<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12720662\x26blogName\x3d%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A3+%CE%9D%CE%A5%CE%A7%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A3\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://typosnyxterinos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://typosnyxterinos.blogspot.com/\x26vt\x3d7449070411351450586', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tellas, Tellas, τι θα γίνει φίλε μου με μας;

Τετάρτη, Μαΐου 23, 2007

Βραδυνή βάρδια στο ρημαδοπόστο της Tellas, στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, και μάλιστα συγκεκριμένα στο χειρότερο πόστο όλων...
Τμήμα Internet.

Τα κόκκινα κουμπάκια με τις εισερχόμενες κλήσεις αναβοσβήνουν σαν τρελά. Να το σηκώσω άραγε τώρα, ή ν' αφήσω να περάσει κανένα μισάωρο ακόμα μπας και βαρεθεί;
Ας ρίξω μια ματιά καλού κακού στο μάνιουαλ.
Τι πιο μάνιουαλ;

Αυτό που μας έδωσαν όταν κάναμε τα σεμινάρια για να πάρουμε τη θέση -που ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή....

-Βιαστικό ξεφύλλισμα του μάνιουαλ/φρικουεντλι ασκντ κουέστιονς-
Εντάξει δε βαριέσαι τα θυμάμαι πάνω κάτω. Άλλωστε τα ίδια δε λέμε κάθε φορά; Ας απαντήσω τώρα σε καμιά γραμμή να τσουλήσει η νύχτα... Τι ώρα είναι; Φτου γαμώτο, μόνο 3:30 είναι ακόμα; Κοίτα ρε παιδί μου επιμονή αυτοί οι άνθρωποι.... Να η γραμμή τρία καλεί εδώ και δυόμισι ώρες. Τι να πεις!

Ας τη σηκώσω.

-Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Τρεχαγυρευόπουλος, πώς μπόρώ να σας εξυπηρετήσω;
-*+@1/>&%?<
-Μάλιστα. Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας; (Φτου γαμώτο, πάλι αυτή η υστερική είναι που τηλεφωνεί καθημερινά από την προηγούμενη Πέμπτη... τι της λένε τώρα;)
-*+@1/>&%?<+(%@#
-Μάλιστα κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Απ' ό,τι βλέπω εδώ, η γραμμή σας έχει πρόβλημα.
-%?<+(%>-/*!+_)?<<
-Ναι, το βλέπω πως το έχετε ήδη δηλώσει από την προηγούμενη Πέμπτη. Αυτό που μπορώ εγώ....
-/>&%@+)!?<^%$@((
-Ναι, μάλιστα, φυσικά όμως δεν .......
-*+@1/>*7&%$#@?<+!#$^&*#((@%!__(@(*$
-Απ' ό,τι φαίνεται η γραμμή σας δεν μπορεί να δεχτεί αι πι. Έχουμε προωθήσει το θέμα σας στην αρμόδια υπηρεσία και όπως ξέρετε, οι τεχνικοί μας εργάζονται για να....
-$!%%^&&@@@!!!!!!!!?><"¨¨)*^^$%+)@$%&*
-Μου δίνετε μισό λεπτό παρακαλώ; Σας ευχαριστώ.

Ακολουθεί τραγουδάκι αναμονής.

Τι της λένε τώρα αυτηνής; Αφρίζει στο τηλέφωνο. Για να ξαναδώ λιγάκι το μάνιουαλ/φακ...
Ρε γαμώτ, όλες τις πιθανές απαντήσεις τις έχω δώσει. Αφού μου τηλεφωνεί κάθε μέρα. Τι λένε τώρα;
Χμμ.. τι γράφει εδώ η υποσημείωση της τελευταίας σελίδας; Για να δούμε...

"Όταν ο πελάτης δεν είναι τόσο κρετίνος όσο ελπίζετε, τότε πια κάντε τουμπεκί ψιλοκομμένο κι αφήστε τον να φρυάξει. Αν δε τον ακούτε κοντά στα πρόθυρα εγκεφαλικού, τόσο το καλύτερο. Μπορεί να τα τινάξει και να γλιτώσετε. Αν πάλι δεν τα τινάξει, παραδεχτείτε (πάντα ευγενικά παρακαλώ, διότι αλλιώς μπορεί να μας χώσουν καμιά μηνυσάρα για εξύβριση), πως έχει δίκιο και σηκώστε τα χέρια ψηλά.
Πιθανό αποτέλεσμα τακτικής: Θα σκυλοβρίσει και θα κλείσει το τηλέφωνο. Για την ώρα την έχουμε γλιτώσει. Από αύριο πάλι βλέπουμε"

Ωραία, αυτό είναι. Για να ξαναγυρίσουμε στην υστερικιά τώρα.

-Μάλιστα, κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Απ' ό,τι είδα το θέμα σας έχει προωθηθεί στην κατάλληλη υπηρεσία, στους τεχνικούς δηλαδή, και αυτό που μπορώ εγώ να κάνω από την πλευρά μου, είναι να το προωθήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται ενημερώνοντας σχετικά το αρμόδιο τμήμα. (Καλά αυτό ακούστηκε πολύ πιασάρικο και επαγγελματικό, μάλλον γλίτωσα γι' απόψε)
-#?¨Λ)*&@#!*%^%#(_+/}++(#&@#ΤΥΘΙΟ_*+@1/>*+@1/>*+@1/>
-Εχμ.. ναι, φυσικά έχετε δίκιο, όμως....
-&@#+/*@*&51-$*#+
-Όχι λυπάμαι, αυτό δεν το γνωρίζω.
-/*¨¨Π#&@$_)+!
-Όχι, δυστυχώς δεν μπορείτε να απευθυνθείτε πουθενά αλλού.
-@!)_$^^#
-Η αλήθεια είναι πώς όχι.
-&@#%*)__@&)_+@Θ&ΥΥ#ΠΠΘΥ#&^%@)_?><_)*&@++)*
((#@)_)%Ρ&&)__@(&*&^^@()_%Ρ++
(*^&@%*(Ρ%)_+_++@΅(*&
__#+_*&#/?Ι$ΙΟ#Π)@$#@!!&$)_$__++$
@#(())$___@&^^@()_+
-Εγώ κυρία Ταλαιπωροπούλου μου, θα κάνω ό,τι περνάει απ' το χέρι μου για να προωθήσω το....
-%Ρ&&)__@(&*&^^@()_%Ρ++
(*^&@%*(Ρ%)_+_++@΅(*&
__#+_*&#/?Ι$ΙΟ#

ΓΚΝΤΟΥΠ!

Έκλεισε το τηλέφωνο η υστέρω! Αει σιχτίρ πια. Πάω να κάνω τσιγάρο. Την επόμενη γραμμή θα κάνω πέντε ώρες να τη σηκώσω. Δεν είναι δουλειά πια αυτή! Δεν πληρώνεται με τίποτα!


Βράδυ κάπου στην Πλατεία Αμερικής.

Από τις εννιά προσπαθώ να βγάλω γραμμή στην Tellas. Στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Στο τμήμα Ίντερνετ συγκεκριμένα.
Εδώ και οκτώ ημέρες, δεν έχω Ίντερνετ. Η dsl, μουλάρωσε σαν γάιδαρος στην ανηφόρα, τα στύλωσε και δεν λεει να πάρει τα πάνω της.
Φυσικά και έχω τηλεφωνήσει ξανά και ξανά.
Στο πρώτο-πρώτο τηλεφώνημα, ο ευγενέστατος υπάλληλος -όπως πάντα- κος Τάδε (ονόματα και ώρες υπάρχουν κρατημένα αφού φροντίζω πλέον να σημειώνω σ' ένα μπλοκάκι τα πάντα, κατά το "έχω ράμματα για τη γούνα σας"), με ενημερώνει πως το πρόβλημα της γραμμής μου είναι απλό, σε αντίθεση με της πρώην συγκατοίκου μου και νυν γειτόνισσας Κουρούνας, της οποίας το πρόβλημα ήταν πολυσύνθετο.
Εκεινής η γραμμή δεν μπορούσε να συνδεθεί με τον σέρβερ (λεει)
Η δική μου (λεει και πάλι) δεν μπορούσε να δεχτεί αι πι.
Μη με ρωτήσετε χριστιανοί αν η ανωτέρω εξήγηση είναι ένα και το αυτό. Δεν είναι εκεί το ζήτημά μας.
Το ζήτημα είναι πως της Κουρούνας θα έπαιρνε (λεει) κάποιες μέρες να φτιαχτεί, αν και βέβαια, μην ανησυχείτε, όταν λέμε μέρες δεν εννοούμε ακριβώς μέρες, δηλαδή το συντομότερο δυνατό, δυο τρεις εργάσιμες το πολύ.
Το δικό μου πάλι πρόβλημα που ήταν (λεει) πιο εύκολο, το πολύ μέσα σε μια εργάσιμη ημέρα θα είχε (λεει) επιλυθεί.

Οκτώ ημέρες αργότερα το πολυσύνθετο πρόβλημα της Γιάννας έχει λυθεί (προς ώρας φυσικά, διότι ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει).
Το απλό πρόβλημα το δικό μου, ακόμη δεν έχει βρει τη λύση του.

Αφού έχω βάλει το τηλέφωνο στην ανοιχτή ακρόαση αφήνοντάς το μια ώρα τη φορά και κλείνοντάς το για να πάρω τη Γιάννα, να βρίσω και να εκτονωθώ (την Τελλάς, όχι τη Γιάννα), πήρα πλέον την απόφαση να το αφήσω ανοιχτό για όσο πάρει.

Την τελευταία φορά χρειάστηκαν κάπου 3 ώρες. Για να δούμε απόψε. Η ώρα είναι 1 μετά τα μεσάνυχτα.

Δυόμιση ώρες μετά:

-Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Τρεχαγυρευόπουλος, πώς μπόρώ να σας εξυπηρετήσω;
-Θα ήθελα να δούμε μια dsl η οποία δεν λειτουργεί εδώ και οκτώ ημέρες.
-Μάλιστα. Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας; (Φτου γαμώτο, πάλι αυτή η υστερική είναι που τηλεφωνεί καθημερινά από την προηγούμενη Πέμπτη... τι της λένε τώρα;)
-Ταλαιπωροπούλου, 211-400.........
-Μάλιστα κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Απ' ό,τι βλέπω εδώ, η γραμμή σας έχει πρόβλημα.
-Χαίρω πολύ για την πληροφορία κύριε Τρεχαγυρευόπουλε. Γι' αυτό σας καλώ, όχι γιατί δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω. Και φυσικά, το "πρόβλημα" έχει δηλωθεί από το πρωί της περασμένης Πέμπτης.
-Ναι, το βλέπω πως το έχετε ήδη δηλώσει από την προηγούμενη Πέμπτη. Αυτό που μπορώ εγώ....
-Κοιτάξτε, δεν θέλω να μου πείτε τι μπορείτε να κάνετε. Θέλω να μου πείτε ΓΙΑΤΙ δεν έχει αποκατασταθεί ακόμη η υποτιθέμενη βλάβη.
-Ναι, μάλιστα, φυσικά όμως δεν .......
-Τα λόγια περιττεύουν. Το ότι υπάρχει βλάβη το γνωρίζουμε, κατά τις δηλώσεις σας δηλαδή. Το ποιά ακριβώς είναι αυτή η βλάβη, μήπως θα μπορούσα να μάθω; Και τι έχει γίνει για το θέμα;
-Απ' ό,τι φαίνεται η γραμμή σας δεν μπορεί να δεχτεί αι πι. Έχουμε προωθήσει το θέμα σας στην αρμόδια υπηρεσία και όπως ξέρετε, οι τεχνικοί μας εργάζονται για να....
-Δεν με αφορά αν οι τεχνικοί σας εργάζονται πυρετωδώς ή όχι. Προφανώς δεν εργάζονται αρκετά, διότι εγώ εδώ και οκτώ ημέρες δεν έχω ίντερνετ. Το καταλαβαίνετε; Δεν έχω μια υπηρεσία την οποία μου πουλήσατε -όχι εσείς προσωπικά φυσικά, αλλά η Τελλάς-, και για την οποία σε λίγο καιρό θα μου στείλετε λογαριασμό και θα με χρεώσετε φυσικά. Οπότε αυτό που θέλω ν' ακούσω από εσάς είναι ΠΟΤΕ θα αποκατασταθεί η γραμμή μου.
-Μου δίνετε μισό λεπτό παρακαλώ; Σας ευχαριστώ.

Ακολουθεί τραγουδάκι αναμονής.

Τι της λένε τώρα αυτηνής; Αφρίζει στο τηλέφωνο. Για να ξαναδώ λιγάκι το μάνιουαλ/φακ...
Ρε γαμώτ, όλες τις πιθανές απαντήσεις τις έχω δώσει. Αφού μου τηλεφωνεί κάθε μέρα. Τι λένε τώρα;
Χμμ.. τι γράφει εδώ η υποσημείωση της τελευταίας σελίδας; Για να δούμε...

"Όταν ο πελάτης δεν είναι τόσο κρετίνος όσο ελπίζετε, τότε πια κάντε τουμπεκί ψιλοκομμένο κι αφήστε τον να φρυάξει. Αν δε τον ακούτε κοντά στα πρόθυρα εγκεφαλικού, τόσο το καλύτερο. Μπορεί να τα τινάξει και να γλιτώσετε. Αν πάλι δεν τα τινάξει, παραδεχτείτε (πάντα ευγενικά παρακαλώ, διότι αλλιώς μπορεί να μας χώσουν καμιά μηνυσάρα για εξύβριση), πως έχει δίκιο και σηκώστε τα χέρια ψηλά.
Πιθανό αποτέλεσμα τακτικής: Θα σκυλοβρίσει και θα κλείσει το τηλέφωνο. Για την ώρα την έχουμε γλιτώσει. Από αύριο πάλι βλέπουμε"

Ωραία, αυτό είναι. Για να ξαναγυρίσουμε στην υστερικιά τώρα.

-Μάλιστα, κυρία Ταλαιπωροπούλου μου. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Απ' ό,τι είδα το θέμα σας έχει προωθηθεί στην κατάλληλη υπηρεσία, στους τεχνικούς δηλαδή, και αυτό που μπορώ εγώ να κάνω από την πλευρά μου, είναι να το προωθήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται ενημερώνοντας σχετικά το αρμόδιο τμήμα. (Καλά αυτό ακούστηκε πολύ πιασάρικο και επαγγελματικό, μάλλον γλίτωσα γι' απόψε)
-Καλά, τι μου λέτε τώρα; Ακούτε δηλαδή τι λέτε; Ότι θα προωθήσετε ξανά το θέμα στο αρμόδιο τμήμα; Δηλαδή εδώ και οκτώ ημέρες δεν προωθήθηκε; Τώρα θα το προωθήσετε εσείς;
-Εχμ.. ναι, φυσικά έχετε δίκιο, όμως....
-Το ότι έχω δίκιο το ξέρω. Το πού θα το βρώ το δίκιο μου δεν ξέρω, κύριε Τρεχαγυρευόπουλέ μου. Πείτε μου ξεκάθαρα, αυτό μόνο θέλω να μου πείτε: Γνωρίζετε πότε θα αποκατασταθεί η dsl;
-Όχι λυπάμαι, αυτό δεν το γνωρίζω.
-Ωραία, δεν περίμενα δηλαδή και να το γνωρίζετε. Πείτε μου όμως τώρα, εγώ ο ηλίθιος πελάτης ο οποίος ταλαιπωρείτε από την πρώτη στιγμή που έγινε πελάτης σας, ΠΟΥ θα απευθυνθώ για να βρώ το δίκιο μου; Ποιος μπορεί να μου δώσει για μια φορά μια υπεύθυνη απάντηση; Εσείς δεν γνωρίζετε, οι τεχνικοί δεν σας ενημερώνουν, και εγώ δεν μπορώ να μιλήσω φυσικά απευθείας με τους τεχνικούς. Λοιπόν, πείτε μου, σε ποιον άλλον μπορώ να απευθυνθώ. Κάποιον ανώτερό σας, κάποιον υπεύθυνο που να μου δώσει μια υπεύθυνη απάντηση σ' αυτό που ρωτώ.
Μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού;
-Όχι, δυστυχώς δεν μπορείτε να απευθυνθείτε πουθενά αλλού.
-Μάλιστα. Δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά αλλού. Και η αλήθεια είναι πως δεν ξέρετε να μου πείτε με βεβαιότητα πόσο καιρό θα πάρει αυτή η ιστορία.
-Η αλήθεια είναι πώς όχι.
-Ωραία λοιπόν. Πού να στραφώ πλέον εγώ ως πελάτης κύριέ μου; Ν' αρχίσω να στέλνω φαξ στην Τελλάς;
Στον Συνήγορο του Καταναλωτή;
Στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή;
Ν' αρχίσω να γράφω στο Ίντερνετ ξεφτιλίζοντάς σας;
Να τηλεφωνήσω στον δικηγόρο μου και να κινηθώ νομικά;
-Εγώ κυρία Ταλαιπωροπούλου μου, θα κάνω ό,τι περνάει απ' το χέρι μου για να προωθήσω το....
-Καλά κύριε Τρεχαγυρευόπουλε, μην κουράζεστε. Κάντε εσείς ό,τι καταλαβαίνετε, προωθήστε το όπου καταλαβαίνετε και θα κάνω κι εγώ από 'δω και πέρα ό,τι καταλαβαίνω.
Α, και καλό κουράγιο, με τον επόμενο απηυδισμένο και δυσαρεστημένο πελάτη που θα πάρει να σας πρήξει τα συκώτια!

ΓΚΝΤΟΥΠ!

Αει σιχτίρ πια, με τον εμπαιγμό και την κοροιδία.
Αει σιχτίρ πια με τον ωχαδελφισμό και την αρπακόλα.
Αει σιχτίρ πια με την απατεωνιά και τους επιτήδιους που παίζουν μπιλιάρδο πάνω στην πλάτη μας

Αει σιχτίρ.

περισσότερα ...
Τυπος Νυχτερινος