<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener("load", function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=12720662&amp;blogName=%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A3+%CE%9D%CE%A5%CE%A7%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A3&amp;publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&amp;navbarType=BLUE&amp;layoutType=CLASSIC&amp;searchRoot=http://typosnyxterinos.blogspot.com/search&amp;blogLocale=el&amp;homepageUrl=http://typosnyxterinos.blogspot.com/&amp;vt=7449070411351450586" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" allowtransparency="true" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div></div>

Ανάσα

Έχει πάει έξι το πρωί, κι από τις εννιά το βράδυ δοκιμάζω την μία έκπληξη πίσω από την άλλη και πασχίζω να βρω τα λόγια να γράψω σε όλους εσάς, ν' απαντήσω και να πω τα όσα περνάνε απ' το μυαλό μου, αλλά δεν είναι εύκολο.

Δυο μέρες πριν, όταν έγραψα αυτό το ποστ, το μόνο που δεν περίμενα ήταν αυτό που συνέβη.
Έγραψα στην πιο σκοτεινή μου ώρα, όταν φοβήθηκα ότι θα μου στρίψει, θέλοντας να βγάλω λίγο βάρος απ' την ψυχή μου.
Είναι εύκολο πολύ όταν σε ζώνουν τα προβλήματα από όλες τις πλευρές, όταν σου κλείνουν πόρτες κατάμουτρα και σε πνίγει η απόγνωση, να ξεχάσεις όχι μόνο ότι υπάρχουν άνθρωποι γύρω σου, αλλά ακόμη πως κι εσύ ο ίδιος είσαι άνθρωπος.

Σήμερα το βράδυ, όταν άνοιξα το email μου έπαθα κυριολεκτικά σοκ.
Υπάρχουν λοιπόν ακόμη άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που δε θεωρούν ότι "δεν έχεις αξιοπρέπεια" επειδή έμεινες άνεργη, που δεν σε βαφτίζουν "απατεώνα που ζει εις βάρος των άλλων" γιατί το πορτοφόλι σου άδειασε και δεν μπορείς ν' ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου όσο κι αν το παλεύεις.

Κι είναι ξένοι οι περισσότεροι αυτοί οι άνθρωποι, που δε σε ξέρουν στα μούτρα, που πολλοί ως τα σήμερα δεν είχαν διαβάσει ούτε μια αράδα απ' όσα γράφεις έστω.
Βρήκαν όμως το χρόνο και την ψυχή, ανάμεσα στα δικά τους καθημερινά προβλήματα ο καθένας (και πολλών ίσως σοβαρότερα απ' τα δικά μου), να γράψουν δυο κουβέντες από καρδιάς, να προσφερθούν σε βοήθεια, να συμβουλέψουν, να παρασταθούν, να δώσουν πάνω απ' όλα κουράγιο και ΑΝΑΣΑ.
Ανάσα παιδιά. Σε όλους εσάς το χρωστάω αυτό. Είναι η πρώτη μέρα εδώ και καιρό που ανάσανα ξανά βαθιά, κι ούτε που είχα συνειδητοποιήσει ως τα τώρα πόσο πολύ σφιγγόμουν για ν' αναπνεύσω.

Δε θα κρύψω από κανέναν σας ότι σήμερα έκλαψα πολύ. Πάρα πολύ.
Αλλά γελώντας ταυτόχρονα.
Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό.

Θα ήθελα να γράψω σ' όλους σας και στον καθένα προσωπικά, να σας ευχαριστήσω, να σας μιλήσω, να σας γνωρίσω. Θα προσπαθήσω ν' αρχίσω να το κάνω από αύριο, γιατί την ώρα αυτή η συγκινησιακή φόρτιση και η κούραση δεν με βοηθάνε.
Σημειώνω εδώ το email μου για όσους δεν το πρόσεξαν.

typos.nyxterinos@gmail.com

Γράψτε μου όσοι θέλετε σας παρακαλώ εκεί, θα μου είναι πολύ πιο εύκολο να σας απαντήσω, αν και θα συγκεντρώσω και τα email όσων τα έχετε ήδη αναφέρει στα σχόλιά σας. Κάποιων δεν μπόρεσα να τα εντοπίσω, ίσως να φταίει κι η κούραση της ώρας.

Θέλω να πω και δυο πράγματα ακόμη. Διαπίστωσα διαβάζοντας τα σχόλια, ότι αρκετός κόσμος κατέληξε στην εσφαλμένη εντύπωση πως 'δεν ψάχνω δουλειά κατώτερη των προσδοκιών μου', ή πως περιμένω να βρω δουλειά μόνο στο χώρο της μετάφρασης.
Λογικό ίσως, πολλοί διάβασαν τούτο το ποστ μου μονάχα, δεν ξέρουν τα περαιτέρω, το τι έχει συμβεί και πώς διαμορφώθηκε η σημερινή κατάσταση. Όσοι με διαβάζουν συστηματικά, ξέρουν μέσες-άκρες τα γεγονότα.
Για όσους λοιπόν έμειναν μ' αυτή την εντύπωση, θέλω να ξεκαθαρίσω το τοπίο.

Ψάχνω δουλειά παντού.

Όσες γυναίκες βρέθηκαν στη θέση μου, θα γνωρίζουν καλά πως η ηλικία μου δεν βοηθάει. Το 90% των αγγελιών ζητούν γυναίκες το πολύ ώς 30 χρόνων. Σε τυροπιτάδικα, αναψυκτήρια, περίπτερα, φαστφουντάδικα για ν' αναφέρω μερικά, τους έπεφτα μεγάλη. Σε γραφεία, ρεσεψιόν, γραμματειακές υποστηρίξεις, τηλεφωνήτριες, πωλήτριες, τα ίδια. Ίσως και χειρότερα, εκεί βλέπεις κάτι "ως 25" συνήθως.
Ακόμη και σε ψιλικατζίδικο ζητούσαν "νέα εμφανίσιμη ως 23". Το ίδιο νουμεράκι, το "νέα εμφανίσιμη" βρήκα ακόμη και σε αγγελία για καθάρισμα σπιτιών και για να προσέχει κανείς μωρά και παιδάκια.
Αν κανείς απορεί και σκεφτεί πως ίσως γράφω τερατολογίες, ας κάνει τον κόπο να ανοίξει τη Χρυσή Ευκαιρία κι ας ρίξει μια ματιά.

Υπάρχουν και κάποιες δουλειές που δεν μπορώ να τις κάνω, όχι γιατί μου πέφτουν παρακατιανές, αλλά λόγω θέματος υγείας.
Όπως ξέρουν όσοι με διαβάζουν τακτικά, από πέρσι τον Αύγουστο αντιμετωπίζω πρόβλημα στον ώμο μου με αποτελέσμα να χάσω για κάποιους μήνες την κινητικότητα στο αριστερό μου χέρι.
Από τον φετινό Ιούλιο και πέρα άρχισε μια αισθητή βελτίωση, και το χέρι μου απέκτησε ξανά μια σχετική λειτουργικότητα και κίνηση. Τουλάχιστον τώρα μπορώ να ντυθώ, να γδυθώ, να λουστώ, να χτενιστώ χωρίς βοήθεια, και μπορώ με το μαλακό να πλύνω και μερικά πιάτα.

Δε θα είχα καμία αντίρρηση να δουλέψω σ' ένα σούπερ μάρκετ, ούτε να σφουγγαρίσω σκάλες, αλλά όταν δεν μπορώ να σηκώσω ένα κιβώτιο γεμάτο, να ανεβάσω ή να κατεβάσω κάτι από ψηλά, να κάνω την κίνηση που χρειάζεται για να στρίψω τη σφουγγαρίστρα ή να χειριστώ την ηλεκτρική σκούπα για παράδειγμα, πώς να πάω και να τους παρακαλέσω να μου δώσουν δουλειά;

Όπως είπα και πριν, όσοι με διαβάζουν τακτικά στο μπλογκ ξέρουν για το πρόβλημα, το έχω αναφέρει και αναλύσει στο παρελθόν. Για τους υπόλοιπους γράφω αυτές τις γραμμές, όχι για να "κλαφτώ" ούτε για να "δικαιολογηθώ", αλλά μονάχα για να μη μείνει κανείς με την εντύπωση πως στην παρούσα θέση έφτασα λόγω προτιμήσεων, προσδοκιών και απόρριψης πιθανών εργασιών επειδή δεν ήταν ό,τι ονειρεύτηκα.
Άλλωστε ένας άνθρωπος που εργάζεται ανελλιπώς από τα 16 του, να είστε σίγουροι πως έχει κάνει πολλές, πάρα πολλές δουλειές που καθόλου δεν ονειρεύτηκε.

Όσον αφορά στα ζώα μου τέλος, στις 3 γατούλες που είναι η συντροφιά μου (δεν είναι σκυλάκια όπως νόμισαν πολλοί), και πάλι όσοι με έχουν διαβάσει κατά καιρούς, ξέρουν ποιες οι θέσεις και οι απόψεις μου απέναντι στο τι εστί φιλοζωία και ευθύνη απέναντι στο κατοικίδιο, είναι ορατές στο μπλογκ μου, όποιος θέλει ας τις διαβάσει. Ξέρω πως πολλοί θα πουν "πρώτα εσύ και μετά τα ζώα", αλλά όποιος είχε δικό του ζωντανό μπορεί να με καταλάβει. Θα πεινάσω εγώ, αλλά όχι εκείνα, θα βγω εγώ στο δρόμο αν χρειαστεί, αλλά εκείνα θα παλέψω με νύχια και με δόντια να τα εξασφαλίσω, γιατί έχω την ευθύνη τους και δε θα μπορούσα ποτέ να τα εγκαταλείψω στην τύχη τους.

Πέρα από αυτά, όπως έγραψα και πιο πάνω, θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με όλους όσοι έγραψαν προσωπικό τους email στα σχόλια του προηγούμενου ποστ, και επικοινωνήστε κι εσείς μαζί μου.
Με ενδιαφέρει πολύ να μάθω πώς μπορεί να γίνει η διαδικασία παγώματος των τρεχουσών εισφορών στο ΤΕΒΕ. Αν κατάλαβα καλά, αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να χρειαστεί κανείς να κλείσει τα βιβλία του; Τι απαιτεί, ποια η διαδικασία; Όποιος γνωρίζει σχετικά τον παρακαλώ να με διαφωτίσει με ένα email.

Κάποιος ανέφερε πως αν σου κάνουν έξωση δεν σου πετούν τα πράγματα στο δρόμο; Ισχύει στ' αλήθεια αυτό; Το άκουσα και από συγγενικό μου πρόσωπο, έχω όμως ζωντανό παράδειγμα φίλης που της τα πέταξαν κανονικότατα στο δρόμο, έτυχε μάλιστα να είμαι μπροστά στο γεγονός, κι έτρεχα να μαζέψω απ' τον κάδο όσα έγγραφα προσωπικά της και όσα αντικείμενα μπορούσαν να σωθούν.

Με τη δικηγόρο της ιδιοκτήτριας δεν έχω μιλήσει ακόμη προσωπικά, θα γίνει αυτό από την ερχόμενη εβδομάδα που θα βρεθώ Αθήνα, γιατί για την ώρα, είμαι στης μητέρας μου στο Βόλο, όπου έψαχνα μήπως και βρεθεί κάποια δουλειά.
Δεν έχουν κάνει ακόμη δικαστήριο.
Η ιδιοκτήτρια πάντως μου είπε να τα μαζεύω και να του δίνω στο τέλος του τρέχοντος μήνα εκτός κι αν βρω τα χρεωστούμενα.
Τα ενοίκια που τρέχουν είναι πολλά. Το ποσό για τα δικά μου δεδομένα αστρονομικό. Ανέρχεται στις 3500 ευρώ. Δεν ξέρω σε περίπτωση που κατάφερνα να της δώσω κάποιο ποσό, αν θα θελήσει να κάνει πίσω στις διαδικασίες, τουλάχιστον προσωρινά.

Αν αναγκαστώ να φύγω θα χρειαστώ όλους όσοι προσφέρθηκαν να βοηθήσουν με αυτοκίνητα στη μετακόμιση, ή με χώρο αποθήκευσης.
Το ίδιο ισχύει και για τα γατάκια, για όποιον είναι σε θέση να τα φιλοξενήσει σε σπίτι μέχρι να καταφέρω να τα πάρω ξανά πίσω, κι εγώ θα αναλάβω τα έξοδα του φαγητού τους όσο καλύτερα μπορώ.

Αν πάλι κανείς τύχει να έχει κανένα σπίτι άδειο όπου θα μπορούσα ίσως να μείνω λίγο καιρό χωρίς επιβάρυνση, ή με χαμηλό ενοίκιο, ας μου το πει. Αν κανείς θέλει να συγκατοικήσει μαζί μου, και δεν τον ενοχλούν τα ζώα, έχω ένα δωμάτιο που μπορώ να το παραχωρήσω επιπλωμένο κι εγώ θα κοιμάμαι στο σαλονάκι.

Αν κανείς έχει οποιαδήποτε άκρη για δουλειά, όποια να 'ναι, εκτός απ' όσες απαιτούν να σηκώνω βάρος ή να χρησιμοποιώ πολύ το χέρι μου, ας με ενημερώσει, έστω και για κάτι προσωρινό, για κάτι 3ωρο ή 4ωρο, ίσα που να κλείσω κάποιες τρύπες.

Εδώ και καιρό, φτιάχνω χειροποίητα σαπούνια (όσοι ανατρέξετε πιο πίσω στα κείμενά μου, θα βρείτε και σχετικό ποστ). Τα σαπουνάκια έχουν φτιαχτεί, σε 4 με 5 εβδομάδες από σήμερα θα είναι έτοιμα.
Ήθελα να φτιάξω ένα eshop γι' αυτά, αλλά ο άνθρωπος που υποσχέθηκε να μου το φτιάξει δεν το έκανε τελικά. Έτσι θα ανεβάσω σχετικό ποστ, με φωτογραφίες και λεπτομέρειες για το τι περιέχουν και για τι είναι το καθένα (λούσιμο, πρόσωπο, ντους, ειδικές δερματικές καταστάσεις κοκ).
Αν κάποιος ενδιαφέρεται και θελήσει να βοηθήσει έτσι, θα το χαιρόμουν πολύ. Οι τιμές τους θα είναι από 3 ως 5 ευρώ το τεμάχιο.

Και τέλος, όσοι προσφέρθηκαν να συνεισφέρουν οικονομική βοήθεια, θα τη δεχτώ με μεγάλη ευγνωμοσύνη. Στο σημείο που βρίσκομαι τώρα, δεν υπάρχουν περιθώρια για ντροπές και ψωροπερηφάνιες.
Σας δίνω λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα:

ΑΡΙΘΜΟΣ IBAN: GR09 0110 1680 0000 1686 2267 289
SWIFT CODE (BIC): ETHNGRAA

και το Paypal μου είναι giteana@gmail.com

Έχει αρχίσει και με καταβάλλει η κούραση, γι' αυτό θα σταματήσω εδώ.

Μέσα από την καρδιά μου, σε όλους σας, ένα μεγάλο, βαθύ ευχαριστώ.
Την ανάσα που μου δώσατε δε θα την ξεχάσω ποτέ.

Το σύμπαν να σας τα επιστρέψει στο εκατονταπλάσιο και μακάρι να μπορέσω να φανώ χρήσιμη στο μέλλον κι εγώ σε εσάς ή σε οποιονδήποτε άλλο συνάνθρωπό μας.










Ετικέτες

7:58 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

kalimera..
eimai ki ego edo.. mazi me olous tous allous. gia tin ora tha steilo kati mikro sto logariasmo alla anevase kati me ta sapounakia ke dose tin efkeria na ginoume oloi ena...na papsoume na imaste o kathenas monos tou.. oloi mazi ine kalytera gia olous mas.
hamogelase..filia.    



8:13 πμ
Blogger Cris είπε ...

ΑΝεβαζω το ποστ στο facebook για να δωθει περισσοτερη δημοσιοτητα. Ενημερωσε με για τη δουλεια με τα σαπουνια που θελεις να ξεκινησεις να δω πως μπορω να βοηθησω.    



11:28 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

καμια ζωοφιλια δεν μπορει να δικαιολογησει τη στειρωση ενος ζωου. ασε τις υποκρισιες και τις φτηνες δικαιολογιες για το θεμα αυτο.οποιοσδηποτε ρυθμιζει και καθοριζει τη ζωη ενος ζωου για δικη του ευχαριστηση και μετα το παιζει ζωοφιλος ειναι υποκριτης κομπλεξικος.
επισης διαβασα σε σχολιο στο προηγουμενο ποστ σου καποιον να γραφει οτι οποιος θελει να βρει δουλεια βρισκει. κανεις σοβαρος ανθρωπος που εχει ψαξει για δουλεια εστω και μια φορα στη ζωη του δεν γραφει τετοιες βλακειες και ειδικα αν ψαχνει σε καταστασεις σαν και αυτη δε χρειαζεται να απολογεισαι σε τετοιους βλακες.
τελος εισαι λιγο κλαψομουνα πχ 185 βιογραφικα στελνουν οσοι ειναι ακομα στην αρχη του ψαξιματος για ευρεση εργασιας και δεν κανουν ετσι.
αν σε στεναχωρησα για την υποτιθεμενη ζωοφιλια σου καλα εκανα αλλα χαιρομαι που πηρες ανασα. μπραβο στους ανθρωπους που βοηθανε απο το υστερημα τους και διαθετουν χρονο    



11:28 πμ
Blogger nanakos είπε ...

Το σύμπαν είναι εδώ μόνο για να μας παιδεύει. Μην σκας. Ο ένας σωματοφύλακας του άλλου. Όλα καλά θα πάνε. Σε φιλώ.    



12:52 μμ
Blogger Octarin είπε ...

Πολύ καλό το post του Ανώνυμου με τις μαλακίες περί ζωοφιλίας. Αν θες να δώσεις άποψη TROLLLLLLLL να την δίνεις ΕΠΩΝΥΜΑ και όχι κρυμμένος και στην αφάνεια! TROLL SPRAY μαλάκα, που πας και καπηλεύεις τον πόνο του άλλου. Ανύπαρκτο σωματίδιο! FYI έχω κι εγώ δεν ξέρω πλέον πόσα ζώα και ΟΛΑ στειρωμένα, τα μάζεψα επι το πλείστον σχεδόν νεκρά από τα πεζοδρόμια και τους κάδους και πρέπει να υπάρχει χώρος και για τα επόμενα που θα βρώ και θα πεθαίνουν, όχι για γατάκια που θα γεννηθούν και δεν θα μπορούν να βρουν σπίτι. Σοβά! Τενεκέ ξεγάνωτε!    



1:13 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

octarin με λενε γιωργο τσιριγο ποιος σου ειπε μωρη βλαμμενη οτι τα γατακια θελουν σπιτι να μενουν μαζι σου;;; τα γατακια σε νοιαζουν ή η μοναξια σου αγαμητη;;; που θα μου πεις οτι καπηλευομαι τον πονο του αλλου ηλιθια    



1:30 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

ζωοφιλοι ειναι οσοι εχουν γατακια σπιτι τους και τα ταιζουν ενω τρωνε σε λουκανικα μπιφτεκια κτλ αλλα ζωα που εχουν βασανιστει με τον μαζικο τροπο παραγωγης;;;;; θα μας τρελανετε ρε;;;;;;    



1:33 μμ
Blogger Octarin είπε ...

TROLL SPRAY!!!

http://i788.photobucket.com/albums/yy167/Octarin/24xmo02.jpg

Συγνώμη για την ανεγκεφαλίτιδα, Ιφιγένεια.    



1:35 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

ζωοφιλοι του κωλου    



1:36 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

κομπλεξαρες σκατομυαλοι αφηστε τα ζωα ησυχα    



1:44 μμ
Blogger Άνεργοι Δημοσιογράφοι είπε ...

Ιφιγένεια νομίζω πως η κατάσταση έχει ξεφύγει με ορισμένους ανεγκέφαλους σχολιαστές που λησμονούν το βασικό θέμα και εστιάζουν στην προσωπική τους εμπάθεια οπότε μήπως να διέγραφες αυτα τα troll μηνύματα;
Οσο για τα σαπουνάκια σου θα επικοινωνήσω μαζί σου για να φτιάξουμε ένα ωρραίο banner με όλα τα στοιχεία σου το οποίο θα αναλάβουμε όλοι να αναρτήσουμε στις ιστοσελίδες μας στα ιστολόγια μας στο facebook ΠΑΝΤΟΥ.
Ταυτοχρόνως θα πρέπει να μας κρατάς ενήμερους για τις εξελίξεις ώστε να προλαβαίνουμε να τις αντιμετωπίζουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Δεν είσαι μόνη σου και νομίζω οτι το κατυάλαβες αυτό.
Χαμογέλα λίγο λοιπόν και σκέψου οτι τίποτα δεν τελείωσε ... ωώρα αρχίζουν ολα!    



1:49 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

εγω ο γιωργος τσιριγος ζηταω συγγνωμη απο αυτους που εστιαζουν στο βασικο θεμα οχι απο δηθεν ζωοφιλους κομπλεξικους    



1:58 μμ
Blogger Octarin είπε ...

Να την θυμάσαι την ευγένεια και τη συγνώμη πριν πεις μια κοπέλα που απεγνωσμένα ψάχνει δουλειά κλαψομούνα και αδικαιολόγητη γιατί έχει ζώα στο σπίτι της, και τα στηρίζει από το υστέρημά της. Και για να κλείσει το θέμα, εγώ εδώ βάζω την τελεία μου. Όταν εφευρέθηκε η συγνώμη χάθηκε, λέει ο λαός, η τσίπα.    



2:09 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

να ξέρεις ότι υπάρχει και κόσμος που δεν σχολιάζει αλλά θα βοηθήσει οικονομικά. Ήδη το προωθούμε. φιλάκια και μην αγχώνεσαι για τίποτα.

η αλληλεγγύη είναι το όπλο των λαών...    



2:32 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Ιφιγένεια, αν αυτό μπορεί να σε βοηθήσει σχετικά με το e-shop, υπάρχει ένα διεθνές, με κάποιο κύρος, το http://www.etsy.com.
Εκεί μπορείς να αναρτήσεις δωρεάν, με κάποιο ποσοστό από τα τυχόν κέρδη, το δικό σου "μαγαζί".
Τσεκαρέ το. Φιλιά.
Βασίλης    



3:09 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Ιφιγένεια, ανέβασε τα σαπουνάκια σου. Έχεις ήδη την πρώτη σου πελάτισα. :)    



5:02 μμ
Anonymous radiochango είπε ...

ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΟΥ!....ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ BEST SELLER?    



5:24 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Καλησπέρα Ιφιγένεια.
Σου έβαλα κάτι μικρό στο λογαριασμό, μιας και δεν μπορώ να βοηθήσω δυστυχώς με άλλον τρόπο. Απέχω χιλιόμετρα από την Αθήνα. Κάνε κουράγιο και κάποια στιγμή τα πράγματα θα πάνε καλύτερα. Περιμένω τα σαπουνάκια! Ειρήνη    



6:09 μμ
Anonymous Νατάσσα είπε ...

Αγαπητέ "νυχτερινέ τύπε", ευχαριστώ για τον λογαριασμό γιατί θέλω να σου καταθέσω τα λεφτά που σου χρωστάω! Ναι καλά διαβασες, σου χρωστάω, γιατί όταν έψαχνα πληροφορίες για να μάθω να φτιάχνω σαπούνια, βρήκα από το blog της "μάγισσας" και από το δικό σου :) Ετσι λοιπόν, εγώ δεν θα παραγγείλω σαπουνάκια γιατί φτιάχνω τα δικά μου, ΟΜΩΣ θα εξοφλήσω τα ιδιαίτερα! Σ ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μαζί μου την γνώση σου, σου εύχομαι από καρδιάς καλή τύχη. natassa.pla@gmail.com
υ.γ. δοκίμασεε να αναλάβεις να διαβάζεις παιδιά του δημοτικού στην περιοχή σου? (μια ιδεά λέω...)
υ.γ2. πήρα μεγάλη συγκίνηση από αυτές τις αναρτήσεις γιατί ένοιωσα ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι και μαζί μ αυτούς αλληλεγγύη.
Και πάλι καλή τύχη !
Νατάσσα    



6:37 μμ
Blogger Μπάμπης είπε ...

Καλησπέρα και από εμένα...Για το eshop σου έστειλα email...    



10:29 μμ
Blogger agrampelli είπε ...

Καλησπέρα Ιφιγένεια.    



11:27 μμ
Blogger stella είπε ...

πριν 2 χρονια αρρωστησα ασχημα και περασα τα ιδια και χειροτερα,ελπιζω εστω με την μικρη βοηθεια του καθενα μας να πανε ολα καλυτερα!

Υ.γ μου επιτρεπεις βεβαια να λινκαρω το μπλοκ σου ωστε να εχεις αμεση βοηθεια απο περισσοτερους!    



12:20 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Καλή δύναμη, γλυκειά μου. Και θα σε βοηθήσουμε όπως μπορούμε καλυτερα. Οταν ειναι έτοιμα τα σαπουνάκια, μας ενημερώνεις, εντάξει; Μέχρι τότε, είμαστε δίπλα σου. Μη ξεχνάς: το ζωάκι που αγάπησες και μεγάλωσες με στερήσεις, κανείς δεν θα το αγαπήσει περισότερο από σένα.    



1:52 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

DIAVAZONTAS TO PROIGOUMENO POST KAI TO TELEYTAIO, ENIOSA 2 DIAFORETIKA SYNESTHIMATA.......
TO PROTO EITAN SYGINISI. GIA TO POSO YPARXOYN KARDIES EKEI EKSO TELIKA. POS EIMASTE OLOI EKEI, NA VOITHISOUME OPOS MPOROUME. AKOMA KAI MIA LEKSH AISIODOKSIAS, LIGH AGAPH KAI ANTHROPIA, POU MAS DINEI APO MONO TOY KOYRAGIO NA SYNEXISOYME TON AGONA MAS, NA PALEPSOUME SAN AKSIOI MAXHTES KAI NA VGOUME, PERIFANOI NIKHTES............. KAI AYTO MAS KANEI ANTHROPOUS.
TO DEYTERO EITAN ORGH. POS MESA SE ENA TOSO OMORFO KLIMA AGAPHS KAI ANTHROPIAS BRETHIKAN DYO NA TSAKONONTE SAN KYRA-KATINES KAI NA MHN SEVONTE TON PONO TOU ALLOU............. KAI AYTO MAS KANEI ZOA!!!!
KAI MIA POU MILAME GIA ZOA........MALISTA KYRIE ANONYME.........OSOI KSEROYN APO ADESPOTA ZOA TA STEIRONOUN!!!!!! NA MATHENETE KAI KATI PRIN ARXIZETE TIS BRISIES!!!! DEN TA AFINOUN NA ANAPARAGOYN KAI NA GEMIZOUN OI DROMOI ADESPOTA KAI APROSTATEYTA ZOA ME KYNDINO THN ZOH TOYS!!!......ALLA OPIOS THELEI NA RIKSEI XOLH SE TETOIES STIGMES SAFOS VRISKEI ENA THEMA!!!.....KAI ESEIS, DYSTIXOS, FENESTE POLI PIKROXOLOS !!!!!..........
MHN ANAROTIOMASTE LOIPON META, GIATI KAPIOI VRISKONTE STA ORIA TOYS KAI GLYKOKOITANE TO KENO KATO APO TO MPALKONI TOYS, H GIATI DINOUNE AGAPI STA ZOA. AGAPI POU TOUS AKSIZEI PERISOTERO APO KATI ANTHROPAKIA POU VRISKOUN EYKAIRIES OTAN KAPIOS EINAI XAMHLA NA TOUS DINOUN MIA KLOTSIA NA PANE XAMHLOTERA!!! NTROPH!!!!!!!!!!!
ZHTO SYGNOMH GIAYTO, ALLA ME EKSORGISE H ADIKIA KAI H KAKIA, H APANTHROPIA KAI H ELIPSH SEVASMOU PROS ENAN SYNANTHROPO ME TOSA PROVLIMATA...............
ZHTO SYGNOMH GIA TA ORTHOGRAFIKA MOU LATHOI, MIAS KAI DEN EXO BGALEI ELLHNIKO SXOLEIO.........
LAMBANO YPOPSHN TON LOG/SMO TRAPEZHS KAI SOY EYXOME "GOOD LUCK".....KAI ENA OMORFO KAI AISIO TELOS STA PROVLIMATA SOU!!!    



8:34 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Δωρεάν στήσιμο e-shop:
http://www.freewebstore.org/    



10:07 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

οσοι ειναι κομπλεξικοι δηθεν ζωοφιλοι καταδικαζουν τα ζωα σε μια αφυσικη ζωη μεσα σε ενα σπιτι με τα βλαμμενα "αφεντικα" τους, να ζουν στειρωμενα και αποκομενα απο το φυσικο τους περιβαλλον. αλλα αυτο ειναι το φυσιολογικο για οποιους ειναι μονοι εξαιτιας του κομπλεξικου χαρακτηρα τους ή βρισκουν αρρωστημενη ικανοποιηση με το να εχουν εξουσια και να ρυθμιζουν τη ζωη ενος απροστατευτου ζωου. και φυσικα την υποτιθεμενη ζωοφιλια τους την ξεχνανε οταν καταναλωνουν πχ κοτοπουλα που στοιβαζονται μεσα σε περιορισμενο χωρο που τους κοβουν το ραμφος για να μην τσακωνονται μεταξυ τους και επειδη δεν εχουν βλεφαρα αφηνουν τα φωτα ανοικτα για να μεγαλωνουν πιο γρηγορα εκτος απο τις ορμονες που τους χορηγουνται. αυτο ομως ειναι φυσιολογικο για τους υποτιθεμενους ζωοφιλους. ζωοφιλος ειναι μονο οποιος κομπλεξικος εχει γατα ,σκυλο κ.α στο σπιτι του. το φυσικο περιβαλλον ενος μιας γατας και ενος σκυλου ειναι να μενει σε ενα διαμερισμα με το βλαμμενο αφεντικο του δηλαδη....
αν ριχνετε τα σκουπιδια κατω απο το χαλι και δε φαινονται δε σημαινει πως εφυγε η βρωμα, αν χωνεται το κεφαλι σας μες στη γη σαν τη στρουθοκαμηλο δε σημαινει οτι δε σας βλεπουνε... και εσας και τη μιζερια σας    



10:41 πμ
Blogger Coco είπε ...

έστω και υπ΄ αυτές τις συνθήκες χαίρομαι που βρήκα το μπλογκ σου (από το φέις) και περισσότερο για την συμπαράσταση που υπάρχει. καλή δύναμη σε σένα και όλους μας!
σκέψη και φιλία από Βραζιλία (+ μια γάτα ελληνίδα :)    



10:50 πμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@ 10:07. Έχεις κολλήσει άσχημα αγαπητέ/αγαπητή. Φτιάξε ένα μπλογκ και βγάλε εκεί όση χολή έχεις μέσα σου για τους συνανθρώπους σου. Θα δεις, θα βρεις και οπαδούς και υποστηρικτές που θα σε χειροκροτήσουν. Όσο για τους "κομπλεξικούς" και τους "βλαμμένους" που μαζεύουν ζώα για να τα βασανίζουν και να νιώθουν την ικανοποίηση της εξουσίας, έχω να σου πω τα εξής: τα γατιά μου τα μάζεψα από τους δρόμους της Αθήνας (το "φυσικό" τους περιβάλλον κατ' εσέ) ένα βήμα πριν από το θάνατό τους, αποστεωμένα, γεμάτα ψύλλους και παράσιτα, με πληγές. Τώρα είναι υγιή, χορτασμένα, και έχουν όση αγάπη και παιχνίδι θέλουν. Δε βγήκα πουθενά να δηλώσω ζωόφιλη και ό,τι άλλο καταλογίζεις στους "κομπλεξικούς" και "βλαμμένους", το ίδιο και η Τύπος Νυχτερινός την οποία γνωρίζω προσωπικά. Επιπλέον, καμία από τις δυο μας ή οποιοσδήποτε άλλος από τους ανθρώπους που γνωρίζω και έχουν γατιά και σκυλιά δεν διατηρεί βουστάσιο, χοιροστάσιο ή ορνιθοτροφείο. Τέλος για το τι ψυχή θα παραδώσουμε επειδή δεν είμαστε χορτοφάγοι, άσε να ανησυχούμε εμείς. Εσύ συνέχισε να αποστρέφεις το βλέμμα σου όταν βλέπεις γατόσκυλα σε άθλια κατάσταση στο δρόμο, ικανοποιημένος με τη σκέψη ότι ζουν στο "φυσικό" τους περιβάλλον.    



11:20 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

η αθηνα εχει γινει το "φυσικο περιβαλλον" για γατες και σκυλους απο κολλημενους σαν και σενα αγαπητη κουρουνα οχι απο εμενα. αν νομιζεις οτι παραφραζοντας αυτα που εγραψα θα σε κανουν να εχεις δικιο οπως για βουστασια τους χορτοφαγους το "φυσικο περιβαλλον της αθηνας" και λοιπα, συνεχισε ολο και καποιος θα σε χειροκροτησει. οσο για τη χολη που λες οτι βγαζω, αληθεια νομιζεις οτι σας μισω;;; σας λυπαμαι ναι για τη δυσκολια σας αλλα δεν μπορω να ανεχομαι συνεχεια τετοιες βλακειες.
για αλλη μια φορα λεω μπραβο σε οσους βοηθανε απο το υστερημα τους και διαθετουν χρονο οσο για την υποτιθεμενη ζωοφιλια χαιρομαι που σας ξενερωσα    



11:30 πμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Δε μας ξενέρωσες, αγαπητέ/αγαπητή. Μεγάλα παιδιά είμαστε, έχουμε συναντήσει haters και haters στη ζωή μας, άλλος ένας/μία δεν κάνει τη διαφορά.    



11:41 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

κουρουνα το να βαφτιζεις τον αλλο hater δε δικαιολογει την υποκρισια σου    



11:48 πμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Δε σε βαφτίζω εγώ hater, αλλά η συμπεριφορά σου. Όταν χαρακτηρίζεις ανθρώπους που δε γνωρίζεις βλαμμένους, κομπλεξικούς, υποκριτές κλπ, hater είσαι, είτε σου αρέσει είτε όχι. Και επειδή δεν έχω καμία διάθεση να ανοίξω διάλογο με κήνσορες, σταματώ εδώ. Μπορείς να συνεχίσεις μόνος σου.    



11:53 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

σταματας γιατι βλεπεις οτι δε σε περνει. βαφτιζεις hater τον αλλο γιατι νομιζεις οτι ειναι σαν τα μουτρα σου. γιατι αν δεν ησουν εσυ hater δεν θα κολλαγες με το θεμα της υποτιθεμενης ζωοφιλιας που καυτηριαζω και κυριως και πανω απο ολα θα παραδεχοσουνα την υποκρισια σου αν ησουν ενταξει. εγω ετσι ξερω    



12:32 μμ
Blogger Cris είπε ...

Ρε παιδια μη ταϊζετε το τρολ. Αφηστε τον να ξερασει και να φυγει. Θα προτεινα επισης στην οικοδεσποινα κι εναν μαγικο κουμπακι που λεγεται μπαν.    



2:37 μμ
Blogger Χρήστος είπε ...

*ανέθρεψε

(να μαλώνετε αλλά με σωστή ορθογραφία παρακαλώ)


Ιφιγένεια είμαστε πολλοί και είμαστε μαζί σου. Δεν έχει να κάνει με ελεημοσύνη. Δεν έχει να κάνει με έλεος.
Έχει να κάνει για ψυχρή λογική. Βουλιάζει ένας, βουλιάζουμε όλοι μας.

Θα τα καταφέρουμε όλι μαζί.

Χαιρετισμός από Θεσσαλονίκη.    



4:03 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

λοιπον δεσποινιδες και μαγκες και αγαπητα τετραποδα, ο ατομικισμος οδηγει σε μπουρδες. βοηθαμε ανταλλασουμε και φτιαχνουμε μονοι μας οτι μπορουμε αν οχι για να σωθουμε τουλαχιστον να απαλυνουμε την κατασταση και να χαμογελασουμε λιγο τελος παντων    



4:05 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

και να ανταλασουμε και λιγη γνωση οπως το παρον μπλογκ με τα περιφημα χειροποιητα σαπουνακια    



4:19 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

βλεπω οτι γινετε ενας γονιμος διαλογος και με μερικα νευρακια.
να προσθεσω σε ενα επιμερους δευτερευον ζητημα οτι στα χειροποιητα σαπουνακια μπορουμε να προσθεσουμε και αιθερια ελαια για διαφοροποιηση του προιοντος προκειμενου να καλυψουμε περισσοτερες αναγκες και επιλογες. τα αιθερια ελαια μπορουμε να τα φτιαξουμε και μονοι μας. καντε κανα γκουγλαρισμα    



5:46 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

emena giati mou fenete oti o xristis
http://www.blogger.com/profile/09216031667935003983 (typos nyxterinos)
tautizetai me ton xristi
http://www.blogger.com/profile/06295335622219737395 (kourouna)
mipos na arxiso na pistevo oti kapoia mas koroidevei?    



6:23 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@ 5:46. Mε τσάκωσες! Γρήγορα τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος! Γαμώ το! Και να φανταστείς, έχω βάλει και το ονοματεπώνυμό μου εκεί!    



7:19 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

O,ti tou fanei tou lolostefanh! Grafoun pou grafoun tis malakies tous, den kanoun mia psiloerevna prota prokeimenou na mhn ektethoun. O Serlok Holms sthn porta mas!    



7:25 μμ
Blogger Natalia είπε ...

Καλησπέρα,

Μπορείς να κοιτάξεις κ το etsy.com ως λύση για οτιδήποτε χειροποίητο, αντι προσωπικού eshop.    



8:13 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Τελικά βρε Γιάννα πόσο είσαι? 37 ή 46? Από τον Βόλο ή την Αθήνα? Συγγραφέας ή μεταφράστρια? Ή όλα τα παραπάνω? Είμαι από αυτούς που απάντησαν στην συγκινητική σου και ανθρώπινη ανάρτηση σου,προσφέροντας βοήθεια,και θα ήθελα να μου πείς εάν θεωρείς δικαιολογημένο να νιώθω εξαπατημένος...    



8:25 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@ 8:13, στη συγκινητική και ανθρώπινη ανάρτησή μου δεν απάντησες ποτέ γιατί απλούστατα δεν έχω κάνει μια συγκινητική και ανθρώπινη ανάρτηση στην οποία να μπορείς να απαντήσεις (τουλάχιστον με χρήματα, όπως υπονοείς). Κάνε μου τη χάρη να σταματήσεις αυτό το σιχαμένο βιολάκι. Η Κουρούνα και η Τύπος Νυχτερινός είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα. Για κακή σου τύχη μας έχουν δει από κοντά κάμποσοι από δω μέσα. Σε ποιο όνομα ακριβώς πρόσφερες τη βοήθεια; Στη Γιάννα Αναστοπούλου; Γιατί εμένα έτσι με λένε. Μια και νιώθεις εξαπατημένος, δε μας λες το ονοματάκι σου να το προωθήσουμε στο νόμο να δικαιωθείς; Πονηρίδη...    



8:42 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

περιεργη εξελιξη εχουν τα πραματα. ή μηπως αναμενωμενη    



8:49 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Aναμενόμενη, φίλτατε, αναμενόμενη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην εμφανιστεί ένα τρολ (ή και περισσότερα) όταν πρόκειται για τέτοια θέματα.    



9:09 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

τι θεματα;
βοηθειας;
εξαπατησης;
ταυτοπροσοπιας;
παρεξηγησης;

νομιζω καπως πρεπει να ξεκαθαριστουν τα πραματα    



9:12 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Εγώ πάλι νομίζω πως πρέπει να πας μια βόλτα να ξελαμπικάρεις και να πάψεις να γράφεις σχόλια ως τρία-τέσσερα διαφορετικά πρόσωπα. Όποιος έχει απορίες, να καθήσει να διαβάσει και τα δύο μπλογκ από την αρχή μέχρι το τέλος, να του λυθούν όλες.    



9:17 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

τα μπερδεψες τα πραματα. δε σε κατηγορω. εγω παντως δεν εχω θεμα. δε βοηθησα γιατι δε μπορουσα. αν μπορουσα θα βοηθαγα γιατι ειτε ετσι το παρω ειτε αλλιως η οικονομικη κατασταση δεν ειναι καλη και δε νομιζω να πηγαινε χαμενη η βοηθεια.
απλα καλο ειναι λιγο να ξεκαθαριστουν τα πραματα για να μη μενουν σκιες. προφανως με μπερδεψες με αλλο σχολιαστη    



9:17 μμ
Blogger Polykarpos είπε ...

Στα 42 και με οικογένεια θα πίστευε κανείς ότι θα τρελαινόμουν που έμεινα χωρίς δουλειά. Πρέπει να συνειδητοποιώ κάθε φορά ότι δεν είναι δική μου η ευθύνη για να μη με παίρνει από κάτω. Και κάθε φορά αναζητώ κάτι μεγαλύτερο από δουλειά, μισθό ακόμη και από μένα. Κάτι ξεχασμένο που ακόμη και αν πεινάσουμε δεν θα μας πάρει ούτε την αξιοπρέπεια ούτε την ανθρωπιά μας    



9:22 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Συγκινητική και ανθρώπινη ανάρτηση θεωρώ τα ’Ξημέρωσε νύχτα’ και ’Ανάσα’. Έχω στείλει mail στο typos.nyxterinos@gmail.com προσφέροντας βοήθεια (όχι οικονομική-συγνώμη άν δεν το ξεκαθάρισα επαρκώς) και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση. Δεν ξέρω τίποτα για κακές τύχες ούτε για νόμους ούτε για δικαιώσεις. Απάντησε μου σε παρακαλώ απλά σε αυτά που ήδη σε ρώτησα, και κάτι ακόμα: είναι σύμπτωση που ο Τύπος Νυχτερινός (Ιφιγένεια) και η Κουρούνα (Γιάννα Αναστοπούλου-εσύ) , μετακομίζουν τις ίδιες μέρες λόγω έξωσης, έχουν τις ίδιες τρείς γάτες,δεν έχουν δουλειά κλπ κλπ(όποιος θέλει ας τα δεί από μόνος του) ,και τέλος εσύ (η Κουρούνα) έχεις ζωγραφιά στην κεντρική σου σελίδα υπογεγραμένη με το όνομα Ιφιγένεια? Ευχαρίστως να ζητήσω συγνώμη Γιάννα και από εσένα και την Ιφιγένεια. Ας μας πεί όμως πρώτα και η Ιφιγένεια τί έχει να πεί για όλα αυτά, όταν βρεί τον χρόνο μεταξύ των τόσων email που προσπαθεί να απαντήσει προσωπικά στον καθένα από εμάς που προσφέρθηκαν να την βοηθήσουν...    



9:23 μμ
Blogger stella είπε ...

εσεις καντε το καλο τσιφουτηδες και ας μας ξεγελασει!
μακαρι!

δεν βαρεθηκατε ακομη τρολλς να ξεπουτανιαζετε ακομη και σοβαρα θεματα?    



9:26 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@ 9:17. Δε χρειάζεται να ξεκαθαριστεί τίποτα. Σιγά μη μπω στη διαδικασία να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Όποιος νιώθει εξαπατημένος να απευθυνθεί στη Δικαιοσύνη. Και πολύ ασχολήθηκα.    



9:32 μμ
Blogger stella είπε ...

http://kourouna.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

gia na min mperdevete dyo proswpa diaforetika metaxy toys

panta psaxnete to kako ,ma ti anthrwpoi eiste?    



9:34 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Συνεχίζεις να μήν θέλεις να απαντήσεις σε απλές και λογικές ερωτήσεις. Και πολύ ασχολήθηκες. Εντάξει,είναι και αυτό μιά άμυνα. Περιμένω όμως τί έχει να πεί η Ιφιγένεια για όλα αυτά.    



9:40 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@ 9:22, σου απάντησα από το πρώτο σχόλιό μου ότι είμαστε δύο διαφορετικά άτομα. Τι άλλο θες να κάνω; Να σου στείλω ταυτότητες; Λίγο αργά θυμήθηκες να διευκρινίσεις ότι δεν ήταν οικονομική η βοήθεια που προσέφερες. Διότι φυσικά όσοι διάβασαν το σχόλιό σου αυτό υπέθεσαν. Ότι έδωσες χρήματα και νιώθεις εξαπατημένος. Σε ό,τι με αφορά (αν και δεν είμαι υποχρεωμένη να σου δώσω απολύτως καμία εξήγηση): λέγομαι Γιάννα Αναστοπούλου, είμαι μεταφράστρια (ή, τουλάχιστον, ήμουν, διότι πλέον δεν έχω από πουθενά δουλειά), δεν έχω τις ίδιες γάτες με την Τύπο Νυχτερινός (που έχει εδώ δηλώσει ότι τη λένε Ιφιγένεια), ούτε μετακομίζω την ίδια μέρα με εκείνη διότι εκείνη απλούστατα δεν μετακομίζει. Έγραψε ότι δεν έχει πού να πάει η γυναίκα, αλλά προφανώς σου ξέφυγε αυτό πάνω στον ενθουσιασμό σου να αποκαλύψεις τις "απατεώνισσες". Τώρα αν σου φαίνεται παράξενο που υπάρχουν δύο άνθρωποι που δεν έχουν δουλειά και που τους διώχνουν από τα σπίτια τους, σου έχω νέα: συμβαίνει σε ένα σωρό Έλληνες! Στο facebook απ' όπου πολλοί έμαθαν το θέμα της Ιφιγένειας υπάρχει σελίδα με τις φωτογραφίες της και σελίδα με τις δικές μου. Είναι φίλη μου (όπως πολλάκις έχουμε γράψει εδώ μέσα) και μου έφτιαξε τη ζωγραφιά για το μπλογκ μου (η οποία απεικονίζει εμένα και τα γατιά μου). Έχω αναρτήσει και σχετικό ποστ στο μπλογκ μου. Πόσο ηλίθια θα έπρεπε να ήμουν ώστε να προσπαθήσω να εξαπατήσω τον κοσμάκη έχοντας μπλογκ με το ονοματεπώνυμό μου και με μια ζωγραφιά με την υπογραφή του υποτιθέμενου alter ego μου; Αν δεν είσαι κακοήθης (που αυτό πιστεύω), είσαι βλάκας. Τη συγνώμη σου να την κρατήσεις, μου είναι άχρηστη και δεν τη θέλω. Για να μη σου πω πού να τη βάλεις, δηλαδή...    



9:55 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Στο καλό και με τη νίκη στην επόμενη τρολιά!    



10:26 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

αν δεν εχεις δωδει λεφτα δεν εχεις δικαιωμα να θεωρησαι εξαπατημενος...
καλο και αυτο.
μυλος η κατασταση    



10:44 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Επειδή μπερδεύτηκαν τα πράγματα ξεκαθαρίζω ότι είμαι ο 8:13μμ, 9:22μμ και 9:34μμ Δεν παρακολουθώ blogs,δεν χρησιμοποιώ το facebook, και ούτε κάν μένω στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια επειδή δεν έχω την πονηριά,την περίσσεια εξυπνάδα και την ψυχολογική αντοχή να μείνω στην Ελλάδα . Η ζωή μου κυλάει όμορφα και χαλαρά, δεν έχω θυμό και αγανάκτηση και δεν έχω κάτι να χωρίσω μαζί σου Γιάννα ούτε με κανέναν άλλον. Συγνώμη για το λάθος μου, όλοι έχουμε δικαίωμα να κάνουμε λάθη (εδώ στο εξωτερικό τα λάθη επιτρέπονται-στην Ελλάδα απαγορεύονται εδώ και καιρό). Και δεν είμαι ούτε κακοήθης, ούτε βλάκας, είμαι απλά προσεκτικός. Αυτό το blog δεν είναι για εσένα, είναι για την Ιφιγένεια, την οποία και θα βοηθήσω όπως της έχω γράψει στο mail της(και άν της έχω στείλει, ή θα της στείλω χρήματα αυτό είναι κάτι μεταξύ εμένα και της Ιφιγένειας και ούτε σου πέφτει λόγος,ούτε σε αφορά-εσένα και οποιονδήποτε εδώ μέσα) @ 10.26μμ: έχω δικαίωμα να ένιωσα ότι ήθελα, άλλο που μετά το μετανιώσα.Επίσης εξαπάτηση δεν είναι μόνο οικονομική, υπάρχουν πολλών ειδών. Στο ‘μύλος η κατάσταση΄ που λές συμφωνώ, αλλά ελπίζω να ξεκαθάρισα τη θέση μου.    



10:58 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Aγαπητέ, όταν κατηγορείς κόσμο για εξαπάτηση δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις λάθος. Πρώτα στέλνεις μέιλ σε αυτόν που πιστεύεις ότι σε εξαπάτησε και ζητάς εξηγήσεις και στη συνέχεια, αν δε βγάλεις άκρη, σέρνεις τρίτους στον χορό και αρχίζεις τις -ανυπόστατες- κατηγορίες. Και είμαι σίγουρη ότι εκεί στο εξωτερικό όπου η ζωή σου κυλάει όμορφα και χαλαρά, θα σου άλλαζαν τον αδόξαστο έτσι και κατηγορούσες κάποιον για εξαπάτηση χωρίς στοιχεία. Φρόντισε λοιπόν να είσαι προσεκτικός όχι μόνο σε ό,τι αφορά τον εαυτό σου, αλλά και σε ό,τι αφορά τους άλλους.-    



10:59 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

ο 10:26 λεω στον 10:44 οτι αυτο ελεγα και εγω. δεν χρειζεται να εχεις δωσει λεφτα για να νιωσεις εξαπατημενος ειδικα οταν βλεπεις ιφιγενεια εδω και εκει, τεβε εδω και εκει, τρεις γατες εδω και εκει, ημερομηνιες και καταστασεις που να ταιριαζουν σχεδον διαβολικα κλπ. την κουρουνα ειρωνευομουν γιατι ειδα μια εμπαθεια σχεδον αδικαιολογητη.λεω σχεδον γιατι μαλλον ειναι και αυτη πολυ πιεσμενη και ισως πρεπει να τη δικαιολογησουμε ειδικα τωρα που φαινεται οτι ξεκαθαριζονται τα πραματα αν και ουτε εγω χρησιμοποιω το αν μου επιτρεπετε την εκφραση χαζοfacebook    



11:54 μμ
Anonymous Elfie είπε ...

Για να διευκολυνθει η κατασταση, οι ανωνυμοι ας χρησιμοποιησουν ψευδωνυμα γιατι μας εχουν μπερεδεψει, και επισης, δεν ξερω αν το προσεξατε, αλλα τα κακεντρεχη σχολια ειναι συνηθως ανωνυμα. Αυτη η ευκολια μερικων ανθρωπων να βριζουνε κρυμμενοι στην ανωνυμια τους παντα με εκπλησσει. Μου θυμιζει την ανωνυμια των ελληνων οδηγων, που στον δρομο γινονται παντελως καφροι, προσπερνωντας εκει που δεν πρεπει κλπ, σκαλιζοντας την μυτη τους στα φαναρια, αλλα εξω απο το αμαξι τους ξαναγινονται κοσμιοι.

Οσο για την Ιφιγενια, ολοψυχα καλη δυναμη σου ευχομαι!!    



12:03 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

@10:59 Τώρα κατάλαβα τί εννοούσες, το εξέλαβα αλλιώς το σχόλιο σου πρίν. Ευχαριστώ για την κατανόηση, αυτά που γράφεις είναι ακριβώς αυτά που πέρασαν από το μυαλό μου. @Κουρούνα: Να σου θυμίσω ότι είμαστε και οι δυο μπροστά από μιά οθόνη, με καμία άλλη δυνατότητα για πληροφόρηση για το ποιός είμαι και ποιά είσαι στην ζωή εκτός των τοίχων του χώρου από όπου και οι δυο αντίστοιχα γράφουμε. Διάβασα τον 5:46 μμ ,μου μπήκαν ψύλλοι στ’αυτιά, και το πρώτο μου post ήταν το 8:13μμ. Δεν κατηγόρησα κόσμο για εξαπάτηση. Απλά έγραψα ‘’και θα ήθελα να μου πείς εάν θεωρείς δικαιολογημένο να νιώθω εξαπατημένος... ‘’ σε ένα blog . Η απάντηση είναι απλή: Φίλε κάνεις λάθος, τα μπέρδεψες, λογικό,πολλές οι συμπτώσεις,ανθρώπινο λάθος.Και τέλος. Όλα ΟΚ. Άν ήμουν σίγουρος και είχα στοιχεία δεν θα ήμουν τόσο μετριασμένος. Θεωρώ ότι μου επιτέθηκες άδικα, και έλεγες για σιχαμένα βιολάκια και Πονηρίδηδες. Και εδώ το ίδιο να έκανα να είσαι σίγουρη ότι δεν τρέχει τίποτα,δεν θα μου άλλαζε κανείς τον αδόξαστο . ‘Αλλη η ζωή στο internet και άλλη αυτή εκεί έξω.Και αυτά που γράφω τώρα δεν τα γράφω τόσο για εσένα,τα γράφω πιό πολύ για την φίλη σου, επειδή δέν θέλω κανείς που διαβάζει το blog της να αποθαρρυνθεί από το να βοηθήσει την Ιφιγένεια. Όπως λέει και ο 10:59 δέχομαι ότι πιέστηκες και σε δικαιολογώ, παρακαλώ δικαιολόγησε και εσύ εμένα. Άν συμφωνείς και εσύ ας το λήξουμε το θέμα εδώ, χωρίς άλλους χαρακτηρισμούς και συμβουλές. Θα ξανακοιτάξω τον υπολογιστή μου αύριο,τώρα τον κλείνω επειδή είναι ώρα να πάω τα σκυλιά μου βόλτα και να γυρίσω να κοιμηθώ. Καληνύχτα.    



12:22 πμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@12:03

>>>@Κουρούνα: Να σου θυμίσω ότι είμαστε και οι δυο μπροστά από μιά οθόνη, με καμία άλλη δυνατότητα για πληροφόρηση για το ποιός είμαι και ποιά είσαι στην ζωή εκτός των τοίχων του χώρου από όπου και οι δυο αντίστοιχα γράφουμε.<<<

Εγώ, κύριε, γράφω με το ονοματεπώνυμό μου έξι χρόνια εδώ μέσα, έχω γνωρίσει κόσμο από κοντά, έχω βάλει τις φωτογραφίες μου. Επομένως δε γράφουμε επί ίσοις όροις. Όταν εσύ δηλώνεις ότι νιώθεις εξαπατημένος, κατηγορείς για απάτη τη Γιάννα Αναστοπούλου, όχι τον Ανώνυμο Ανωνυμόπουλο και οφείλεις να είσαι προσεκτικός. Σ΄ αρέσουν δε σ΄ αρέσουν οι συμβουλές, έτσι είναι τα πράγματα. Αν νιώθεις εσύ ότι σου επιτέθηκα άδικα, εγώ τι πρέπει να πω; Δε θα μυρίσω τα νύχια μου να ξεχωρίσω τους Ανώνυμους που γράφουν ο ένας μετά τον άλλον και απευθύνονται σε μένα. Ας έβαζες κάποιο nickname. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχω καμία διάθεση να συνεχίσω αυτό το θλιβερό διάλογο. Αρκετά χαλάστηκα.    



9:53 πμ
Blogger Octarin είπε ...

@2:36 Πως λέμε κουτσοί, στραβοί όλοι στον Άγιο Παντελεήμονα; Έτσι ένα πράγμα; Έλα, ρίξε κι άλλα κι έφτιαξα τοματοκεφτέδες χτες να σου στείλω! Μμμμάκια, έχω αρχίσει να το συμπαθώ το τρολλ τελικά, κοίτα να δεις roflmao    



12:02 μμ
Blogger apneagr είπε ...

Ιφιγένεια καλημέρα κ από εδώ (σου έχω στείλει mail ελπίζω να το βρεις ίσως να σε ενδιαφέρει) πιστεύω να κατάλαβες την δύναμη του διαδικτύου, (άλλωστε η ίδια δύναμη έφερε κ το #openindia που σε ένα Σ/Κ μαζεύτηκε το ποσό http://mylymeupdates.blogspot.com/ ).

Ελπίζω να βρεις μια δουλειά κ όλα να πάνε καλά, αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι εδώ είμαστε...    



12:05 μμ
Blogger apneagr είπε ...

Ξέχασα να σου πω χρησιμοποίησε τον μετριασμό των σχολίων για να τα φιλτράρεις γιατί μερικοί θα το κανουν μπάχαλο...    



1:52 μμ
Blogger eilidh είπε ...

Όπως είπαν κι άλλοι, μια καλή επιλογή για να διαθέσεις τα σαπουνάκια σου είναι το etsy - http://www.etsy.com

Καλή τύχη!    



2:51 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

φιλε ειπε οτι εκανε δυο δουλειες τα τελευταια χρονια. δε ξερω αν ειναι αληθεια αλλα αμφιβαλλω αν εκανε το ιδιο και η ιδιοκτητρια. ξερω πολλους ανθρωπους που δουλευουν πολλα χρονια και δεν εχουν διαμερισμα να το νοικιασουν σε αλλους και αυτο ωδεν ειναι αποτελεσμα κακης διαχειρισης. συνοπτικα λοιπον καταληγω να παν να γαμηθουν οι ιδιοκτητες    



6:43 μμ
Blogger lemon είπε ...

Ιφιγένεια, είδες, μαζί με την καλοσύνη που φανερώνεται ανάμμέσα σε αγνώστους στο ίντερνετ, εμφανίζεται ταυτόχρονα κι άλλη τόση κακία (δεν θα την πω βλακεία, γιατί κακία είναι).
Ποιός είπε ότι το ιντερνετ είναι βίρτσουαλ? ένας καθρέφτης του "έξω" κόσμου είναι, και κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί: αυτό που είσαι φαίνεται, κι εδώ κι εκεί.

Για να γελάσεις, αν μπορείς, εγώ κρατήθηκα για να μην της δώσω μια μπουνιά στα μούτρα: μια πελάτισα χθες, παζαρεύοντας μεγαλύτερο επιτόκιο για τις 700χιλιάδες της, μου είπε με παράπονο "μα εγώ απ' αυτούς τους τόκους ζω, δεν έχω άλλα έσοδα".
Δεν ξέρω αν οι άνθρωποι είναι χαζοί, τυφλοί, αφελείς, πονηροί, ή τι στο καλό συμβαίνει-45 χρονών είμαι και δεν έχω καταλάβει ακόμα.

Μη μασάς, εδώ είμαστε, ότι θες φώναξε.    



8:24 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Πρέπει να το ζωγραφίσω ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ για να το καταλάβουν κάποιοι; Διαβάστε τα μπλογκ μας, ρίξτε μια ματιά στις φωτό των γατιών μας (αρκεί ένα scroll down), ρωτήστε κάναν παλιό αν ασχολείστε συστηματικά με τα μπλογκ.    



8:36 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

ασε μας ρε κουρουνα    



8:39 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

@ 8:36, μωρέ εγώ σας αφήνω, εσείς δε με αφήνετε...    



8:40 μμ
Blogger Η Κουρούνα είπε ...

Octarin, προσοχή. Εμφανιζόμαστε μαζί και ίσως είμαστε το ίδιο πρόσωπο. :-)    



9:12 μμ
Blogger Octarin είπε ...

@Κουρούνα Άκου εγώ το έχω πει είμαι πολλαπλή προσωπικότητα, έλα κι εσύ μαζί να κάνουμε καρέ για μπιρίμπα! Απ' ότι φαίνεται θα φάμε και ομελετίτσα, θα φτιάξω και κάνα σεκέρ παρέ να μελλώσουμε, ταράτσα!

@Ανώνυμος Άκου, να σου εξηγήσω, η διασημότητες μονίμως προσελκύουν τους βλάκες. Join my fan club. Δίνω και καπελάκια με γαϊδουρινά αυτιά για να σας αναγνωρίζει το πανελλήνιο.    



10:16 μμ
Blogger Octarin είπε ...

Και για να σου λυθεί η απορία σου η υπαρξιακή, αυτή εδώ είμαι, Ανώνυμε και ανίδεε.

http://wp.me/p1A07v-fB    



11:12 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Ιφιγένεια θέλω να σε βοηθήσω και εγώ αλλά δεν έχω χρήματα. Βρήκα ένα σύνδεσμο όμως που μπορεί να σου δώσει ιδέες για να επεκταθείς στο αγγλόφωνο κοινό. Μεταφράστρια είσαι, θα τα καταφέρεις. Μετά, the sky is the limit. Πήγαινε εδώ

http://meropbird.blogspot.com/2009/02/blog-post_13.html    



11:34 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Ρε παιδιά γιατί τόση καχυποψία??Μήπως απλά δεν έχει πρόσβαση σε ίντερνετ?    



11:39 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Αποκλείεις το γεγονός να της έκοψαν σήμερα την σύνδεση? Δεν λέω ότι είναι έτσι σώνει και καλά. αλλά αν δεν ξέρουμε καλό είναι να μην προσάπτουμε διάφορα, γιατί αν κάποιος άνθρωπος είναι όντως στο χείλος του γκρεμού, διαβάζοντας και όλα αυτά δεν ξέρεις που μπορεί να φτάσει...    



11:51 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

ok...o,ti peite eseis re paidia...Protimw pantws na eimai enas afelis malakas para na katigorw tous pantes kai ta panta xwris na kserw tin tyfla mou...    



11:39 πμ
Blogger Nikos είπε ...

επανερχόμενος και σήμερα εδώ , να δω αν έχεις γράψει και κάτι άλλο βρήκα μια σειρά από απαράδεκτα σχόλια.Δεν κάνω τσακωμούς μέσα από πληκτρολόγια , πιστεύω πως ότι κάνεις ή λες κάποια στιγμή θα το βρεις μπροστά σου.Εύχομαι ο αέρας αισιοδοξίας να πνέει ακόμα και να βλέπεις φως στην άκρη του τούνελ. Να έχεις μια όμορφη μέρα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα , μακριά από άσχημες σκέψεις.    



12:30 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Ως συγγραφέας θα πω ότι τις περισσότερες φορές γράφουμε από την ανάγκη να γράψουμε. Και από ότι φαίνεται η συγγραφέας γράφει εδώ και καιρό και δεν ανάρτησε ένα ποστ άσχετο μέσα από το οποίο ζήτησε από την αρχή χρήματα δίνοντας το λογαριασμό της. Επειδή έχω βρεθεί και γω σε ανάγκη, όταν κάποιος συνάνθρωπος θέλησε να βοηθήσει, ειδικά χωρίς να το ζητήσω, είπα ναι. Και ποτέ δεν ξέρεις αν και ποιος θα ανταποκριθεί σε αυτό που γράφεις, ειδικά αν είναι ένα μπλογκ το οποίο δεν είναι γνωστό. Τώρα μιλάτε για ολόκληρη σκευωρία μεταξύ της Ιφιγένειας, του Lifo, του Facebook κλπκλπκλπ, για να πέσουν θύματα αυτοί που θα βοηθούσαν οικονομικά. Ας μην ξεχνάμε ότι οι αναγνώστες ζήτησαν το λογαριασμό της και δεν ζήτησε η ίδια βοήθεια και από το αρχικό ποστ το μόνο που φαίνεται να ζητάει, είναι το τι θα γίνει με τις γάτες της. Έχει ενδιαφέρον γιατί ο καθένας εδώ έχει μια θεωρία και είναι και λογικό γιατί, κατά την άποψη μου, δεν υπάρχουν αντικειμενικές απόψεις - εφόσον είναι απόψεις, είναι αυτόματα υποκειμενικές, επομένως ο καθένας γράφει και μοιράζεται σύμφωνα με την προσωπική του εμπειρία. Όσο για το ποιος είναι καλύτερα και ποιος χειρότερα, ακόμα και η ψυχολογία υποστηρίζει ότι δύο άνθρωποι οι οποίοι θα γεννηθούν στο ίδιο μέρος, το ίδιο λεπτό, οι οποίοι θα ζήσουν παρόμοιες εμπειρίες, όταν περάσουν τη χ,ψ, εμπειρία αλλά σε διαφορετική στιγμή, πρώτον θα τη θεωρήσουν τη χειρότερη (και έτσι είναι) και δεύτερον, δεν μπορούν να κρίνουν τον άλλο γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο άλλος. Για κάθε άνθρωπο έχει σημασία κάτι διαφορετικό, για άλλους τα παιδιά και η οικογένεια, γι αυτούς που δεν έχουν οικογένεια τα ζώα, για άλλους που δεν έχουν ούτε οικογένεια, ούτε ζώα η δουλειά τους κοκ. Αναρωτιέμαι πρώτον γιατί τέτοια κακία εκ μέρους μερικών (ίσως από ζήλεια που δεν είναι στη θέση της Ιφιγένειας για την 'τύχη' , τη στιγμιαία που είχε να βρεθούν κάποιοι άνθρωποι να της βάλουν κάποια χρήματα και σημειωτέον ότι όσα και να της έβαλαν, θα εξακολουθήσει να είναι χωρίς δουλειά κλπ)και δεύτερον γιατί να χρησιμοποιηθεί το προσωπικό δράμα κάποιου συνανθρώπου ως χώρος για προσωπική εκτόνωση. Αν κάποιος δε θέλει ή δεν μπορεί ή πιστεύει ότι δεν υπάρχει ανάγκη να βοηθήσει, ας μείνει μακριά. Δεν παίρνω καμία θέση υπέρ ή κατά της Ιφιγένειας, απλά με έχουν εκνευρίσει κάποια σχόλια, ίσως των ίδιων αυτών που ήθελαν ή ήδη βοήθησαν. Φαντάζομαι ότι βλέποντας την ανταπόκριση συγκινήθηκε και για μένα εκεί πήγαινε το ευχαριστώ, το ότι εισακούστηκε, όχι για καταθέσεις, ίσως γιατί πριν όλα αυτά τα σχόλια αισθάνθηκε μόνη. Ακόμα και το ευχαριστώ της σας πείραξε;    



2:14 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Προς ολους τους επιδοξους Ηρακληδες Πουαρω του διαδικτυου:

Για να ξεσκεπασεις το "εγκλημα", για να βρεις τον "ενοχο", για να εντυπωσιασεις βρε αδελφε με το ταλεντο σου να "ανιχνευεις", πρεπει να μαθεις να προσαρμοζεις τα συπερασματα σου στην πραγματικοτητα και οχι την πραγματικοτητα στα ετοιμα συμπερασματα σου (αυτο το καναν και το κανουν οι ιεροεξεταστες και ολοι οι ιδεολογικοι τους διαδοχοι)

Ιεροεξεταστικη μεθοδος ειναι η λουπα:
α) Αν η Ιφιγενεια απαντησει την ωρα που γραφουν και οι αλλοι μπλογκερ που θεωρω οτι αποτελουν μερη της -σιγουρης κατ εμε- πολισχιδους παρουσιας της αποτελει αποδειξη της θεσης μου και αρα ειναι "απατεωνισσα"

β) αν δεν απαντησει παλι αποτελει αποδειξη της θεσης μου οτι ειναι απατεωνισσα (και εχει παρει τωρα τα εκατομυρια που μαζευτηκαν στον λογαριασμο της και λιαζεται στο ακαπουλκο)

Η ιερα εξεταση καταφερε να "αποδειξει" οτι εκατονταδες χιλιαδες γυναικες ηταν μαγισσες. Και γενικα μπορει παντα να αποδεικνυει οτι γουσταρει, αρκει να δεχτεις οτι αυτος που μιλα (γραφει) ειναι ο μεγας, μονος, αδιαμφησβητιτος κριτης ολων...

Συνεχιστε, ολοι ελεφαντες με πουα ειμαστε σ αυτον τον κοσμο.

λοτζικ-τρατζικ    



2:41 μμ
Blogger Octarin είπε ...

@1:56 Η Μερόπη καλά τα λέει, αλλά υπάρχει μια διαφορά μεταξύ του φαινομένου που περιγράφει και την περίπτωση της Ιφιγένειας εδώ. Η Ιφιγένεια *δεν* βγήκε με το λογαριασμό στο χέρι πρώτα πρώτα, να πει "βαι, βαι, αλι και τρισαλί, δώσε πασά κάνα πασούμι", έκανε μια ανάρτηση στην οποία διάφοροι αναγνώστες ανταποκρίθηκαν και την προέτρεψαν να δώσει τον αριθμό του λογαριασμού της. Το συγκεκριμένο μπλογκ είναι παλιό και εδραιωμένο, και δεν αποτελεί την κατάλληλη πλατφόρμα για τέτοιες αρπακολιτζήδικες πρακτικές όπως η τυχάρπαστη επαιτεία που περιγράφει η Μερόπη.    



5:48 μμ
Blogger Soduck είπε ...

Απίστευτο! Παρατηρώ την ώρα στα σχόλια και συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν κάποιοι που είναι σε διαρκή σύνδεση επί ένα 12ωρο; Απίστευτο και το ότι κάποιος - για όποιο λόγο - αποφασίζει να βοηθήσει και έχει βάλει χρονόμετρο στο πότε θα λάβει την έκφραση ευγνωμοσύνης. "Δεν απάντησε στην ώρα της"!!!
Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια... τι να πω; Δύσκολο πράγμα πρέπει να είναι να μην έχεις με τι να ασχοληθείς.    



6:46 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

H Iφιγένεια επικοινώνησε μαζί μου μετά από μια μικρή βοήθεια που της έστειλα και μου είπε ότι δεν είχε πρόσβαση στο ίντερνετ για δύο μέρες και ότι έχει πάθει πλάκα μ' αυτά που διαβάζει. Παρακαλώ όσοι έχουν την άποψη ότι πρόκειται για απατεώνισσα να σταματήσουν το υβρεολόγιο. Έχει γίνει ξεκάθαρη η θέση τους, δεν χρειάζεται άλλος οχετός. Οι υπόλοιποι που θέλουμε να βοηθήσουμε την Ιφιγένεια σύντομα θα έχουμε καινούργιο post στο blog της. Σκοπός είναι να βοηθήσουμε την κοπέλα να βρει και μια δουλειά. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι να θες να κάνεις το καλό θα προκαλούσε τόση κακία.    



11:02 μμ
Blogger Octarin είπε ...

Καταρχήν, εύγε στον Soduck, για την πρώτης τάξεως παρατήρηση. Τί εστί "δεν απάντησε στην ώρα της;" Μήπως να κοιτάξετε να δείτε τη συχνότητα με την οποία συνήθως κάνει η Ιφιγένεια αναρτήσεις; Αλλά και πάλι, μια κοτσάνα πετάμε και όποιον πάρει ο χάρος. Κατά δεύτερον, δεν είναι υποχρεωμένος κανείς να βαράει προσοχές όποτε θέλετε εσείς κύριοι, επειδή κάνατε μια βαρύγδουπη δήλωση και χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι δηλαδή.

Εν συνεχεία, για τον κο. Κωνσταντίνο Λ. και για όσους νιώθουν κοροιδευμένοι και εξαπατημένοι και πως χάσαν τα λεφτά τους. Εκτός του ότι, αμφιβάλλω αν εσείς οι συγκεκριμένοι κύριοι κάνατε έστω και την παραμικρή κατάθεση, αλλά ας θεωρήσουμε ότι την κάνατε. Δεν σας πήρε κανείς από το χεράκι, ούτε σας εκβίασε, ούτε σας έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό, ούτε σας ανάγκασε να καταθέσετε χρήματα. Αν το κάνατε το κάνατε κατ' επιλογήν. Οπότε σας παρακαλώ, αν θέλετε εσείς να το παίζετε θύμα, με γεια σας και χαρά σας, αλλά τουλάχιστον μην κατηγορείτε την Ιφιγένεια ή την εκάστοτε Ιφιγένεια για τις δικές σας επιλογές και πράξεις.

Τέλος, κατ' επανάληψην προέτρεψε και η ίδια η Ιφιγένεια αλλά και η Κουρούνα τους πάντες να κοιτάξουν το blog και των δύο για να δουν και να διαπιστώσουν τα τεκτενόμενα. Όσοι παρακολουθούν το καθένα από αυτά τα blogs, ήδη γνωρίζουν ποιές είναι και οι δύο κυρίες. Αλλά βάζω στοίχημα στ' άλογα πως κανείς από όλους τους "καλοθελητές" δεν είναι μέσα στο αναγνωστικό κοινό της Ιφιγένειας, και απλά ήρθατε μόνο και μόνο για τον τσαμπουκά. Βρήκατε ένα θέμα ευάλωτο, και το εκμεταλεύεστε ευθαρσώς, πράγμα που δεν σας χαρακτηρίζει και πολύ καλά γενικά, αλλά φυσικά αυτό το γνωρίζετε, εξ' ού και η ανωνυμία. Για τη δικαιοσύνη, ο κατηγορούμενος είναι πάντα αθώος μέχρι αποδείξεως τουναντίον. Ποιοί είσαστε εσείς λοιπόν κύριοι που βγάζετε το αποτέλεσμα πως η Ιφιγένεια είναι ένοχη όλου αυτού του οχετού που της έχετε σύρει, χωρίς αποδείξεις;

Νομίζω πως το θέμα πρέπει να λήξει κάπουν εδώ, η Ιφιγένεια όπως ανέφερε και ο προλαλήσας θα ενημερώσει με καινούργια ανάρτηση συντόμως. Καιρός να στρέψετε το "μένος" σας κάπου αλλού.    



1:02 πμ
Blogger Μάγισσα Κίρκη είπε ...

Βρήκα το link του συγκεκριμένου μπλόγκ από τρίτο πρόσωπο και διάβασα και τις δύο αναρτήσεις μαζί με όλα τα σχόλια τα οποία πιστεύω πως τελικά είναι ο βασικότερος λόγος για τα χάλια όλων μας αυτή τη στιγμή. Όλοι βιώνουμε οικονομικές δυσκολίες, όλοι βιώνουμε την ανεργία, όλοι βρισκόμαστε ή θα βρεθούμε στον δρόμο με μια έξωση στην πλάτη, όλοι ψάχνουμε δουλειά ή έχουμε δουλειά χωρίς λεφτά.Από σύμπνοια και μόνο λοιπόν, περίμενα να δω συμπαράσταση και κατανόηση αλλά μέσα σε όλα είδα καχυποψία και κουτοπονηριά σε ακραίο βαθμό κι ίσως τελικά τέτοιοι που είμαστε καλά να πάθουμε.Στην προκειμένη δεν νομίζω να μας υποχρέωσε κανείς να βοηθήσουμε.Κάποιοι ζήτησαν τον αρ.λογαριασμού που σημαίνει οτι προτίθενται να βοηθήσουν.Όσοι δεν προτίθενται δεν υπάρχει λόγος να αμαυρώνουν πρόσωπα και πράγματα που δεν γνωρίζουν.Στη μία και μοναδική πιθανότητα να κάνετε λάθος και να κατηγορείτε άδικα, πόσο υπεύθυνοι αισθάνεστε που αναστέλλετε τη βοήθεια προς έναν συνάνθρωπό μας που έχει μεγάλη ανάγκη;
Επίσης επειδή το διάβασα πολλές φορές και μάλιστα με πολύ εξυπνακίστικο τρόπο, το επιχείρημα τύπου "Δεν είσαι η μόνη κι άλλοι είναι έτσι αλλά βρήκαν δουλειά σε σούπερ μάρκετ και έστειλαν 56.789 βιογραφικά πφ μόνο 45.600 έστειλες" και παπαριές, δεν είναι καν επιχείρημα και δεν παρηγορεί κανέναν.Όταν κάποιος νιώθει απόγνωση για αυτό που του συμβαίνει, όταν είναι 30 και 40 ετών νέος και προπάντων ορεξάτος άνθρωπος που απ την κατάθλιψη της αδράνειάς του δεν μπορεί να σηκωθεί από το κρεβάτι, το τελευταίο πράγμα που μπορεί να τον βοηθήσει είναι να σκεφτεί ότι υπάρχουν και άλλοι σαν εκείνον.Στην τελική όταν το παιδί σου χρειάζεται παππούτσια και όλο το αναβάλλεις μέχρι το νύχι του να βγεί απ' τη σόλα, εσύ καλείσαι να το ντύσεις και όχι "οι όλοι που είναι σαν εσένα" και που σε τελική ανάλυση αυτοί οι όλοι μπορεί να έχουν και την καβάτζα τους με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αντί σε τέτοιους δύσκολους καιρούς με έντονο μεταναστευτικό ρεύμα, να επικροτούμε τέτοιες πρωτοβουλίες, εμείς μόλις μυριζόμαστε βοήθεια προς συνάνθρωπο τρέχουμε να προλάβουμε τους "εξαπατημένους". Με τη νοοτροπία που έχουμε καλά να πάθουμε.Κι εύχομαι να πάθουμε και χειρότερα.Ίσως αν φτάσουμε σε σημείο να τρώμε ΟΛΟΙ απ τα σκουπίδια και τα παιδιά μας να πεθαίνουν από ασιτία, να βάλουμε μυαλό.Τέλος, επειδή τα γατιά της κοπέλας απ' ότι βλέπω θεωρούνται πολυτέλεια για πλουσίους-μόνο οτι ευθύνονται για τη χρεωκοπία της δεν της είπαν-κι επειδή κάποιοι κόλλησαν άσχημα με τη στείρωση θα ήθελα να τους επισημάνω τα οφέλη μιας τέτοιας πράξης. Αν οι μανάδες ορισμένων από εδώ μέσα είχαν στειρωθεί θα είχαμε γλιτώσει από άπειρους τόνους κακίας και βλακείας.Άντε γεια!    



5:22 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

O anonymos pou xekinise to olo thema peri apatis ki epemeine, xrizei psyxiatrikis boitheias. Pasxei profanos apo delusion of grandeur, afou theorei pos MONOS TOU apospastike apo tin koini moira, kai katafere na katadeixei kai na xeskepasei tin apati.
EINAI TOSO THLIVERH H KAKIA TOU KOSMOU !

Ifigeneia kane kouragio, eimaste mazi sou!

KOSTHS    



10:56 πμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

μπαίνω ανώνυμα γιατί δεν βρίσκω τον λόγο να χρησιμοποιήσω το όνομά μου μια και όλοι μου είστε άγνωστοι. μόλις ήμουν έτοιμη να ενεργοποιήσω το δικό μου blog το σταμάτησα βλέποντας πόση χαμένη ενέργεια πάει σε κακεντρέχεια και βωμολοχίες .... με ωραίο τρόπο σώζουμε την κοπέλα και την βοηθούμε να δει φως μέσα στο τούνελ της... πολλώ περισσότερο να σώσουμε την Ελλάδα... Ο κάθε ένας μας ας κοιτάξει πρώτα τον εαυτό του και να διορθώσει τα του οίκου του και μετά ο αναμάρτητος πρώτος λίθον βαλλεττω .... το προηγούμενο ποστ της Ιφιγένειας το διάβασα μέχρι τέλους και πίστεψα ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι Σήμερα διαβάζοντας αυτό το ποστ τα σχόλια διαπίστωσα ότι μαζί με τους ανθρώπους υπάρχουν εγωιστές που κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια χωρίς να διαβάσω μέχρι τέλους τους σχολιασμούς κουράστηκα...
Τέλος έχω να πω σε εσένα Ιφιγένεια είμαι η άγνωστη που σου έγραψε στο προηγούμενο ποστ σου για την Ιθάκη και το "IF"του Kipling ... ίσως να μην σου ξαναγράψω ποτέ ίσως να μην με συναντήσεις ποτέ ένα έχε στο μυαλό σου... είσαι εσύ και ο κόσμος, μπες σε απομόνωση κανε την περισυλλογή σου, και πάρε τις δικές αποφάσεις αφού τις μετρήσεις καλά!
Σου εύχομαι φως και ευλογία!
Υ.Γ. είμαι 53 χρόνων , γυναίκα έχω περάσει και περνάω διάφορα και τα αντιμετωπίζω κάνοντας το καλύτερο που μπορώ ... μετά πάω παρακάτω...    



5:49 μμ
Blogger Melissani είπε ...

Δεν διάβασα όλα τα σχόλια, είναι τόσα πολλά, αλλά για τα ζωάκια που κάποιος έγραψε ότι δεν πρέπει να στειρωθούν γιατί αυτό δεν είναι ζωοφιλία, διαφωνώ κάθετα και όλοι καταλαβαίνουμε το λόγο, γιατί να ταλαιπωρούνται τα ζωάκια με γέννες και τα μωρά τους να καταλήγουν δτο πεζοδρόμιο. Ο ανώνυμος που έγραψε εναντίον της στείρωσης πρέπει να υπολογίζει ότι δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα τέλεια σεβόμενοι απόλυτα κάθε δικαίωμα του ζώου, μη γινόμαστε τόσο απαιτητικοί ιδιαίτερα με μία κοπέλα που έχει τόσα προβλήματα, έλεος δλδ    



5:52 μμ
Blogger Melissani είπε ...

Μη στεναχωριέσαι γι αυτά που γράφουν διάφοροι ανεύθυνοι ότι τους εκμεταλλεύεσαι κτλ, πρέπει να ξέρεις ότι όταν απευθύνεσαι σε τόσο μεγάλο κοινό μέσα από τα μπλογκς είναι φυσικό να σου απαντούν κανονικοί νορμάλ άνθρωποι - και είναι πάρα πολλοί αυτοί και χίλια μπράβο τους και μας δίνουν τεράστια ελπίδα - αλλά φυσικά θα σου απαντήσουν και πολλοί ηλίθιοι -σ αυτούς μη δίνεις καμιά σημασία.    



6:00 μμ
Blogger Melissani είπε ...

Για τον ανώνυμο που γράφει ότι είναι κατά της στείρωσης : καταρχήν μην τον βρίζετε, η αντίληψή μου είναι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα ήθελε έναν κόσμο όπου κανένα ζώο να μην υποφέρει αλλά αυτό δεν είναι ακόμα εφικτό, ο πολιτισμός μας δεν έχει φτάσει ακόμα σε τέτοιο σημείο, προς το παρόν διαχωρίζουμε τα ζωά συντροφιάς από τα ζώα που τρώμε. Γι αυτό μέχρις στιγμής προσπαθούμε να σώσουμε τα ζωάκια που περιπλανώνται στο πεζοδρόμιο.
Και τέλος το πρωτεύον εδώ είναι τι θα γίνει με την κοπέλα και όχι συζήτηση γενικά για τα δικαιώματα των ζώων.    



11:10 μμ
Anonymous Ανώνυμος είπε ...

Αντιμετώπιση του τρολ

Ένα ιδιαίτερα επίμονο και ενοχλητικό τρολ μπορεί να αποτρέψει άλλους χρήστες από το να συμμετάσχουν σ' έναν κοινό διάλογο, ενώ μπορεί να προκαλέσει ακόμα και τη διάλυση μιας διαδικτυακής κοινότητας. Αν ένα τρολ αγνοηθεί από την υπόλοιπη κοινότητα (πρόκειται συνήθως για το πιο αποτελεσματικό μέτρο), συνήθως αρχίζει να παράγει όλο και πιο ενοχλητικά και προσβλητικά μηνύματα με μόνο στόχο να προκαλέσει αντίδραση. Αν αυτή δεν έρθει, τότε το τρολ συνήθως εγκαταλείπει την κοινότητα.
Η συμμετοχή ή απάντηση σε συζήτηση που συμμετεχει το τρολ, σατιρικά περιγράφεται ως "τάισμα" του τρολ, γι' αυτό και υπάρχει η σύνηθης παραίνεση "μην ταΐζετε τα τρολ" (Αγγλ. "Don't feed the trolls") ωστε να μην προκληθούν αντιδράσεις που θα ικανοποιήσουν το τρολ, ή περαιτέρω δυσάρεστες τροπές.
Εκτός από την αδιαφορία, σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν χρήσιμα τεχνικά μέσα για την καταπολέμηση ενός χρήστη - τρολλ, όπως η άμεση αφαίρεση των μηνυμάτων του, η τεχνική με κατάλληλα φίλτρα προστασίας ώστε αυτά να καθίστανται αυτομάτως αόρατα, ή η φραγή του αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα ώστε να μην έχει τη δυνατότητα να γράψει απολύτως τίποτα. Σε chat rooms οι διαχειριστές (operators) έχουν τη δυνατότητα να απομακρύνουν το τρολλ από ένα "δωμάτιο" συζήτησης (kick) ή και να του απαγορεύσουν την επανείσοδο (ban). Δραστικότερη είναι η μέθοδος κατά την οποία το τρολλ τίθεται αμέσως εκτός chat room με την απλή είσοδό του σε αυτό με συγκεκριμένο ψευδώνυμο ή από συγκεκριμένη IP (akick). Τέλος, αν η περίπτωση του τρολλ είναι πολύ "βαριά", δεν του επιτρέπεται καν η σύνδεση με το διακομιστή (K-lined).    



» Σχoλιάστε