλαιπωρείτε από την πρώτη στιγμή που έγινε πελάτης σας, ΠΟΥ θα απευθυνθώ για να βρώ το δίκιο μου; Ποιος μπορεί να μου δώσει για μια φορά μια υπεύθυνη απάντηση; Εσείς δεν γνωρίζετε, οι τεχνικοί δεν σας ενημερώνουν, και εγώ δεν μπορώ να μιλήσω φυσικά απευθείας με τους τεχνικούς. Λοιπόν, πείτε μου, σε ποιον άλλον μπορώ να απευθυνθώ. Κάποιον ανώτερό σας, κάποιον υπεύθυνο που να μου δώσει μια υπεύθυνη απάντηση σ' αυτό που ρωτώ.
Μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού;
-Όχι, δυστυχώς δεν μπορείτε να απευθυνθείτε πουθενά αλλού.
-Μάλιστα. Δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά αλλού. Και η αλήθεια είναι πως δεν ξέρετε να μου πείτε με βεβαιότητα πόσο καιρό θα πάρει αυτή η ιστορία.
-Η αλήθεια είναι πώς όχι.
-Ωραία λοιπόν. Πού να στραφώ πλέον εγώ ως πελάτης κύριέ μου; Ν' αρχίσω να στέλνω φαξ στην Τελλάς;
Στον Συνήγορο του Καταναλωτή;
Στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή;
Ν' αρχίσω να γράφω στο Ίντερνετ ξεφτιλίζοντάς σας;
Να τηλεφωνήσω στον δικηγόρο μου και να κινηθώ νομικά;
-Εγώ κυρία Ταλαιπωροπούλου μου, θα κάνω ό,τι περνάει απ' το χέρι μου για να προωθήσω το....
-Καλά κύριε Τρεχαγυρευόπουλε, μην κουράζεστε. Κάντε εσείς ό,τι καταλαβαίνετε, προωθήστε το όπου καταλαβαίνετε και θα κάνω κι εγώ από 'δω και πέρα ό,τι καταλαβαίνω.
Α, και καλό κουράγιο, με τον επόμενο απηυδισμένο και δυσαρεστημένο πελάτη που θα πάρει να σας πρήξει τα συκώτια!
ΓΚΝΤΟΥΠ!
Αει σιχτίρ πια, με τον εμπαιγμό και την κοροιδία.
Αει σιχτίρ πια με τον ωχαδελφισμό και την αρπακόλα.
Αει σιχτίρ πια με την απατεωνιά και τους επιτήδιους που παίζουν μπιλιάρδο πάνω στην πλάτη μας
Αει σιχτίρ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
People I know
Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...
-
UPDATE Το συγκεκριμένο θέμα έχει ανανεωθεί με καινούριο ποστ εδώ , όπου δίνω νέες πληροφορίες για τους τρόπους παρασκευής χειροποίητου σαπου...
-
Για τη Βίκη έχω γράψει και παλιότερα. Έχουμε εφτά χρόνια διαφορά, είναι το πρώτο μου ανίψι, κι έχουμε μεγαλώσει σχεδόν σαν αδελφάκια. Αφού ...
-
Ο Νίκος. Εξαιρετική κιθάρα. Κάμποσα χρόνια σε ωδείο στην κλασσική, μετά ηλεκτρική, είχε ταλέντο, ήταν νέος, είχε εμφάνιση. Δούλεψε πολύ, δο...
19 σχόλια:
Συμφωνώ και επαυξάνω (με τα "Άει σιχτίρ")
καλή και δυνατή επάνοδος, καλήμέρα:)
Άι χάσου μυρμηγκάκι ;)
έγραψες πολύ ζωντανούς διάλογους...Μα τόσο ζωντανούς που έζησα κι εγώ με τη σειρά μου γυρνώντας το χρόνο πίσω όταν ήμουν Ελλάδα...Μου θύμισες έναν από τους πολλού λόγους που έφυγα.
αν μου επιτρέπεις, δε φταίει φίλε μου η Trellas, φταίει η εταιρία που ανέλαβε το marketing.. αν σου πω τι έταζε δε θα το πιστέψεις..κ το τι ακολούθησε κανείς δεν το περίμενε..-Πάρε Trellas για να γελάς..(Το concept πάντως έπιασε!)
Φτάνει που γύρισες και είσαι και καλά.
Είχα τρομάξει, άνθρωπε μου.
Δοκίμασε να κάνεις μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
Μερικούς μήνες πριν, με εμένα έπιασε.
Πάλι την Tellas αφορούσε το θέμα (ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΤΕΙΑ!).
Μετά την καταγγελία, το πρόβλημα λύθηκε στο π&φ.
Καλο κουράγιο και καλωσήρθες πίσω!
Καλώς σε βρήκαμε πάλι Τυπάκι... μη νομίζεις, και με τη μεγάλη και τρανή εγγλέζικη Pipex παιδευόμουν ενάμισι μήνα μέχρι να τους πω να κόψουν την άχρηστη dsl που έμπαινε μια φορά τη βδομάδα και αν. Πότε έπεφτε ο δικός μας σέρβερ, πότε είχαν προβλήματα οι δικές μας γραμμές... και όλα αυτά στη δεύτερη ζώνη Λονδίνου όπου οι γραμμές είναι εγκατεστημένες χρόνια... ε άι σιχτίρ, γύρισα στο 56Κ τελικά!
Οι άμοιροι τηλεφωνητές από την άλλη, είναι υποχρεωμένοι απλά να απασχολούν τον πελάτη και πάντα στο σκοτάδι σχετικά με τα τεχνικά... εδώ οι τεχνικοί είναι στο σκοτάδι σχετικά με τα τεχνικά, θα μου πεις!! Κουράγιο...
Η Tellas είναι ό,τι χειρότερο... ευτυχώς ξέμπλεξα..!
Οργανωθείτε για να τους χτυπήσουμε! ΄Οχι μόνο σάτιρα, αλλά πράξεις. Απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, Συνήγορο του Καταναλωτή, Νέο ΙΝΚΑ. Είναι στα σκαριά συλλογική αγωγή κατά της Tellas! Ο Φώτης Κουβέλης κατέθεσε αναφορά στη βουλή. Πάνω τους!
Εχοντας την "ευτυχία" να γνωρίσουμε στο παρελθόν την χαρά του Τελλάς Ζήστο που αποδείχτηκε τελικά Τελλάς Χέστο τους κάνουμε δώρο το νέο logo και το νέο μουσικό θέμα για την αναμονή.
Ενα δώρο για τις Υψηλού επιπέδου (χώμα, κάτω) υπηρεσίες, τα σκ@τ@ που μας έδωσαν για τα χρήματα που ένας εξ ημών κάποτε πλήρωσε!
Let's go guys,
let's go break some Wind!
(Παίδες, ας κλάσομεν)
Δυστυχώς, έχεις κάτι παραπάνω από ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο!
Εχω τραβήξει τα παθη του Χριστού!!!
Ειμαι διαθέσιμη για οποιον χρειαστει βοήθεια η συμπαράσταση εναντια στην Tellas!! Ου ε και αλλίμονο μην την πατησουν και αλλοι! Όλοι εχουν προβλήματα με αυτες τις καινούργιες εταιρείες.. αλλα με την Τellas ΠΑΡΑΠΑΕΙ!!!!!!
Μ Α Κ Ρ Υ Α!!!!!!
Δυστυχώς για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η αντιεπαγγελματικότητα που μας διακρίνει σαν λαό (υπάρχουν κι εξαιρέσεις). Δυστυχώς η λογική της TELLAS αλλά και της κάθε TELLAS(γιατί δυστυχώς υπάρχουν πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις) είναι στο ότι φάμε και δεν θα ασχοληθεί κανένας να μας κάνει τίποτα παρά μόνο θα διαμαρτήρονται.
SYNTOMA UA KANV DIAKOPH TELLAS DEN PAEI ALLO LYPAME ALLA EINAI XALIA GENIKA
AFOY TO SISTIMA SAS BOYLIAZEI KAUE MERA KLEISTETO EPITELOYS .TELLAS =TRELAS
ΗΜΟΥΝ ΕΤΕΙΜΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ. ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΠΩΣ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟ ΠΕΡΝΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ. 6-1-2009
Δύο χρόνια (ακριβώς!) μετά, η Τελλάς παραμένει ο χειρότερος και πλέον προβληματικός εναλλακτικός.. Τις ταχύτητες που συγχρονίζει το ρούτερ τις πιάνει κανείς μόνο τα χαράματα (όταν οι περισσότεροι υπεράριρθμοι πελάτες-θύματα πηγαίνουν για ύπνο και ανασαίνει το υπερφορτωμένο δίκτυο της τελλάς).
Η μόνη ακτίδα φωτός : η αγορά (δηλαδή ο κόσμος) τους πήρε χαμπάρι και ήδη η tellas έπεσε στην τρίτη θέση των εναλλακτικών, μετά την HOL (από δεύτερη που ήταν). Και καθώς συνεχίζουν με αυτό το ρυθμό, θα πέσουν κι άλλο!
21-5-2009
Δημοσίευση σχολίου